Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Heee Bos, zaterdag AZ verder het wak in helpen
en dan meteen het Philipsstadionquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
leukquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
Ja je kunt niet alles hebben in het levenquote:
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
Ja en we stonden in een hoekvakquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
met die rare uitbouw van de zuid tribune die in '88 werd verbouwdquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
ben bij PSV-Oud PSV geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bij PSV-Oud PSV geweest.
Hadden toen een team met Romario, vd Kerkhofjes, Lerby en nog meer van dat soort namen...echt prachtig
(en een keer of 3 naar Ned XItal)
inderdaad die avond ! Prachtige wedstrijd die 1e...daarom viel die andere natuurlijk zo tegenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was echt heel tof ja. Volgens mij was het zelfs oud psv tegen oud psv. Hiddink kreeg het voor elkaar om 12 spelers in het veld te hebben. Daarna kwam PSV - Herta BSC, de meest zaaddodende wedstrijd ooit
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad die avond ! Prachtige wedstrijd die 1e...daarom viel die andere natuurlijk zo tegen
Geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef rubbereend het volgende:
lachen om lexa
briljant topic dit
nog 1 voor het slapen gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
Afdelingsuitje gehad vanmiddag. Wie had ooit gedacht dat ik tegen Sanne zou gaan op bieden om Ik voel me zo verdomd alleen te gaan zingen
En toen ging ik toch nog in de fout met de tekst
Ben best lam eigenlijk. Bier, iemand?
gezellig !quote:
de allerlaatste en dan ga ik DWDD (hh) in bed kijken !quote:
Sjakie Swartquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de allerlaatste en dan ga ik DWDD (hh) in bed kijken !
prachtig!\quote:
ben wegquote:
Ik heb het nog niet gezien. Hij moest huilen toch ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig!\
Maar hoe kan het dat hij nog geen erelid is?
Trusten Bjoroquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben weg
Slaap lekker Tong en anderen
ja hij brak even, echt huilen gebeurd dan natuurlijk niet maar het was een prachtig puur moment.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Hij moest huilen toch ?
Ok zo even kijken en dan naar bedje toe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij brak even, echt huilen gebeurd dan natuurlijk niet maar het was een prachtig puur moment.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
We krijgen winter volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |