Ik zei vorig seizoen toch al "AZ is de kampioen van de armoede!" Zoals de kampioen van dit seizoen óók de kampioen van de armoede is.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
jongejonge, wat een gepruts op het middenveld zeg.
Ik dacht het nietquote:
Niemand van AZ heeft toch nog krediet?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Ik snap sowieso niet waarom Romero er nog in staat,zijn krediet lijkt me al lang verspeeld..
Jawel,maar niet bij de DSBquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Niemand van AZ heeft toch nog krediet?
PSV, Twente en meestal ook Ajax spelen gewoon verzorgd dominant voetbal. da's geen armoede meer met zo'n kopgroepquote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
Pfoe ... mooie sliding.
[..]
Ik zei vorig seizoen toch al "AZ is de kampioen van de armoede!" Zoals de kampioen van dit seizoen óók de kampioen van de armoede is.
Was ook van een compleet ander niveau.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vond de wedstrijd gister tussen Juve en Bayern leuker
Bullshit! Twente is slechts de huidige koploper omdat PSV en Ajax te veel wedstrijden verneuken vanwege kwaliteitsgebrek.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV, Twente en meestal ook Ajax spelen gewoon verzorgd dominant voetbal. da's geen armoede meer met zo'n kopgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |