Dan wel idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... Co laat min of meer weten dat hij komende zomer beschikbaar is als trainer/coach van AZ. Gut ...
Wat een verrassing. Zijn sabbatical year zit erop ... Maar, wat moet Co nu bij een eerste divisieclub?quote:
Normaal zou AZ beter moeten zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
ben benieuwd of men boven zichzelf kan uitstijgen
Moet hij geen geld harken bij het olympisch elftal van Qatar of een middenmotor uit Oekraine?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... Co laat min of meer weten dat hij komende zomer beschikbaar is als trainer/coach van AZ. Gut ...
Ja,maar nu heb je een vol Sclessin,dan stijgt Standard normaal gezien boven zich uitquote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Normaal zou AZ beter moeten zijn.
Geen idee. Maar dat hij gratis een ploeg wil coachen die speelt in de eerste divisie, dat vind ik wel verrassend.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Moet hij geen geld harken bij het olympisch elftal van Qatar of een middenmotor uit Oekraine?
Ik zei vorig seizoen toch al "AZ is de kampioen van de armoede!" Zoals de kampioen van dit seizoen óók de kampioen van de armoede is.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
jongejonge, wat een gepruts op het middenveld zeg.
Ik dacht het nietquote:
Niemand van AZ heeft toch nog krediet?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Ik snap sowieso niet waarom Romero er nog in staat,zijn krediet lijkt me al lang verspeeld..
Jawel,maar niet bij de DSBquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Niemand van AZ heeft toch nog krediet?
PSV, Twente en meestal ook Ajax spelen gewoon verzorgd dominant voetbal. da's geen armoede meer met zo'n kopgroepquote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
Pfoe ... mooie sliding.
[..]
Ik zei vorig seizoen toch al "AZ is de kampioen van de armoede!" Zoals de kampioen van dit seizoen óók de kampioen van de armoede is.
Was ook van een compleet ander niveau.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vond de wedstrijd gister tussen Juve en Bayern leuker
Bullshit! Twente is slechts de huidige koploper omdat PSV en Ajax te veel wedstrijden verneuken vanwege kwaliteitsgebrek.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV, Twente en meestal ook Ajax spelen gewoon verzorgd dominant voetbal. da's geen armoede meer met zo'n kopgroep
Ik vond het vrij onschuldig ogen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Netsplitter het volgende:
viel dat niet onder bewust doorlopen?
Twente en PSV hebben een berg meer punten dan de koplopers van vorig jaar rond deze tijd. Ze laten juist nauwelijks punten liggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bullshit! Twente is slechts de huidige koploper omdat PSV en Ajax te veel wedstrijden verneuken vanwege kwaliteitsgebrek.
Inderdaad, wat een mietjes! Knal gewoon een speler door zijn kop met een AK of zo. Dan doe je zaken!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut laserpennen
Wel meer punten dan vorig seizoen maar Twente staat 1e omdat PSV (en de rest) te veel verneukt hebben tot nu toe.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben een berg meer punten dan de koplopers van vorig jaar rond deze tijd. Ze laten juist nauwelijks punten liggen.
Dat deed die Bouazan ook niet bij Kokmeijer.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat deed die Bouazan ook niet bij Kokmeijer.
Typfout in de naam?quote:
Nee, vanwege die opmerking.quote:
Wat is daar mis mee? Je behoort je tegenstander eerst diens beide knieschijven kapot te schoppen en als 'ie dan op de grond ligt moet je zijn schedel doormidden trappen. Pas dan mag een speler gewaarschuwd worden voor het maken van een lichte overtreding!quote:
Was toch al niveautje Stefan Postma. Oh nee, die was van wereldklasse in vergelijking met Romero!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe wat is dat toch een minimale keeper geworden zeg.
Zo lang dat vette wijf van de or van DSB maar niet op de lat zit. Dat houdt zo'n deklat niet!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ze hebben een bataljon engelen op die lat zitten zeg bij az.
Eerder een Italiaans sfeertje op Standard.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wel een mooie Engels sfeertje daar,die mensen zo dicht op het veld
Daarom wil die bal er niet in, de lat buigt door.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo lang dat vette wijf van de or van DSB maar niet op de lat zit. Dat houdt zo'n deklat niet!
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef Kingside het volgende:
Wat is er in godsnaam met die Romero gebeurt zeg.
Oh, is dat het.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom wil die bal er niet in, de lat buigt door.
Laat die zich eens maar eerst bewijzenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, is dat het.
Hoeveel zou die Lens opleveren bij verkoop?
AZ heeft dringend geld nodig!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laat die zich eens maar eerst bewijzen
Witte Tempo-zakdoekjes?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tempo in de rust? Wat een gelul in middels hebben al 2 teams gescoord.
Ja,maar als je die sowieso in de winter of zomer verkoopt krijg je minder geld voor hem,aangezien hij nog niet echt doorgebroken is,ze kunnen beter Romero verkopen ofzo,ze hebben toch Didulicaquote:
Romero? Hm ... in de collectebus van de gemiddelde Heil-soldaat zitten meer Euro's dan Romero opbrengt.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,maar als je die sowieso in de winter of zomer verkoopt krijg je minder geld voor hem,aangezien hij nog niet echt doorgebroken is,ze kunnen beter Romero verkopen ofzo,ze hebben toch Didulica
Eh ... het staat 0 - 1.quote:
Hij zit aan zijn zak te friemelen?quote:
Ieuwwwwquote:
Sja ... jij zegt dat hij een bal pakte en ik was ff chips halen. Heb de actie dus niet gezien.quote:
Nee! Het is ook geen 1 - 0 geweest.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef Silv het volgende:
Nog steeds 1-0?
en de Voederbieten?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef Barca het volgende:
Kloten scheids! Schaars raakte die Jovink niet!
Die raakte hij ook niet. Is het trouwens niet Voederbietels?quote:
Geen idee eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Die raakte hij ook niet. Is het trouwens niet Voederbietels?
0-1 dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef Barca het volgende:
Kloten scheids! Schaars raakte die Jovink niet!
[..]
Nee! Het is ook geen 1 - 0 geweest.
Ja. Voederbietels. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Jovink_en_de_Voederbietelsquote:
Dat wel.quote:
Als kiespijn jaquote:
Welke advocaat? Moskowitz? Spong? Anker?quote:
Dick.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Welke advocaat? Moskowitz? Spong? Anker?
Hm ... ik ben redelijk bekend met de diverse strafpleiters maar ik ken geen strafpleiter met de naam Dick.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dick.
Hij wilde robben wisselen maar die speelt ergens anders, dus dan maar lens.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... ik ben redelijk bekend met de diverse strafpleiters maar ik ken geen strafpleiter met de naam Dick.
Verrek .. die keeper van AZ ving een bal!quote:
Straks zit er een sekskelder onder.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
ik voorspel dat belgie straks een stadion minder heeft.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Na afloop van deze wedstrijd zal de Waalse omroep nog een half uur lang de beelden uitzenden die iedereen gemist heeft dankzij de duizend herhalingen
Niet zeuren, jij had net een quote fail.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Barca het volgende:
Gezoekt. Hou dan godverdomme je smoel als je de Nederlandse taal niet machtig bent!
kukelekuquote:
Gebeurde ook al ooit met Pieckenhagen... (en kostte indirect het landskampioenschap)quote:
Dit dus. Een klucht.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
AZ echt dé faalhazen van dit seizoen
PSV.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet tegen wie ze dit weekend moeten, maar AZ krijgt die dik aan de zak.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer voor het Nederlandse voetbal
In Eindhoven tegen PSVquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet tegen wie ze dit weekend moeten, maar AZ krijgt die dik aan de zak.
Wordt pittig voor AZquote:
KutBelgquote:
Yep, die vrije trap had nooit mogen gebeuren als ze wat slimer spelen.quote:
zo dom gespeeld de laatste paar minutenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Rucebo het volgende:
Snap niet dat die scheids nog zo lang liet doorgaan. Maar je moet zoiets gewoon kunnen uitspelen. Ros die bal gewoon weg...
Na een korte analyse blijkt het toch wel degelijk hilarisch te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
KutBelg
Het is dat de keeper 'm scoorde, daardoor zit ik hier nu nog een beetje te lachen, maar het is natuurlijk dieptriest
Heel bijzonder inderdaad. EN nog van dat tweederangsvolk verliezen met 1-1 ook. Walenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Droathoah het volgende:
Tja, dit is wel heel zuur. Eerst Twente, nu AZ..
Lelijke laatste minuut altijd.
4 minuten was gewoon normaal, overtreding werd gemaakt op 93.50 ofzo, dus mag je die FK nog nemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Rucebo het volgende:
Snap niet dat die scheids nog zo lang liet doorgaan. Maar je moet zoiets gewoon kunnen uitspelen. Ros die bal gewoon weg...
inderdaad, ik snap niet dat net daarvoor nog over de grond gaan uitverdedigen. Gewoon naar voren knallen zo'n balquote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, die vrije trap had nooit mogen gebeuren als ze wat slimer spelen.
Zwaar kut natuurljk, maar die keeper loopt denk ik nog een paar maanden een meter boven de grond
voorbij de blessuretijd bedoel jequote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef trepper het volgende:
Nondeju wat is dat met die nederlandse tyfusclubs om elke keer in de blessuretijd de wedstrijd te verspelen. Daar wordt je toch schijtziek van
Onzin.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voorbij de blessuretijd bedoel je
Waarvan 2 minuten juichen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting
Romero![]()
![]()
Scheidsrechter![]()
6 min blessuretijd![]()
1-1
en johan dersken en zijn journalisten-vrindjes blijven maar volhouden dat nederland zich moet kunnen meten met de europese subtop en dat we nog lichtjaren boven belgie staan, ach ach ach.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef trepper het volgende:
Nondeju wat is dat met die nederlandse tyfusclubs om elke keer in de blessuretijd de wedstrijd te verspelen. Daar wordt je toch schijtziek van
sorry hoor, maar az en alle nederlandse clubs op psv na, mag je scharen tot pauper, met dat puntje hebben ze eigenlijk nog te veel gekregen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Kutfransen
Damn, AZ verliest echt zo vaak van die pauperlanden in de laatste minuut :s In de reservetijd van de reservetijd, scheids had allang moeten affluiten.
verdedigen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Confetti het volgende:
AZ is een team vol met chokers![]()
Ze zaten echt met knikkende knieen te verdedigen
En uit welk land kom jij? We hebben 5x de Europacup gewonnen...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
sorry hoor, maar az en alle nederlandse clubs op psv na, mag je scharen tot pauper, met dat puntje hebben ze eigenlijk nog te veel gekregen.
Ik snap ook niet waarom die niet linkshalf staat, kwam ie veel beter tot zijn recht.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
verdedigen?
Jaliens is zeer zwak
Moisander niet meer dan matig
Moreno is verdedigend aardig, aanvallend kut
Pocognoli is aanvallend leuk, maar verdedigend net iets minder zwak dan Jaliens.
Och, als Ajax of PSV in de CL had gestaan had 'Nederland' wel gewonnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en johan dersken en zijn journalisten-vrindjes blijven maar volhouden dat nederland zich moet kunnen meten met de europese subtop en dat we nog lichtjaren boven belgie staan, ach ach ach.
niveau-loos en kwaliteitsarm, dat is het nederlandse voetbal, niet meer en niet minder.
Ja, Ajax en de CL is jaarlijks een succesvolle combinatie.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och, als Ajax of PSV in de CL had gestaan had 'Nederland' wel gewonnen.
Het zijn geen Fransozen, maar Belgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Netsplitter het volgende:
hoor ze juichen dan die vieze fransozen
Daar lijkt het wel haast op met AZ in de CLquote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een belchinees gespot die in de 92e minuut heel zenuwachtig was ?
Play-offs zijn een makkie.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, Ajax en de CL is jaarlijks een succesvolle combinatie.
volgens mij was de vrije trap rond 94:30quote:
Zeg ik dat? Nee. maar ze zijn dit jaar wel beter dan AZ. Maarja, maak jij je eigen zinnen maar van mijn woorden.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, Ajax en de CL is jaarlijks een succesvolle combinatie.
En Bolat een stukje stijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat flink zakken op de UEFA ranglijst
Die komen ook nooit de Champions League meer in zonder de centjes van Dirk.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat flink zakken op de UEFA ranglijst
Lol, wat een grote onzin.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
AZ het loser sport team van 2009, zelfs al zijn ze kampioen geworden.
De overtreding voor 94:00.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef frensje het volgende:
[..]
volgens mij was de vrije trap rond 94:30
wissel pelle duurde 1minuut dus het klopt welquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef frensje het volgende:
[..]
volgens mij was de vrije trap rond 94:30
oh ik dacht echt na 94e maar kan het ook mis hebbenquote:
En ik hoor opeens die trainer van toen nu praten.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
ik herinner me iets van Sporting Portugal? Ook 4 minuten in blessuretijd tegen AZ? Ook een keeper die scoorde uit een dood spelmoment?
maar voor de EL hebben ze gewoon alle kans, zeker met Advocaat erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die komen ook nooit de Champions League meer in zonder de centjes van Dirk.
Ze mogen weer naar Haarlem en Veendam binnenkortquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. maar ze zijn dit jaar wel beter dan AZ. Maarja, maak jij je eigen zinnen maar van mijn woorden.
Inderdaad, sowieso al Belgen, maar die Walen zijn helemaal uitschot.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaad. EN nog van dat tweederangsvolk verliezen met 1-1 ook. Walen
ja snap ik ook nooit wissels in blessuretijdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
wissel pelle duurde 1minuut dus het klopt wel
Zelden een ploeg met zoveel pech gezien. Maar ja zo'n bal mag er natuurlijk nóóit in.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het meest trieste is dat dit best 2 erg matige ploegen zijn, maar dat Olympiakos eigenlijk nog veel minder voorstelt en gewoon in de CL blijft.
Alle kans om nog in het linker rijtje te eindigen? Een schande voor Nederland als dit AZ ook maar meedoet om Europees voetbal.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor de EL hebben ze gewoon alle kans, zeker met Advocaat erbij
Dat hoop ik dus niet hè. Deze ploeg mag gewoon de komende jaren niet meer in Europa uitkomen wegen het te schande maken van nederland/quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor de EL hebben ze gewoon alle kans, zeker met Advocaat erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |