Play-offs zijn een makkie.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, Ajax en de CL is jaarlijks een succesvolle combinatie.
volgens mij was de vrije trap rond 94:30quote:
Zeg ik dat? Nee. maar ze zijn dit jaar wel beter dan AZ. Maarja, maak jij je eigen zinnen maar van mijn woorden.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, Ajax en de CL is jaarlijks een succesvolle combinatie.
En Bolat een stukje stijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat flink zakken op de UEFA ranglijst
Die komen ook nooit de Champions League meer in zonder de centjes van Dirk.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat flink zakken op de UEFA ranglijst
Lol, wat een grote onzin.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
AZ het loser sport team van 2009, zelfs al zijn ze kampioen geworden.
De overtreding voor 94:00.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef frensje het volgende:
[..]
volgens mij was de vrije trap rond 94:30
wissel pelle duurde 1minuut dus het klopt welquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef frensje het volgende:
[..]
volgens mij was de vrije trap rond 94:30
oh ik dacht echt na 94e maar kan het ook mis hebbenquote:
En ik hoor opeens die trainer van toen nu praten.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
ik herinner me iets van Sporting Portugal? Ook 4 minuten in blessuretijd tegen AZ? Ook een keeper die scoorde uit een dood spelmoment?
maar voor de EL hebben ze gewoon alle kans, zeker met Advocaat erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die komen ook nooit de Champions League meer in zonder de centjes van Dirk.
Ze mogen weer naar Haarlem en Veendam binnenkortquote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. maar ze zijn dit jaar wel beter dan AZ. Maarja, maak jij je eigen zinnen maar van mijn woorden.
Inderdaad, sowieso al Belgen, maar die Walen zijn helemaal uitschot.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaad. EN nog van dat tweederangsvolk verliezen met 1-1 ook. Walen
ja snap ik ook nooit wissels in blessuretijdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
wissel pelle duurde 1minuut dus het klopt wel
Zelden een ploeg met zoveel pech gezien. Maar ja zo'n bal mag er natuurlijk nóóit in.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het meest trieste is dat dit best 2 erg matige ploegen zijn, maar dat Olympiakos eigenlijk nog veel minder voorstelt en gewoon in de CL blijft.
Alle kans om nog in het linker rijtje te eindigen? Een schande voor Nederland als dit AZ ook maar meedoet om Europees voetbal.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor de EL hebben ze gewoon alle kans, zeker met Advocaat erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |