Gebeurde ook al ooit met Pieckenhagen... (en kostte indirect het landskampioenschap)quote:
Dit dus. Een klucht.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
AZ echt dé faalhazen van dit seizoen
PSV.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet tegen wie ze dit weekend moeten, maar AZ krijgt die dik aan de zak.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer voor het Nederlandse voetbal
In Eindhoven tegen PSVquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet tegen wie ze dit weekend moeten, maar AZ krijgt die dik aan de zak.
Wordt pittig voor AZquote:
KutBelgquote:
Yep, die vrije trap had nooit mogen gebeuren als ze wat slimer spelen.quote:
zo dom gespeeld de laatste paar minutenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Rucebo het volgende:
Snap niet dat die scheids nog zo lang liet doorgaan. Maar je moet zoiets gewoon kunnen uitspelen. Ros die bal gewoon weg...
Na een korte analyse blijkt het toch wel degelijk hilarisch te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
KutBelg
Het is dat de keeper 'm scoorde, daardoor zit ik hier nu nog een beetje te lachen, maar het is natuurlijk dieptriest
Heel bijzonder inderdaad. EN nog van dat tweederangsvolk verliezen met 1-1 ook. Walenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Droathoah het volgende:
Tja, dit is wel heel zuur. Eerst Twente, nu AZ..
Lelijke laatste minuut altijd.
4 minuten was gewoon normaal, overtreding werd gemaakt op 93.50 ofzo, dus mag je die FK nog nemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Rucebo het volgende:
Snap niet dat die scheids nog zo lang liet doorgaan. Maar je moet zoiets gewoon kunnen uitspelen. Ros die bal gewoon weg...
inderdaad, ik snap niet dat net daarvoor nog over de grond gaan uitverdedigen. Gewoon naar voren knallen zo'n balquote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, die vrije trap had nooit mogen gebeuren als ze wat slimer spelen.
Zwaar kut natuurljk, maar die keeper loopt denk ik nog een paar maanden een meter boven de grond
voorbij de blessuretijd bedoel jequote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef trepper het volgende:
Nondeju wat is dat met die nederlandse tyfusclubs om elke keer in de blessuretijd de wedstrijd te verspelen. Daar wordt je toch schijtziek van
Onzin.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voorbij de blessuretijd bedoel je
Waarvan 2 minuten juichen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting
Romero![]()
![]()
Scheidsrechter![]()
6 min blessuretijd![]()
1-1
en johan dersken en zijn journalisten-vrindjes blijven maar volhouden dat nederland zich moet kunnen meten met de europese subtop en dat we nog lichtjaren boven belgie staan, ach ach ach.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef trepper het volgende:
Nondeju wat is dat met die nederlandse tyfusclubs om elke keer in de blessuretijd de wedstrijd te verspelen. Daar wordt je toch schijtziek van
sorry hoor, maar az en alle nederlandse clubs op psv na, mag je scharen tot pauper, met dat puntje hebben ze eigenlijk nog te veel gekregen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Kutfransen
Damn, AZ verliest echt zo vaak van die pauperlanden in de laatste minuut :s In de reservetijd van de reservetijd, scheids had allang moeten affluiten.
verdedigen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Confetti het volgende:
AZ is een team vol met chokers![]()
Ze zaten echt met knikkende knieen te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |