SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 09-12-2009 20:58:17 ]
Theo-haterquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef deepart het volgende:
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachtenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Muv wat hij zei over wat ze over haar ex had gezegd sloeg het idd helemaal nergens op. Beetje goedkoop scoren dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Nee hoor maar dit vind ik een beetje vreemd gedragquote:
Ik noem het goedkoop scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kentquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Choad het volgende:
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen![]()
iddquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef svefn het volgende:
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
Wat is dit nou weer voor domme opmerkingquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheldquote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme opmerking? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
Het enige wat ik kon vindenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
Wat lul jij nou allemaal slap manquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld
Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat lul jij nou allemaal slap man? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen
zijn
Wat lul je nou?quote:, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"
Thx!..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het enige wat ik kon vinden
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zitquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo![]()
[..]
Wat lul je nou?Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Ow je kent hem van zijn TV showsquote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit. Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon
.IQ van 138 trouwens
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow je kent hem van zijn TV showsIedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.
![]()
Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.
138 - 60 = een echt IQ van 78
Oftewel, je bent een lutser
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia![]()
Exact. Wel het mooie van livetelevisie dit soort dingen en het ging maar door ookquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Choad het volgende:
[..]
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138![]()
Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
Dadelijk op uitzending gemistquote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef PietBel het volgende:
staat dit online?
Goede reactiequote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor
Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van overquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Choad het volgende:
[..]
Goede reactievolgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger
. Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat
. Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeelquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van over
Maar natuurlijk heb ik altijd goed opgelet op school, ik ga alleen niet met mijn opleidingen en IQ lopen pochen want wat heeft dat voor meerwaarde op een openbaar forum.
Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelfquote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef svefn het volgende:
Eerst Theo vs Patricia, nu Choad vs deepart. Ik denk dat ik nog wat popcorn haal.
Wees eens lief voor jezelfquote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef Choad het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeel.Als je goed had opgelet was deze discussie er nooit geweest. Als je niets hebt om mee te pochen is het ook weinig aan natuurlijk
bovendien begon jij over IQ
Hoor hem praten!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelf
Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Wees eens lief voor jezelf
Ik deed een gok naar je IQ. Jij verzon er zelf nog 58 IQ punten bij
Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138.
Tijd voor on-topic trouwens: ik vond die foto die ze lieten zien op tv best aardig, ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's. Zolang ze er niet al te verlept uit ziet, vind ik het wel kunnen eigenlijk. Ik bedoel, boeiend
Toe maar, jij hebt het wel helemaal gemaakt;quote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Choad het volgende:
[..]
Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoor. Ik vind 138 ook een beetje hoog, maar was wel een goede test. Bij de tests die niet officieel zijn scoor ik altijd rond de 133 dus ik weet niet welke ik moet geloven
Maar als je verder wilt praten over mijn geslachtsdeel moe je even een PM sturen dan krijg je wel een lijstje met mails van mijn bitches
Wat is jouw probleem nou weer? Het was toch al een kuttopic.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
Okéquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:
Ja hoor, de discussie was toch al voorbij![]()
Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, ik wil die foto's best zien morgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja. Volgens mij zijn die foto's nog best redelijk (voor iemand van 60) maar ze zullen wel zwaar bewerkt zijn op plaatsen waar zij dat zelf niet isquote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.
En jij denkt dat dat puur natuur is? Dat is gewoon het resultaat van 30 jaar plastische chirurgiequote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef Confetti het volgende:
Overigens, het is gewoon een bijzonder knap dat ze op haar 60e nog zo uitziet. Waarom dat afkraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef onearmedman het volgende:
TVP voor link van filmpje.
Thnx.quote:
Dolletjesquote:
Misschien heb je wel lage standaarden.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef Equites het volgende:
Theo werd gewoon gedist. Er zijn genoeg mensen die ff willen fappen op Paay, dat weet ik zeker. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker niet slecht uit. Ach negatieve aandacht is ook aandacht he!
Haha ja dat was geniaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef Judeljuud het volgende:
'Een goede vriend van me is necrofiel...'
absoluutquote:Op donderdag 10 december 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Raoul ook.
Allebei ridders in de kruistocht tegen het leed dat idiocratie heet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Als Hans teeuwen bij de discussie zat had ie gewonnen.
Theo had wel gelijk maar bracht het niet echt taktisch...
Waarom eigenlijk? Ga jij als je bij iemand een afspraak hebt ook iedereen een hand geven? Van receptioniste tot directeur?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef FutureWorld het volgende:
En even later: "Nou, toen ik binnenkwam moest mijn zusje mij vertellen wie jij was". Theo: "Lijkt me een hele goede reden om iemand een hand te geven".
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ga jij als je bij iemand een afspraak hebt ook iedereen een hand geven? Van receptioniste tot directeur?
Voor het zelfde geld was hij van het geluid geweest... Of de concierge.
Dat wist ze dus niet, want ze kende hem niet zei ze.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik met diegene aan tafel kom te zitten voor 'n gesprek wel, ja..
Als je Theo Maassen niet kent heb je sowieso onder één of andere steen gelegen de laatste 10 jaar, dus wat dat aan gaat is de opmerking over die necrofiel niet eens zo gek.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat wist ze dus niet, want ze kende hem niet zei ze.
Onzin.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als je Theo Maassen niet kent heb je sowieso onder één of andere steen gelegen de laatste 10 jaar, dus wat dat aan gaat is de opmerking over die necrofiel niet eens zo gek.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Inverted_World het volgende:
Die Theo heb ik echt al in geen tijden meer een normale grap horen maken. Ik vind die Patricia een verschrikkelijk mens. Maar Theo laat hier gewoon blijken dat hij zelf ook een aandachtshoer is en niet anders dan dat. Het was veel leuker geweest als Hans Teeuwen bijvoorbeeld aan die tafel had gezeten. Wat een kinderachtig gedag zeg, leuk voor 16-jarige pubertjes die om poep -en plas grapjes kunnen lachen misschien.
Eerst heeft hij 5 minuten zitten denken en toen wist hij weer hoe ze zo'n persoon noemen "OHH JA DAT HEET NECROFIEL..".quote:Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef superZjozz het volgende:
Vooral de 'grap' na de vraag "wat vind je er van Theo?"
"Nou.. ik heb een vriend die is necrofiel.."
Idd.. Ik moet zeggen dat zn grapje over masturberen op het werk wel heel erg goed was. =) Die van "masturberen is goed voor het klimaat.."quote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerst heeft hij 5 minuten zitten denken en toen wist hij weer hoe ze zo'n persoon noemen "OHH JA DAT HEET NECROFIEL..".
Erg simpel, en erg goedkoop.
Zijn shows zijn meestal wel leuk maar dit vind ik een beetje sneu, dit kan iedereen. Hard roepen en beledigen, omdat je dan toevallig cabaretier bent gaan mensen als schapen zitten lachen
Hoquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het een beetje triest hoe erg zij vast blijft houden aan het feit dat ze niet verbouwd zou zijn. Komop man, er is helemaal niets meer echt aan dat mens.
Volgens mij deed ze dat ook niet echt hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef Joppy het volgende:
En dat Paay daar vooral niet al te veel op in moet gaan om een beetje serieus te blijven overkomen.
Theo gaf zijn mening over het feit dat Patricia na 60 jaar nog steeds gefixeerd is op haar uiterlijk, koste wat het kost jong eruit wilt zien en niet kan accepteren dat ze ouder wordt. Theo zegt dat de schoonheid van het ouder worden juist dit oppervlakkige loslaten bevat, en dat Patricia daar volgens hem moeite mee heeft. Hij vind dat ze zichzelf op de verkeerde manier benaderd en dit alleen doet omdat ze leeg en koud is van binnen (getuige haar woorden bij Robert Jensen). Hij stelt dat ze een aandachtsjunkie is en op haar 60e nog bevestiging nodig heeft dat ze er goed uitziet. Ze is Blanche uit A Streetcar Named Desire.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef Confetti het volgende:
Theo zat gewoon heel geforceerd negatief te doen. Een beetje kansloos.
Maar nog erger zijn die mensen die hem aanmoedigen'omdat die 'zijn bek open trekt'
![]()
Dat was ook zijn probleem, hij wou eens lekker anders doen, te triest.
Overigens, het is gewoon een bijzonder knap dat ze op haar 60e nog zo uitziet. Waarom dat afkraken?
Maar ook dit.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerst heeft hij 5 minuten zitten denken en toen wist hij weer hoe ze zo'n persoon noemen "OHH JA DAT HEET NECROFIEL..".
Erg simpel, en erg goedkoop.
En geld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En daar geef ik Theo helemaal gelijk in. Als je op je 60e nog in de Playboy gaat staan heb je bevestiging nodig.
Hulde voor Theo. Hij verwoordt wat miljoenen mannen denken maar niet durven te zeggen in het bijzijn van hun vrouw/ vriendin: liever gluren in een blootblad naar een meid van 25 dan naar een vrouw van zekere leeftijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Theo flikt het hem weer!
http://www.dumpert.nl/med(...)s_patricia_paay.html
Opbokken met die aandachttrekkende zeikhoer van een Paay. Een beetje boehoe gaan zitten doen omdat je tegengas krijgt.
Als lijk van 60 met zo'n opgespoten lijf in de Playboy gaan staan. DAT is zeker geen aandacht vragen?![]()
In 1869 zag ze er nog goed uit, nu niet meer.
Eens, al vind ik het jammer dat hij zich zo onhandig en eenzijdig uitlaat. Het had zó veel aan kracht méér gehad als het niet zo platvloers werd.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
En daar geef ik Theo helemaal gelijk in. Als je op je 60e nog in de Playboy gaat staan heb je bevestiging nodig. Hij geeft zijn mening niet omdat hij eens lekker anders wou doen (), hij geeft gewoon zijn mening en die is afwijkend van wat je normaal zult zien in politiek-correct Hilversum.
Hij had helemaal geen punt, knuppel.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef CasB het volgende:
Heel vervelend dat Paay er doorheen brult als Theo een punt probeert te maken.
Naar irritant kutwijf.
Jawel, ik snap ook niet dat heel het publiek voor Patricia is, het is gewoon een vreselijk vervelend kutwijf die zichzelf veel te interessant en mooi vindt.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:05 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen punt, knuppel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn er al de playboy pics online?
Goedkoop scoren? Beetje napraten van die gast van de Playboy. Wat een trieste mongool is dat trouwens. Dat hij ooit deze functie heeft gekregen.. wat een stumperquote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met een (mooie) vrouw van zestig die in de playboy wil staan. Waarom levert dat zulke haat op richting die Paay? Alleen die opmerking over haar ex bij Jensen, dat kreeg verdiende kritiek. Verder zat Maassen gewoon te zwammen, goedkoop scoren.
Hoezo vertegenwoordigt zij alles wat nep is? Ja ze heeft aan zichzelf lopen verbouwen, prima, als ze dat leuk vindt moet je dat doen. Als je het niet wil zien dat laat je de playboy liggen. Het is onnodig om op de manier van Theo iemand zo aan te vallen, wellicht heeft die ergens in de verte wel een punt, maar hij weet die niet over te brengen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Reuzelbek het volgende:
Omgekeerde wereld hier, voor mensen die commentaar hebben op Theo dan. Weet je het gaat geeneens om dat trieste geval van een Paay, maar om datgene wat zij vertegenwoordig, waar mensen zoals Theo terecht een gloeiende hekel hebben. Alles wat nep is representeert Paay.
Zulke moeilijke woorden zijn 'goedkoop scoren' nou ook weer niet, ik ben best in staat daar zelf mee te komen. Playboy bepaalt zelf wel wie ze in de playboy laten staan, dan koop je het blad toch niet. Wat 'n gezeik om niks. En Theo doet ook nep, nep naief. Komt ie met die schrijfster: zo'n leuke vrouw verkoopt 300 boeken, alsof hij niet dondersgoed weet dat intelligentie maar aan een klein deel van de bevolking toebedeeld is, daar ga je toch niet over zitten kankeren. Natuurlijk lezen weinig mensen een goed boek, dat weten we al jaren, dat is niet slecht, dat is de realiteit. Dat mens doet niemand kwaad met in de playboy staan, terwijl hij wel haar kwetst door een slechte grap over necrofilie te maken> waar ze denk ik absoluut niet mee zit daar het gewoon niet waar is. Voor haar leeftijd ziet ze er namelijk prima uit, van necrofilie is geen sprake.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedkoop scoren? Beetje napraten van die gast van de Playboy. Wat een trieste mongool is dat trouwens. Dat hij ooit deze functie heeft gekregen.. wat een stumper
En er is niks mis met iemand die graag in de playboy wil staan, het gaat om het uitvoeren. Ik denk dat ik niet de enige ben die liever naar een mooie vrouw van 20-25 kijkt.
Nou en? Paay heb ik normaal gesproken toch al niet zo hoog staan. Theo vertegenwoordigt volgens mij de iets intelligentere kunstzinnige mens, gaan we een beetje het oog om oog tand om tand principe aanhangen. Over domheid gesproken.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:33 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik kan trouwens ook niet tegen deze nieuwe hypocrisie, die neppe verontwaardiging om Theo's opmerking. Heb je die Paay weleens gehoord bij die ene Idols kloon? zelf zo grof als de tering tegen jongeren maar een beetje lafjes gaan miepen als je op je nummer word gezet.
very true.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Reuzelbek het volgende:
Omgekeerde wereld hier, voor mensen die commentaar hebben op Theo dan. Weet je het gaat geeneens om dat trieste geval van een Paay, maar om datgene wat zij vertegenwoordig, waar mensen zoals Theo terecht een gloeiende hekel hebben. Alles wat nep is representeert Paay.
Paay kan niets en is niets, maar vind zichzelf reuze interessant. En ja jezelf lopen verbouwen omdat je het niet kan accepteren dat je nou eenmaal verlept als je ouder word is bijzonder triest.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Hoezo vertegenwoordigt zij alles wat nep is? Ja ze heeft aan zichzelf lopen verbouwen, prima, als ze dat leuk vindt moet je dat doen. Als je het niet wil zien dat laat je de playboy liggen. Het is onnodig om op de manier van Theo iemand zo aan te vallen, wellicht heeft die ergens in de verte wel een punt, maar hij weet die niet over te brengen.
Maar haar goed recht. En jij hoort daar geen last van te hebben lijkt me, evenals Theo.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Paay kan niets en is niets, maar vind zichzelf reuze interessant. En ja jezelf lopen verbouwen omdat je het niet kan accepteren dat je nou eenmaal verlept als je ouder word is bijzonder triest.
Nee maar als je dan om een mening en aandacht vraagt moet je ook niet zeuren als je het dan ook daadwerkelijk krijgt. Dat je je verbouwt is nog een ding maar dat je er zo nodig mee te koop moet lopen is gewoon triestquote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar haar goed recht. En jij hoort daar geen last van te hebben lijkt me, evenals Theo.
Maar daar hebben we dus wel last van. Jij hebt er echt helemaal niets van begrepen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar haar goed recht. En jij hoort daar geen last van te hebben lijkt me, evenals Theo.
Theo werd er gisteravond direct mee geconfronteerd, omdat hij tafelheer was, er iets van mocht vinden en die mening ook mocht delen. En dat deed hij, op zijn eigen fenomenale manier.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Taurus het volgende:
Hier ben ik het dan weer niet mee eens: Paay is helemaal vrij te doen en laten wat zij wil, net als iedereen. Zélfs op je 60ste.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Reuzelbek het volgende:
Paay kan niets en is niets, maar vind zichzelf reuze interessant. En ja jezelf lopen verbouwen omdat je het niet kan accepteren dat je nou eenmaal verlept als je ouder word is bijzonder triest.
Het feit dat ze op tv komt zegt wel genoeg. Daar hebben we dus wel last van.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens: Paay is helemaal vrij te doen en laten wat zij wil, net als iedereen. Zélfs op je 60ste.
Dit was niet fenomenaal. Dan heb je je standaard wel erg laag zitten hoor. Teeuwen met de meiden van Halal, dat was fenomenaal. Dit was té makkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Theo werd er gisteravond direct mee geconfronteerd, omdat hij tafelheer was, er iets van mocht vinden en die mening ook mocht delen. En dat deed hij, op zijn eigen fenomenale manier.
Dat woord 'triest' is een waardeoordeel. Als je kan bedenken dat iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil, dan is er geen 'triest'.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zegt hij toch ook niet?
Ik gebruikte 'fenomenaal' niet in de betekenis van 'erg goed', maar meer in de zin van 'larger than life', omdat hij wèl zegt wat veel mensen willen denken te durven zeggen, maar dat puntje-bij-paaltje toch maar niet durven.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:43 schreef Taurus het volgende:
Dit was niet fenomenaal. Dan heb je je standaard wel erg laag zitten hoor. Teeuwen met de meiden van Halal, dat was fenomenaal. Dit was té makkelijk.
Nou ik vind z'n shows vrij goed enzo, maar 'HIJ ZEGT WAT IEDEREEN DENKT, MAAR NIET DURFT TE ZEGGEN!1!1!1!EINZEH!1!!!!!!' enzo valt wel mee. Wie durft er nou niet te zeggen dat Paay een goedkope aandachtsslet is? Kom op zeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik gebruikte 'fenomenaal' niet in de betekenis van 'erg goed', maar meer in de zin van 'larger than life', omdat hij wèl zegt wat veel mensen willen denken te durven zeggen, maar dat puntje-bij-paaltje toch maar niet durven.
Ja, je kan hier natuurlijk over discussiëren wat wel of niet acceptabel is, maar ik vind in geval van Paay je niet genuanceerd hoeft te zijn. Laat ik het erbij houden dat ik cosmetische chirurgie zoals die verschrikkelijke Helwegen of hoe ze ook mag heten geen verbetering vind voor de wereld.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat woord 'triest' is een waardeoordeel. Als je kan bedenken dat iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil, dan is er geen 'triest'.
In haar gezicht niemand blijkbaar, want ze gaf zelf aan dat nog niemand negatief erover was en SBS6 en consorten zitten haar op te hemelen, dan dank ik Theo toch er voor om zijn ongezouten meningquote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou ik vind z'n shows vrij goed enzo, maar 'HIJ ZEGT WAT IEDEREEN DENKT, MAAR NIET DURFT TE ZEGGEN!1!1!1!EINZEH!1!!!!!!' enzo valt wel mee. Wie durft er nou niet te zeggen dat Paay een goedkope aandachtsslet is? Kom op zeg.
Ja, tegen elkáár ja. Maar durven ze dat ook op live tv, recht in haar gezicht? Da's net ff anders.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Zero17 het volgende:
Nou ik vind z'n shows vrij goed enzo, maar 'HIJ ZEGT WAT IEDEREEN DENKT, MAAR NIET DURFT TE ZEGGEN!1!1!1!EINZEH!1!!!!!!' enzo valt wel mee. Wie durft er nou niet te zeggen dat Paay een goedkope aandachtsslet is? Kom op zeg.
Ja ik ben er ook niet bepaald kapot van, maar dat is mijn mening. Paay en Helwegen moeten lekker doen wat ze willen als zij daar blij van worden, wie ben ik dan om dat 'triest' te noemen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Ja, je kan hier natuurlijk over discussiëren wat wel of niet acceptabel is, maar ik vind in geval van Paay je niet genuanceerd hoeft te zijn. Laat ik het erbij houden dat ik cosmetische chirurgie zoals die verschrikkelijke Helwegen of hoe ze ook mag heten geen verbetering vind voor de wereld.
Euhm, live op tv komen is moeilijker dan zeggen dat Paay een aandachtshoer is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, tegen elkáár ja. Maar durven ze dat ook op live tv, recht in haar gezicht? Da's net ff anders.
En mijn vraag was uiteraard: hoeveel zouden dat ook echt durven áls ze in die situatie zouden komen! But that goes without saying.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Zero17 het volgende:
Euhm, live op tv komen is moeilijker dan zeggen dat Paay een aandachtshoer is.
Ik heb al een paar keer gepost dat IKZELF haar ook te oud vind. En dat is ook een waardeoordeel, maar 'triest' en 'botoxhoer' zou ik haar bijvoorbeeld zéker niet in haar gezicht durven zeggen. Dat zou namelijk meer iets over MIJ zeggen dan over haar.quote:Ik weet niet wat je er nou zo moeilijk aan vindt om gewoon te zeggen dat ze te oud is voor dat blad en een botoxhoer etc.
Ik ook. Aan een hoogoven om er vijftig dozen Lego van te laten makenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Nikmans het volgende:
Dom of niet ik zou haar geven
[ afbeelding ]
Wow lekker hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Nikmans het volgende:
Dom of niet ik zou haar geven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ook. Aan een hoogoven om er vijftig dozen Lego van te laten maken
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ook. Aan een hoogoven om er vijftig dozen Lego van te laten maken
Iemand in zijn blad die even oud is als hemquote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef Agiath het volgende:
Hugh Hefner zou zich omdraaien in zijn graf, het is dat hij nog niet dood is.
Ja, want ze ziet er ook echt even lekker uit als een vrouw van 25quote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Een naar zuur eng mannetje die theo maassen, er zijn hier zo te zien genoeg rotte appels die deze uitspraken bemoedigen.
Alleen woont Paay niet in Nederland, dus waar moet ze Theo van kennen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Choad het volgende:
[..]
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138![]()
Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
Dus vanaf je 50ste ofzo moet je je als vrouw maar laten vervallen en achter de geraniums gaan zitten denkne over het leven?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En daar geef ik Theo helemaal gelijk in. Als je op je 60e nog in de Playboy gaat staan heb je bevestiging nodig. Hij geeft zijn mening niet omdat hij eens lekker anders wou doen (), hij geeft gewoon zijn mening en die is afwijkend van wat je normaal zult zien in politiek-correct Hilversum.
Jij wil nu echt beweren dat al die meiden die in de playboy staan nooit iets aan hun lijf hebben gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Reuzelbek het volgende:
eigenlijk zei ze, aan mijn lichaam is niks gedaan, dat herhaalde ze zelfs, ze geeft toe dat in haar egzicht wel wat is gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef DuTank het volgende:
Paay![]()
En maar lopen roepen dat er niks nep is aan haarAlles is nep bij je, verrekte kut.
Als er een andere kop op dat lijf had gestaan had je er net zo hard op liggen fappen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja, want ze ziet er ook echt even lekker uit als een vrouw van 25
Als je een beetje verstand ervan had dan wist je dat als alles eruit was gehaald het er nooit zo uit had kunnen zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
eigenlijk zei ze, aan mijn lichaam is niks gedaan, dat herhaalde ze zelfs, ze geeft toe dat in haar egzicht wel wat is gedaan.
Ze heeft borstimplantaten gehad maar die zijn er later weer uitgehaald.
Het mag wel maar val de rest van Nederland er gewoon niet mee lastig. Althans mij niet. En een meid van 30 zoekt geen bevestiging, die zoekt geld met haar lekkere lichaam. Goedkoop zoals die kankermongool het van de playboy zou noemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus vanaf je 50ste ofzo moet je je als vrouw maar laten vervallen en achter de geraniums gaan zitten denkne over het leven?
Waarom mag een vrouw van 60 niet gewoon sexy zijn en lol hebben in haar leven?
genoeg jongere mannen die wel op haar geilen.
En waarom mag een meid van 30 wel bevestiging zoeken maar een vrouw van 60 niet?
Ik heb idd niet een beetje verstand, ik heb veel verstand.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand ervan had dan wist je dat als alles eruit was gehaald het er nooit zo uit had kunnen zien.
En dan is er niks neps aan haar? Hè toch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb idd niet een beetje verstand, ik heb veel verstand.![]()
Maar ze hebben de boel weer in oude staat terug gebracht, soort renovatieproject.
Maar iemand kankermongool noemen is uiteraard totaal niet goedkoop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het mag wel maar val de rest van Nederland er gewoon niet mee lastig. Althans mij niet. En een meid van 30 zoekt geen bevestiging, die zoekt geld met haar lekkere lichaam. Goedkoop zoals die kankermongool het van de playboy zou noemen.
Maar vind je het nu echt zo erg dat ze misschien neptieten heeft, hell man, de helft van de pornosterren en playboymodellen hebben neptieten, een schaamlipcorrectie en de lippen ( in het gezicht) vol laten spuiten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan is er niks neps aan haar? Hè toch.
Het zou me trouwens allemaal wat, ik ga te bed.
Maar dat doet het nooit. Die siliconenvrouwen hebben van die tieten die nog niet zouden bewegen als ze op een trillende plaat stonden. En dat is echt extreem goor. Die vrouw is zo opgemaakt en bewerkt dat het gewoon niet meer echt is. Ze is een soort van Cher/Tina Turner van de lage landen, net als die griezelige vrouw (Marijke Helwegen) Echt waar, die achternaam is toepasselijk. Als je alle plastic en botox eruit pompt, blijft de weg naar de hel over. For SURE!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar vind je het nu echt zo erg dat ze misschien neptieten heeft, hell man, de helft van de pornosterren en playboymodellen hebben neptieten, een schaamlipcorrectie en de lippen ( in het gezicht) vol laten spuiten.
Als het er goed uit ziet ziet het er goed uit, of er nu wel of niet wat aan is gedaan.
Kanker, ze gaan toch ook niet een 1 of andere dikke trol in de playboy zetten maar dan fotoshoppen ze het lichaam van een lekker wijf erop. Nee, want dat koopt niemand. Het feit dat dit nummer (te) veel verkocht gaat worden, geeft alleen maar aan hoe belachelijk mensen geindoctineerd worden door de media.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als er een andere kop op dat lijf had gestaan had je er net zo hard op liggen fappen.
+1quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als er een andere kop op dat lijf had gestaan had je er net zo hard op liggen fappen.
Je eerste zin slaat natuurlijk nergens op. Wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik goedkoop ben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar iemand kankermongool noemen is uiteraard totaal niet goedkoop.![]()
Paay heeft voor haar leeftijd een enorm lekker lichaam (ik kan het weten, heb in de bejaardeverzorging gezeten), en aangezien ze geld krijg door in de playboy te staan waar ze haar notabene voor hebben gevraagd zie ik het probleem en tevens het verschil niet.
Enne, je moet de playboy niet kopen he, het is een optie, het is echt geen ramp als je het een keer overslaat.
Ga je echt niet dood van ofzo.
Het boeit me totaal niet wat dat grafwijf allemaal doet maar jij herhaalt de woorden dat alles aan haar lichaam echt zou zijn. Waaruit ik dan weer opmaak dat je haar op dit punt ook gelooft. De post was dus alleen om tegen jou in te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar vind je het nu echt zo erg dat ze misschien neptieten heeft, hell man, de helft van de pornosterren en playboymodellen hebben neptieten, een schaamlipcorrectie en de lippen ( in het gezicht) vol laten spuiten.
Als het er goed uit ziet ziet het er goed uit, of er nu wel of niet wat aan is gedaan.
kutnewbiequote:Op vrijdag 11 december 2009 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
+1? Blijf gewoon weg, loser.
Omdat ze een oma isquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:14 schreef snakelady het volgende:
Waarom mag een vrouw van 60 niet gewoon sexy zijn en lol hebben in haar leven?
genoeg jongere mannen die wel op haar geilen.
En waarom mag een meid van 30 wel bevestiging zoeken maar een vrouw van 60 niet?
Mjah, maar dat komt dus alleen omdat je lul geen ogen heeft.quote:
Nog mooier, mevrouw weet niet wie of wat er in Nederland zich afspeelt maar ze eist wel alle aandacht opquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alleen woont Paay niet in Nederland, dus waar moet ze Theo van kennen?
Verders, ze ziet er goed uit en het merendeel van de foto's vind ik wel mooi.
Het is legendarisch hoever mensen je punt kunnen missen hierzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij wil nu echt beweren dat al die meiden die in de playboy staan nooit iets aan hun lijf hebben gedaan?![]()
Misschien maak je jezelf dat wijs als je ligt te fappen op ze om het te romantiseren maar die meiden hebben vaak ook veel plastisch chirurgie laten doen en daarnaast zijn die foto's ook geshopt.
Hypocriet zooitje, geef gewoon toe dat het is omdat ze 60 is en jullie het beangstigend vinden om een vrouw van die leeftijd sexueel opwindend te kunnen vinden.
Het gaat er om dat ze er mee te koop lopen, wat ik er het trieste er aan vind. Ik snap uberhaupt niet wat die snol komt doen bij een programma als DWDD, maar als je als redactie dan ook humor vind om Theo Maassen als gastheer te vragen dat is als de kat op het spek binden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet bepaald kapot van, maar dat is mijn mening. Paay en Helwegen moeten lekker doen wat ze willen als zij daar blij van worden, wie ben ik dan om dat 'triest' te noemen?
Iets zegt me dat de manier waarop ook meetelt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:43 schreef CasB het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen het idee heeft dat je haar per se mooi en sexy moet vinden, want dat vind ik dus absoluut niet. En als je dat zegt dan word je gelijk door iedereen afgebrand, kijk maar naar Theo Maassen.
Idd, erg jammer van die necrofilie opmerking maar voor de rest had ie groot gelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de manier waarop ook meetelt...
lol, gefrustreerd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Idd, erg jammer van die necrofilie opmerking maar voor de rest had ie groot gelijk.
Patricia Paay is een zielige aandachtshoer. Dat ze deed alsof ze niet wist wie Theo Maassen was, dat was in mijn ogen overduidelijk een sneer als reactie op zijn uitspraken.
Op je 60ste(!) in de Playboy gaan staan, en dan daar aan tafel gaat zitten doen alsof het doodnormaal is, dat is ook gewoon aandacht vragen. Ze zei ook meteen al "ik vind het leuk als iedereen het over me heeft". Echt, wàt een domme inhoudsloze doos
Ja, of op het eind keihard gaan schreeuwen: "Het draait om mij, het draait om mij!!!"quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef doppelgänger het volgende:
Op je 60ste(!) in de Playboy gaan staan, en dan daar aan tafel gaat zitten doen alsof het doodnormaal is, dat is ook gewoon aandacht vragen. Ze zei ook meteen al "ik vind het leuk als iedereen het over me heeft". Echt, wàt een domme inhoudsloze doos
Wat een slap excuus om iemand een vrijbrief te geven voor het uitschelden van een ander zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze er mee te koop lopen, wat ik er het trieste er aan vind. Ik snap uberhaupt niet wat die snol komt doen bij een programma als DWDD, maar als je als redactie dan ook humor vind om Theo Maassen als gastheer te vragen dat is als de kat op het spek binden.
Hij is nou eenmaal vrij grof als cabaretier en net als vele andere cabaretiers verwoord hij in zijn shows datgene wat hem in het echte leven niet aanstaat.
Om nog maar af te sluiten: If you can't stand the heat stay out of the kitchen (ken de Nederlandse versie hiervan niet)
Ja so what? Een forum is ook ingericht om je mening te spuien, want ieder voor zich hier vind dat zijn/haar mening er toe doet. In extreme mate vind paay dat ook, andere level, maar same thing. Wie ben jij of ik dan om over haar te oordelen? Boeie dat zij graag aandacht wil. Boeit je dat wel, dan moet dat wel uit een gefrustreerde emotie komen, ik kan niks anders verzinnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ja, of op het eind keihard gaan schreeuwen: "Het draait om mij, het draait om mij!!!"
![]()
Je reageert wel heel erg gefrustreerd op mijn posts. Ben jij de dochter van Patricia ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja so what? Een forum is ook ingericht om je mening te spuien, want ieder voor zich hier vind dat zijn/haar mening er toe doet. In extreme mate vind paay dat ook, andere level, maar same thing. Wie ben jij of ik dan om over haar te oordelen? Boeie dat zij graag aandacht wil. Boeit je dat wel, dan moet dat wel uit een gefrustreerde emotie komen, ik kan niks anders verzinnen.
Nee hoor, maar ik ga m'n tijd niet meer verdoen met iemand die uit de volle overtuiging van haar hart zo opkomt voor Patricia alsof ik net 50 kinderen in Darfur heb gedoodquote:
Kijk, ik kan mijn mening net als jij 35 keer gaan herhalen, maar dat doe ik liever niet. Als jij dat 'uitgeluld' noemt, so be it.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef vanhal het volgende:
huh? je begint hier toch zelf te posten dat je het gedrag van paay niet aanstaat? Ik heb je verder niet gevraagd om te reageren hoor. Bovendien, moet je eens naar je eigen reacties kijken hoe jij over het gedrag van paay valt
Maar goed, als je verder geen argumenten hebt
Je vind het ok dat iemand een ander beledigd omdat het om aandacht vraagt. Wat voor kromme kijk heb je danquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef thingamajig het volgende:
Wat heeft Patricia Paay uberhaupt eigenlijk gedaan, behalve 3x in de Playboy staan en jury spelen bij een of andere talenten (ahum) show???
Maassen laat mij al vele jaren lachen om zijn shows en daarvoor ben ik hem dankbaar. Ik hoef geen 60-jarige doos in de Playboy.
Theo had volkomen gelijk tijdens DWDD. Het werd tijd dat die smerige aandachtshoer eens wat tegengas kreeg.
Wat voor argument moet ik geven? Ik snap niet welk standpunt ik moet beargumenteren van jou, en volgens mij snap jij dat ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef vanhal het volgende:
Je slappe argumentatie uit het dwdd topic bv:
[..]
Je vind het ok dat iemand een ander beledigd omdat het om aandacht vraagt. Wat voor kromme kijk heb je dan
Ja, lekker makkelijjk. Ik moet maar leren leven met jouw kromme kijk, maar tegelijkertijd mag een paay niet haar ding doen omdat jij erover valt. Dat soort argumentatie wat je laat zien, het slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Wat voor argument moet ik geven? Ik snap niet welk standpunt ik moet beargumenteren van jou, en volgens mij snap jij dat ook niet.
En voor zover als mijn eigen kromme kijk gaat, probeer er mee te leven. Of niet.
Waar haal je die domme onzin nou weer vandaan? Paay mag van mij alles doen wat ze wil, zolang het maar binnen de wet blijft. Ik mag daar best negatief op reageren, zolang ik maar binnen de wet blijf. Wie ben ik om Paay iets te verbieden? Je doet net alsof ik beslissing voor haar kan nemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijjk. Ik moet maar leren leven met jouw kromme kijk, maar tegelijkertijd mag een paay niet haar ding doen omdat jij erover valt. Dat soort argumentatie wat je laat zien, het slaat helemaal nergens op
Uh neequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef Equites het volgende:
Ik zou haar geven, en de rest van de mannen hier ook. Niks mis mee, we worden misleid door het vak dat plastische chirurgie heet jongens.
Nee ik snap jou niet. Ik heb je ook al 5 keer gevraagd uit te leggen wat ik nu precies moet beargumenteren van jou. Je kan het me echter gewoon niet vertellen en daarom kom je nu maar met deze zwakke opmerking. Jammer.quote:
Bij popstars vind ik soms de voorrondes wel grappig maar dat komt op vrijdagavond geloof ik, dan hebben we pokeravond.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:14 schreef CasB het volgende:
[..]
. En vind je dat niet, dan hoor je gewoon bij het klapvee dat Popstars leuk vindt, zit te soppen bij Nick en Simon, en zat te janken toen Jan en Yolanthe uit elkaar gingen.
Iedereen die dit okee vindt, die doet gewoon niet meer mee, die moet gewoon samen met SBS6 afgedreven worden naar Amerika, waar dit soort pulp thuis hoort.
tuuuuuuuuuuuuurlijk mag je best moeilijk doen. ik zeg ook niet dat je het niet mag doen. dat LEES jij erin. je kan er ook in lezen: 'ik ben inderdaad een achterlijke idioot dat ik zoveel tijd besteed aan de mening van thingamajig, en misschien is het handiger als ik nu de planten water ga geven'quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef vanhal het volgende:
lol, waarom mag ik niet moeilijk over iets wat jij vindt, maar doe jij wel moeilijk over iets wat een ander vindt? Die kromme redenering van je snap ik niet.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuurlijk mag je best moeilijk doen. ik zeg ook niet dat je het niet mag doen. dat LEES jij erin. je kan er ook in lezen: 'ik ben inderdaad een achterlijke idioot dat ik zoveel tijd besteed aan de mening van thingamajig, en misschien is het handiger als ik nu de planten water ga geven'
ofzo
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef vanhal het volgende:
Ze zei met nadruk lichaam, omdat ze daarmee bedoelde dat ze wel dingen aan haar gezicht heeft laten doen. Precies het punt wat maassen foutief aanhaalde om z'n gefrustreerde mening duidelijk te maken.
Met betrekking tot de punten die maassen aanhaalde en of ze waar/niet waar zijn, een reactie die ik eerder posste:
maassen zegt in het begin dat volgens hem de kunst van het ouder-worden je accepteert dat je wijzer wordt (een wijzer iemand wordt), dat je veel meer tijd en energie stopt in je binnenwereld en gedachtenwereld. Als antwoord geeft paay dat dat ook kan in combinatie met wat zij doet. Komt maassen met geen antwoord. In plaats daarvan komt ie met het jensen verhaal dat curry porno zou kijken, wat dus niet klopt. Maassen zit er naast maar noemt paay daar op dat moment een zielige aandachtsjunk.
Vervolgens geeft hij de opmerking dat paay zulke dingen niet op je 60ste moet zeggen. Dus maassen vindt helemaal niet dat paay mag zeggen wat ze wil, hij zegt juist dat wat ze doet niet goed is en dat ze dat NIET mag doen. Hij zegt letterlijk 'dat kun je niet zeggen'.
En dan vraagt paay waar het staat dat je dat niet mag zeggen, en dan komt maassen met het verhaal dat ze het wel mag zeggen maar dat hij dan gelukkig mag zeggen dat hij haar een zielige aandachtsjunk vindt. Dus mag ze het nou wel of niet zeggen? het komt allemaal wat gefrustreerd over, want let wel, nergens in het gesprek heeft paay maassen uitgescholden, in tegenstelling tot wat maassen doet.
Komt ie vervolgens met het 'vrouwen van 60 die naar aanleiding van paay's playboy rapportage allemaal hun lichaam moeten gaan verbouwen'-verhaal. Dat laat zien wat het beeld van vrouwen maassen heeft, blijkbaar zijn vrouwen van boven de 60 allemaal zo onzeker dat ze na het zien van een blootrapportage van een 60jarige vrouw allemaal hun lichaam moeten verbouwen. En dan komt ie dat schoeman gezegd heeft dat paay operaties heeft gehad, wat dus OOK al niet klopt (zie nu.nl)
En zo gaat het hele gesprek door. Maassen gooit steeds gefrustreerde meningen in het gesprek, maar wanneer paay daar een wedervraag op stelt geeft maassen niet thuis. Dat is makkelijk scoren, dingen roepen maar niks kunnen uitleggen.
Ja, ik. Volmondig en hartgrondig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef wise het volgende:
iemand die hier nee tegen zeg
[ afbeelding ]
dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, ik. Volmondig en hartgrondig.
Waarom moet Maassen met een antwoord komen? Ze stelt geen vraag. Die combinatie kan niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef vanhal het volgende:
Ze zei met nadruk lichaam, omdat ze daarmee bedoelde dat ze wel dingen aan haar gezicht heeft laten doen. Precies het punt wat maassen foutief aanhaalde om z'n gefrustreerde mening duidelijk te maken.
[quote]
Dus jouw hoofd hoort niet bij je lichaam?
Ik denk dat ze korps bedoelt. daar hoort je hoofd inderdaad niet bij.
[quote]
Met betrekking tot de punten die maassen aanhaalde en of ze waar/niet waar zijn, een reactie die ik eerder posste:
maassen zegt in het begin dat volgens hem de kunst van het ouder-worden je accepteert dat je wijzer wordt (een wijzer iemand wordt), dat je veel meer tijd en energie stopt in je binnenwereld en gedachtenwereld. Als antwoord geeft paay dat dat ook kan in combinatie met wat zij doet. Komt maassen met geen antwoord.
Weer het vallen over het niet volledig correct benoemen van dingen. wederom zielig. Want dat haar gedrag bij Jensen benden peil was behoef ik niet te verdedigen.quote:In plaats daarvan komt ie met het jensen verhaal dat curry porno zou kijken, wat dus niet klopt. Maassen zit er naast maar noemt paay daar op dat moment een zielige aandachtsjunk.
Natuurlijk staat het nergens geschreven, maar volgens de moraal is het niet geapst wat ze gedaan heeft dan zeg men inderdaad wel eens dat je dat niet mag snappen. dat ze dat niet WIL snappen geeft aan dat ze zelf ook wel weet dat ze niet netjes geweest is ten opzichte van Curry.quote:Vervolgens geeft hij de opmerking dat paay zulke dingen niet op je 60ste moet zeggen. Dus maassen vindt helemaal niet dat paay mag zeggen wat ze wil, hij zegt juist dat wat ze doet niet goed is en dat ze dat NIET mag doen. Hij zegt letterlijk 'dat kun je niet zeggen'.
En dan vraagt paay waar het staat dat je dat niet mag zeggen, en dan komt maassen met het verhaal dat ze het wel mag zeggen maar dat hij dan gelukkig mag zeggen dat hij haar een zielige aandachtsjunk vindt. Dus mag ze het nou wel of niet zeggen? het komt allemaal wat gefrustreerd over, want let wel, nergens in het gesprek heeft paay maassen uitgescholden, in tegenstelling tot wat maassen doet.
Over die operaties heb ik het al gehad. Vrouwen trekken zich inderdaad wat aan van wat er in boekjes staat. waarom denk je dat er zoveel gevallen van anorexia zijn?quote:Komt ie vervolgens met het 'vrouwen van 60 die naar aanleiding van paay's playboy rapportage allemaal hun lichaam moeten gaan verbouwen'-verhaal. Dat laat zien wat het beeld van vrouwen maassen heeft, blijkbaar zijn vrouwen van boven de 60 allemaal zo onzeker dat ze na het zien van een blootrapportage van een 60jarige vrouw allemaal hun lichaam moeten verbouwen. En dan komt ie dat schoeman gezegd heeft dat paay operaties heeft gehad, wat dus OOK al niet klopt (zie nu.nl)
Dat het gefrustreerd is, onsmakkelijk en verwerpelijk soit, maar nogmaals:quote:En zo gaat het hele gesprek door. Maassen gooit steeds gefrustreerde meningen in het gesprek, maar wanneer paay daar een wedervraag op stelt geeft maassen niet thuis. Dat is makkelijk scoren, dingen roepen maar niks kunnen uitleggen.
Alsof ze een avondje op de Wallen gaat werkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef wise het volgende:
iemand die hier nee tegen zeg
[ afbeelding ]
Sinds wanneer hoort een gezicht niet meer bij het lichaam?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef vanhal het volgende:
Ze vroeg het hem. Ze vroeg hem waarom de combinatie van wijzer worden + playboyo staan niet kon. Geen antwoord van maassen, die begint over porno te raaskalen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom moet Maassen met een antwoord komen? Ze stelt geen vraag. Die combinatie kan niet.
Dus dat is een vrijbrief om iemand voor zielige aandachtshoer uit te schelden? Bovendien zat maassen er naast met z'n porno opmerking.quote:Weer het vallen over het niet volledig correct benoemen van dingen. wederom zielig. Want dat haar gedrag bij Jensen benden peil was behoef ik niet te verdedigen.
Dat met cury is iets tussen haar en cury, ook al heeft ze bij jensen iets over cury geroepen. Wie is maassen om zich daarmee te bemoeien? Bovendien, zijn kritiek was op het in de playboy staan bij 60+ leeftijd. Het cury verhaal is een slap excuus wat erbij wordt gehaald, maar heeft er eigenlijk niks mee te maken.quote:Natuurlijk staat het nergens geschreven, maar volgens de moraal is het niet geapst wat ze gedaan heeft dan zeg men inderdaad wel eens dat je dat niet mag snappen. dat ze dat niet WIL snappen geeft aan dat ze zelf ook wel weet dat ze niet netjes geweest is ten opzichte van Curry.
Borrelpraat. Alsof je met deze opmerking 'aantoont' dat wat maassen beweert klopt. Je kan op geen enkele manier hard maken dat vrouwen boven de 60 daadwerkelijk naar aanleiding van deze playboy rapportage massaal naar de plastische chirurg gaan.quote:Over die operaties heb ik het al gehad. Vrouwen trekken zich inderdaad wat aan van wat er in boekjes staat. waarom denk je dat er zoveel gevallen van anorexia zijn?
quote:Dat het gefrustreerd is, onsmakkelijk en verwerpelijk soit, maar nogmaals:
Wat gij niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Waarom niet? Omdat het eruitziet als een teveel opgemaakte plamuursnol met voltooide porno-carriere?quote:
Ja, en jij bent het holmaatje van maassen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef thingamajig het volgende:
vanhal is volgens mij de PR-agent van Patricia en probeert hier nog te redden wat er te redden valt
Ze wees ook met haar handen naar haar lichaam. Maar jij wil enkel zien wat jij wil zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort een gezicht niet meer bij het lichaam?
Ze had ook kunnen zeggen: 'Ik heb alleen dingen aan mijn gezicht laten doen'
Maar goed, dat durfde ze vast niet waar Theo bij zat.
Jaja, als iemand zegt dat ze niets aan haar lichaam heeft gedaan, sluit dat dus niet uit dat je wel iets aan je gezicht hebt laten doen. Ik vind het onlogisch, maar goed, blijkbaar had ik beter naar haar handen moeten kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ze wees ook met haar handen naar haar lichaam. Maar jij wil enkel zien wat jij wil zien
Nee hoor, gewoon iemand die vindt dat Theo heeft gezegd wat hij denkt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, en jij bent het holmaatje van maassen?
Ja, en ik ben gewoon iemand die niet per se voor paay is, maar vind dat wat maassen hier liet zien niet kan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iemand die vindt dat Theo heeft gezegd wat hij denkt.
Dude, misschien ben je niet zo snel van begrip, maar paay bedoelde met 'haar lichaam' en het wijzen naar beneden dat haar lichaam puur natuur is en haar gezicht WEL onderhanden was genomen. Dat jij dat niet snapt moet je niet op haar afschuivenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Jaja, als iemand zegt dat ze niets aan haar lichaam heeft gedaan, sluit dat dus niet uit dat je wel iets aan je gezicht hebt laten doen. Ik vind het onlogisch, maar goed, blijkbaar had ik beter naar haar handen moeten kijken
Dat behoeft toch ook geen uitleg. Als je ouder bent ben je niet meer zo lichamelijk gericht. tenmisnte als je je ontwikkelt. Derhalve hoef je niet meer in een puur lichaamlijk gericht blad te verschijnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ze vroeg het hem. Ze vroeg hem waarom de combinatie van wijzer worden + playboyo staan niet kon. Geen antwoord van maassen, die begint over porno te raaskalen.
Ja want blijkbaar vind zij het normaal om zo met mensen om te gaan. Hij zat er niet naast met z'n porno opmerking. Of je het er nu over hebt of je porno kijkt, of trannies besteld dat maakt in deze niet uit. Het gaat erom dat ze dit bewust doet om Curry te schaden. Dat is niet netjes.quote:Dus dat is een vrijbrief om iemand voor zielige aandachtshoer uit te schelden? Bovendien zat maassen er naast met z'n porno opmerking.
Op het monent dat zij het openbaar maakt bij Jensen is het niet gek dat men er een mening over vormt. Curry is niks slpas wat hij erbij haalt ze is op een leeftijd waarop ze verstandiger zou moeten zijn. Maar ze besluit gewoon als een oridinaire puber uit te halen.quote:Dat met cury is iets tussen haar en cury, ook al heeft ze bij jensen iets over cury geroepen. Wie is maassen om zich daarmee te bemoeien? Bovendien, zijn kritiek was op het in de playboy staan bij 60+ leeftijd. Het cury verhaal is een slap excuus wat erbij wordt gehaald, maar heeft er eigenlijk niks mee te maken.
Je moet niet alles zo letterlijk nemen. Uiteraard is het overtrokken en gechargeerd.quote:Borrelpraat. Alsof je met deze opmerking 'aantoont' dat wat maassen beweert klopt. Je kan op geen enkele manier hard maken dat vrouwen boven de 60 daadwerkelijk naar aanleiding van deze playboy rapportage massaal naar de plastische chirurg gaan.
Nee Paay wil enkel zien wat zij wil zien. Ze is bij een plastisch chirurg geweest ga dat dan niet proberen te verbloemen met zulke domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ze wees ook met haar handen naar haar lichaam. Maar jij wil enkel zien wat jij wil zien
Omdat je inmiddels wel duidelijk hebt gemaakt dat jij vindt dat Maassen te ver is gegaan (en dat is prima)!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, en ik ben gewoon iemand die niet per se voor paay is, maar vind dat wat maassen hier liet zien niet kan.
Dus waarom je me dan een PR-agent van paay moet noemen?
Wat maakt het uit? Geen mens gelooft toch dat die borsten puur natuur zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, misschien ben je niet zo snel van begrip, maar paay bedoelde met 'haar lichaam' en het wijzen naar beneden dat haar lichaam puur natuur is en haar gezicht WEL onderhanden was genomen. Dat jij dat niet snapt moet je niet op haar afschuiven
Ze probeert enkel te verbloemen dat ze bij een plastisch chirurg is geweest door dit soort domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, misschien ben je niet zo snel van begrip, maar paay bedoelde met 'haar lichaam' en het wijzen naar beneden dat haar lichaam puur natuur is en haar gezicht WEL onderhanden was genomen. Dat jij dat niet snapt moet je niet op haar afschuiven
Tuurlijk wel. Maassen is namelijk van mening dat het ouder worden het accepteren van blablabla is. Maar op een simpele vraag waarom het beide niet kan, daar komt maassen niet uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat behoeft toch ook geen uitleg. Als je ouder bent ben je niet meer zo lichamelijk gericht. tenmisnte als je je ontwikkelt. Derhalve hoef je niet meer in een puur lichaamlijk gericht blad te verschijnen.
Onzin. Maassen had het over porno en ook nadat paay uitlegde dat curry niet naar chicksmetdicks kijkt maar ze besteld bleef hij het over 'kijken naar porno' hebben. Zelfde als hierboven, zijn argumenten kloppen niet, maar toch blijft hij bij zijn punt. Dat geeft voor mij aan dat hij gefrustreerd is en punten zoekt om z'n mening duidelijk te maken, ook al kloppen die punten van geen kant.quote:Ja want blijkbaar vind zij het normaal om zo met mensen om te gaan. Hij zat er niet naast met z'n porno opmerking. Of je het er nu over hebt of je porno kijkt, of trannies besteld dat maakt in deze niet uit. Het gaat erom dat ze dit bewust doet om Curry te schaden. Dat is niet netjes.
Ja, en maassen is op zijn beurt een gefrustreerd mannetje en probeert met onjuiste punten makkelijk te scoren. Alsof maassen zo'n heilige is. Nogmaals, wie is maassen om paay voor zielige aandachtshoer uit te maken.quote:Op het monent dat zij het openbaar maakt bij Jensen is het niet gek dat men er een mening over vormt. Curry is niks slpas wat hij erbij haalt ze is op een leeftijd waarop ze verstandiger zou moeten zijn. Maar ze besluit gewoon als een oridinaire puber uit te halen.
quote:Je moet niet alles zo letterlijk nemen. Uiteraard is het overtrokken en gechargeerd.
Nee, maassen impliceerde dat haar lichaam verbouwd was, wat dus niet zo is. Nog een punt waar maassen verkeerd zat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee Paay wil enkel zien wat zij wil zien. Ze is bij een plastisch chirurg geweest ga dat dan niet proberen te verbloemen met zulke domme opmerkingen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels wel duidelijk hebt gemaakt dat jij vindt dat Maassen te ver is gegaan (en dat is prima)!
Daarna herhaal je die mening 45 keer, zonder er ook maar iets aan toe te voegen, maar intussen bash je wel andere users die volgens jou zijn "uitgeluld", enkel en alleen omdat ze minder vaak dan jij hun mening posten.
Omdat mevrouw dat zei? Goedgelovig ben jij..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, maassen impliceerde dat haar lichaam verbouwd was, wat dus niet zo is. Nog een punt waar maassen verkeerd zat.
Nee, maassen weet het beter?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef Gauner het volgende:
Omdat mevrouw dat zei? Goedgelovig ben jij..
Wat jij met maassen doet bedoel je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef wise het volgende:
mensen die "celebrities" verdedigen¡¡¡¡
mij boeit maassen of paay allebei niks.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat jij met maassen doet bedoel je?¡¡¡¡
Maassen baseert zich op uitspraken van schoemacher, maar wat lees ik hier?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef Gauner het volgende:
[..]
Net zo min als jij, of je moet al een bekende zijn, dan is het anders natuurlijk.
Dus nogmaals, op punten klopt het verhaal van maassen niet, rest zijn gefrusteerde opvatting over vrouwen en playboy.quote:La Paays borsten zijn echt'
Uitgegeven: 10 december 2009 21:25
Laatst gewijzigd: 10 december 2009 21:25
AMSTERDAM - Robert Schoemacher denkt dat Patricia Paay alleen aan haar gezicht heeft laten sleutelen."Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijken natuurlijke borsten", zei Schoemacher donderdag in RTL Boulevard
Paay vertelde een dag eerder in De Wereld Draait Door dat ze niets aan haar lichaam heeft laten doen.
Schoemacher denkt dat ze de waarheid spreekt. "Ik zie geen littekens op haar borsten", lichtte de bekende plastisch chirurg toe.
De 60-jarige blondine heeft bij de praktijk van Schoemacher wel verschillende ingrepen aan haar gezicht laten doen om de tand des tijds tegen te gaan.
"Het fronsje tussen haar wenkbrauwen is weggewerkt met botox. We hebben haar lippen wat voller gemaakt, ze heeft een bovenooglidcorrectie gehad en een kaakoperatie", onthulde Schoemacher.
Het boeit mij in zoverre dat ik de reactie van maassen buitensporig vond bovendien heeft hij op punten geen gelijk. Als er dan mensen in een forum waar ik ook kom maassen gelijk geven, dan wil ik daar ook graag mijn mening over geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
mij boeit maassen of paay allebei niks.![]()
beetje als kleine kinderen modder naar elkaar gooien en dan users hier op fok die 1 van beide partijen verdedigt
quote:
Kijk jou eens kei-handig alle opmerkingen richting Maassen ombuigen! Dat zijn automatisch natuurlijk meteen fantastische argumenten, waar je nauwelijks wat voor hoeft te doen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef vanhal het volgende:
Wat jij met maassen doet bedoel je?¡¡¡¡
Dank je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou eens kei-handig alle opmerkingen richting Maassen ombuigen! Dat zijn automatisch natuurlijk meteen fantastische argumenten, waar je nauwelijks wat voor hoeft te doen!
Ja, als het je niet interesseert, waarom ben je hier uberhaubt mee begonnen? Lekker makkelijk om mij nu even te kakken zetten door nu even stoer aan te geven dat het je allemaal niet interesseert heh?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Gauner het volgende:
Als het wel zo zou zijn, denk je dan dat die dokter nu gezegd zou hebben: Nee we hebben wel meer aan dat lijf verbouwd. Natuurlijk niet.
Maar goed het interesseert me verder ook vrij weinig wat ze doet of zegt, vind het zonde van mijn tijd om hiermee bezig te blijven.
Veel plezier verder.
Ja inderdaad, op deze manier verliest maassen z'n geloofwaardigheid wat mij betreft inderdaad welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Seam het volgende:
Mensen die Theo te serieus nemen__!!!
Jezus, die kerel is een komedie god.
Maar je gaat hem wel aanvallen op zijn actiequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op deze manier verliest maassen z'n geloofwaardigheid wat mij betreft inderdaad wel
Vind dat je er wel erg gefixeerd op alles en iedereen die niet precies vinden wat jij vind. Een keer je mening geven is goed, daar is het forum voor. Maar jij blijft er maar over bezig, heb je niks beters te doen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, als het je niet interesseert, waarom ben je hier uberhaubt mee begonnen? Lekker makkelijk om mij nu even te kakken zetten door nu even stoer aan te geven dat het je allemaal niet interesseert heh?
lol, jij reageert hier toch ook uitvoerig, kan die vraag ook aan jou stellen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Gauner het volgende:
Vind dat je er wel erg gefixeerd op alles en iedereen die niet precies vinden wat jij vind. Een keer je mening geven is goed, daar is het forum voor. Maar jij blijft er maar over bezig, heb je niks beters te doen?
Nee, want maassen doelde specifiek op haar lichaam. Dan kun jij wel vinden dat gezicht onder lichaam val (quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef thingamajig het volgende:
Ik blijf van mening dat als je je kop door middel van plastische chirurgie laat verbouwen, je een gedeelte van je lichaam hebt laten verbouwen. Dan kan Paay wel beweren dat het niet zo is, maar je hoofd is nou eenmaal onderdeel van je lichaam. Wat dat betreft had Maassen dus gewoon gelijk.
4 posts welteverstaan. Die vallen in het niet bij het aantal van jou, en aan je postgeschiedenis te zien ook van eerder wat betreft dit onderwerp. Maar goed, genoeg over deze aandachttrekkende vrouw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, jij reageert hier toch ook uitvoerig, kan die vraag ook aan jou stellen.
Ik hoef je mijn motieven toch niet uit te leggen? En omdat jij mijn motieven niet kent is het toch niet nodig om me te schofferen door te impliceren dat ik geen nuttige dingen zou hebben? Waarom ga je op de persoonlijke toer, doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Gauner het volgende:
4 posts welteverstaan. Die vallen in het niet bij het aantal van jou, en aan je postgeschiedenis te zien ook van eerder wat betreft dit onderwerp. Maar goed, genoeg over deze aandachttrekkende vrouw.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat ze een oma isgedraag je dan ook zo
Nou en? Waarom mogen mensen hun hoofd niet laten verbouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef thingamajig het volgende:
Ik blijf van mening dat als je je kop door middel van plastische chirurgie laat verbouwen, je een gedeelte van je lichaam hebt laten verbouwen. Dan kan Paay wel beweren dat het niet zo is, maar je hoofd is nou eenmaal onderdeel van je lichaam. Wat dat betreft had Maassen dus gewoon gelijk.
Bij Patwiesj ging het alleen om het tegengaan van de ouderdom...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou en? Waarom mogen mensen hun hoofd niet laten verbouwen?
ja en? dus als iemand de lippen vol laat spuiten omdat ze smalle lippen heeft is het wel goed maar tegen rimpels niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Patwiesj ging het alleen om het tegengaan van de ouderdom...
Oké. Patwiesj is te onzeker van haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en? dus als iemand de lippen vol laat spuiten omdat ze smalle lippen heeft is het wel goed maar tegen rimpels niet?
Nogmaals: nou en?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Patwiesj ging het alleen om het tegengaan van de ouderdom...
Ik denk dat Patricia maar 1% van de hersencellen bezit die Theo en zijn vrouw samen hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:09 schreef Chai het volgende:
Theo ziet er ouder en lelijker uit dan Patricia.Zijn vrouw (heeft hij die) is ook necrofiel dan.
Ja want Theo.. Die is slim joh!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Patricia maar 1% van de hersencellen bezit die Theo en zijn vrouw samen hebben.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want Theo.. Die is slim joh!Zelfs die van tevoren bedachte grappen waren ongelofelijk slecht.
Ja, maar Theo is dat bijna. Zoveel verschil is er niet tussen hun intellect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee.
Ik vind alleen dat Patricia compleet hersendood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |