Je moet um dan instellen als webicon, zie OPquote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef trovey het volgende:
Bestandje is te groot....kun je hem nog verkleinen?
Oh ik ben zo handigquote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je moet um dan instellen als webicon, zie OP![]()
Kheb hier eventueel een kleinere...
[ afbeelding ]
Kzal je ff PMenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Suusje-V het volgende:
TVP'tje
Briggy, heb je al iets kunnen maken van die 2 andere icons?
Wat misschien ook kan is ze gewoon allemaal achter elkaar plakken, of worden het dan te veel frames achter elkaar wat grootte betreft?
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik er ook eentje
Oeps... OP gelezen:
Gewoon als mijn huidige en dan met een kerstplaatje erbij, óf een muts op de hond en slingers in de roos. Nou ja, waar het eigenlijk op neer komt: het maakt me echt niet uit
Wat jij wilquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
kan je ook een anti feestdagen ava maken?
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
Ik wil er ook graag eentje, gewoon mijn huidige,vind die lampjes wel heel leuk en wat sneeuw als het kan.
Maar heeft iemand een ander idee dan is dat ook super uiteraard.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
is er iemand die van mijn avatar een leuke kerstavatar kan maken met wat beweging erin?
bedankt alvast!
(en dan gaat het om het meisje, niet om de OUDaward...)
Jaquote:
Voilaquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
kan je ook een anti feestdagen ava maken?
Blingbling genoeg?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
benieuwd of iemand wat van mijn ava kan maken/? Zonder kerstmuts iig. Een beetje meer blingbling ofzo?
Je moet um als webicon instellen, zie ook OPquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Dank je wel Briggy! Mooi
Ik heb 'm opgeslagen hoor
Hij is te groot zegt FOK!Zou je 'm een stukje kleiner kunnen maken, of kan ik dat zelf?
Ik heb werkelijk geen idee
Heeft geen haast hoor; ik moet zo toch eerst even weg
Sorryquote:Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef Briggy het volgende:
Je moet um als webicon instellen, zie ook OP
Je hebt 'm stukgemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Mejuffrouw het volgende:
he. Hij heeft een onbeweeglijke blingbling gekregen.
:quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt 'm stukgemaakt
Je lijkt mij wel
Dit invullen bij webicon: http://i50.tinypic.com/2w5k9s6.jpgquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Mejuffrouw het volgende:
Want ik heb nog steeds geen flauw idee...
Echt wel! En zo lief dat ze het steeds doen die knutselaarsquote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
Leuke creaties weer
uhuhquote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt wel! En zo lief dat ze het steeds doen die knutselaars
Je doet wat anderen tekort!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Suusje-V het volgende:
Briggy en shiznuts zijn toch wel de helden van de reeks van dit jaar
Shiznuts met stilstaande plaatjes of niet meer dan 2 frames (als origineel) bewerken, en Briggy met animaties!![]()
Oehhquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je doet wat anderen tekort!
Dus voor iedereen kerstchocolade
[ afbeelding ]
Dank je wel!!!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:54 schreef o.us het volgende:
Mag ik er ook een eentje?
Maak hem zo mooi mogelijk, please.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Het was al zo rustig in Myat...Té rustig haast... bleek ik hier nog geen tvp te hebben.
Ja klopt, maar de meeste (en imo ook de mooiste) creaties komen toch van Briggy en Shiznutsquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je doet wat anderen tekort!
Dus voor iedereen kerstchocolade
[ afbeelding ]
Suusjequote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de meeste (en imo ook de mooiste) creaties komen toch van Briggy en Shiznuts
Zoiets?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn zoontje vroeg waarom mijn avatar nog niet in kerststemming is, dus meteen hierheen gesneld. Wie wil er iets feestelijks van maken?
Wepicoontjuh...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Keeskacheltje het volgende:
Ik vraag een keeskachel kerst avatar aan
Vlam in de pan kachelquote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Keeskacheltje het volgende:
Ik vraag een keeskachel kerst avatar aan
Webicon instellen, daar is geen abo voor nodigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Keeskacheltje het volgende:
Haha, bedankt.
Shit, ze zijn te grootWordt maar eens tijd voor een abbo.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef dabadbass het volgende:
iemand die de mijn onderhanden wil nemen?
[ afbeelding ]
gaarne met kerstmuts, kerstboom en kerstsneeuw
Heb je het origineel zonder die mijter?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:55 schreef UncleErnie het volgende:
Wie wil van mijn sinterklaasviespeuk een kerstviespeuk maken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:55 schreef UncleErnie het volgende:
Wie wil van mijn sinterklaasviespeuk een kerstviespeuk maken?
Er blijft niet veel over van de foto's op 60x60quote:Op donderdag 10 december 2009 06:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand iets met :
http://www.rotterdam010.n(...)ne-03-07-2006-07.jpg en http://static.zoom.nl/7D5(...)terdam-skyline-2.jpg
en de kerstman en kerstslingers aan de bruggen?
toch thnxquote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er blijft niet veel over van de foto's op 60x60![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Maes het volgende:
Wil iemand mijn avatar verfeestelijken?
Alvast mijn hartelijke dank
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Beach het volgende:
Aangezien het andere topic dicht ging; mag ik er aub sneeuw in?
ik zou zeer dankbaar zijn.
Fantastisch! Dank je welquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef spanishgirl het volgende:
Wil iemand een icoontje voor mij maken? Een kerstboom met lichtjes en sneeuw, indien mogelijk..
Alvast bedankt
Er blijft helaas niet veel over van je foto's op zo'n klein formaat, maarquote:Op donderdag 10 december 2009 14:22 schreef Djep het volgende:
<=========Ik heb dus al een kerstavatar, maar die is al wat ouder,
Ik dacht trouwens dat er vorig jaar ook een topic was om kerstkaarten te laten maken. Weet iemand of dat dit jaar ook zo is? Ik kan het niet vinden....
Ik denk dat de foto's hieronder niet geschikt zijn voor een avatar... Maar ik waag het er op. Ik zou ook al heel gelukkig zijn als iemand wat meer sneeuw kan toevoegen en die huizen weg...
Op de eerste foto kijkt de hond ook wat geschokt...misschien niet zo mooi....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Babblefish het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier iets mee toevallig? Een baard en kerstmuts ofzo leek mij wel té tof!
Of 'n zo'n engelencirkel om z'n koppie (hoe heet zo'n ding)
Alvast bedankt en fijne kerstdagen enzo.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Babblefish het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier iets mee toevallig? Een baard en kerstmuts ofzo leek mij wel té tof!
Of 'n zo'n engelencirkel om z'n koppie (hoe heet zo'n ding)
Alvast bedankt en fijne kerstdagen enzo.
quote:
Nee dit is wel leuk, misschien met nog wat sneeuw?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of wilde je um met dezelfde cadeautjes als op je sint-avatar?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dit is wel leuk, misschien met nog wat sneeuw?
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Nieners het volgende:
Kan iemand iets kerstigs met mijn avatar doen?
Deze kan eventueel ook nog:
[ afbeelding ].
Heb je je avatar zonder die sneeuw nog?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Vandaag... het volgende:
een kerstboom in plaats van de palm en dan zonder sneeuw lijkt me ook leuk. Maar dat kan ik niet.
Dus als iemand het leuk vindt om te doen...
Graag gedaan... kheb eventueel ook die andere nogquote:
Ga je het proberen? Leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heb je je avatar zonder die sneeuw nog?
Zoiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ga je het proberen? Leuk![]()
[ afbeelding ]
ThnXquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er blijft helaas niet veel over van je foto's op zo'n klein formaat, maar
kheb mijn best gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef porsche1 het volgende:
Kan iemand die van mij fixen?
[ afbeelding ]
Hier is die wel normaal, maar op mijn ava niet.
Dankuuu.
Doet hij het nu wel normaal? Want kan het niet zien omdat ik fok mobiel gebruik.quote:
Affirm sir. Al lijkt het sowieso wel een beetje op een keppeltje i.p.v. een kerstmuts.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doet hij het nu wel normaal? Want kan het niet zien omdat ik fok mobiel gebruik.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Affirm sir. Al lijkt het sowieso wel een beetje op een keppeltje i.p.v. een kerstmuts.
Zoiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:01 schreef Nieners het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een kerstman onder haar rok vandaan te laten komen (dat ie tevoorschijn komt steeds)?
[ afbeelding ]!
Die eerstequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die eerste.
Kan de kerstman iets langzamer alleen?
Sorry voor de hoeveelheid verzoekjes!
Yay! Superquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Kheb liever dat er gezegd wordt wat er anders moet
dan dat ie ongebruikt blijft omdat ie b.v. te snel of langzaam gaat![]()
En snelheid wijzigen is een fluitje van een cent![]()
[ afbeelding ]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
[..]
Yay! Super.
Ik ga hem meteen gebruiken.
Als je hem als webicoon instelt dan moet je de profielwijzigingen ook nog doorvoeren. Daarvoor moet je nog een keer je wachtwoord invullen en dan kan de boel worden opgeslagen. Heb je dat ook gedaan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.
http://i48.tinypic.com/1zz71xh.jpg
Dit zou toch goed moeten zijn?
Dat zou goed moeten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.
http://i48.tinypic.com/1zz71xh.jpg
Dit zou toch goed moeten zijn?
Als je de originele nog even post kan iemand dat wel even doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik in kerstsfeer?
Edit: ik zal het origineel ff zoeken![]()
quote:
Vond ik in één van de vorige topics. Was je die vergeten of zocht je naar iets anders?quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Vond ik in één van de vorige topics. Was je die vergeten of zocht je naar iets anders?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik in kerstsfeer?
Edit: ik zal het origineel ff zoeken![]()
[ afbeelding ]
Gaaf! Tnx!quote:
Het kerstmutsje gaf de doorslagquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je had er al een![]()
Hier wat sneeuw erbij dan![]()
[ afbeelding ]
Met shinydiscoballquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Helleu![]()
Nou heb ik op aanvraag een hele toffe avatar van shiznuts gekregen, maar ik doe mee aan de kerstavatar wedstrijd en er moet nog iets bij denk ik, alleen ik weet niet wat! Misschien een kerstklokje of kerstboompje en daarna een rendiertje die uit de lucht komen vallen? Of dat ie zo'n zuurstokje in zn pootje heeft geklemd ofzo?
Of als iemand nog andere ideeen heeft? Shiz maybe?
quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand een kerstmuts op deze zetten? bedankt
[ afbeelding ]
Tuurlijk... een nieuwe muts zonder takjequote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef julian6 het volgende:
is zonder dat groene takje ook mogelijk?
Jeej, leuk! Dankjewel!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met shinydiscoball![]()
[ afbeelding ]
en wapperende das
[ afbeelding ]
Je kan um instellen als webicon, zie ook OPquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ehm tips om die met vlag te uploaden? Hij is te groot.
nou, als ik dan mag zeiken, blauwe mannetje en een rode kerstpakje aan met muts en sneeuw van links boven naar rechts onderquote:Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef murp het volgende:
ik wil graag sneeuw in mijn avatar en het groene wil ik graag modblauw hebben.. Ik ben jullie zeer dankbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ฝัน
quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Lano het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand die de tennisbal in zijn bek om kan shoppen tot een mini kerstmannenhoofd?(de foto zelf het liefst zwart-wit en de kerstman gekleurd)Zomaar ff wat gedaan hoor... als je het niks vind ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Kan iemand Hamster van een kerstmuts voorzien?
Misschien is sneeuw ook wel leuk, of wordt dat te druk?
Dat laat ik aan de maker over.
Bedankt alvast!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef murp het volgende:
ik wil graag sneeuw in mijn avatar en het groene wil ik graag modblauw hebben.. Ik ben jullie zeer dankbaar
quote:Op maandag 14 december 2009 16:01 schreef murp het volgende:
[..]
nou, als ik dan mag zeiken, blauwe mannetje en een rode kerstpakje aan met muts en sneeuw van links boven naar rechts onder
succes!
quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef AskMe het volgende:
Ik zou graag Sneeuw in mijn avatar willen en een kerstmutsje. Ook zouden de kleertjes wat andere kleuren mogen krijgen. Alvast bedankt
Skillz...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Wie is die enge meneer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil hem een kerstmuts opzetten en evt wat dwarrelende sneeuw ervoor?Formaat mag hetzelfde blijven.
Iets meer respect voor Barry Bakalor mag ook wel hoor!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Barry Bakalor mag ook wel hoor!
Die 'dude' weet toevallig wel hoe 'ie moet jongleren! Dat heeft 'ie zich aangeleerd van televisie!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat johan vlemmix?
Maar heeft die dude iets met het internet te maken ofzo?
Hoe kan ik 't ooit goedmaken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
[ afbeelding ]
quote:
niet helemaal, maar goed genoegquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Khoop dat dit de bedoeling was![]()
[ afbeelding ]
Ow, doe de sneeuw toch maar niet, Hyves kan namelijk geen gifjes aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil hem een kerstmuts opzetten en evt wat dwarrelende sneeuw ervoor?Formaat mag hetzelfde blijven.
Nou nou, stoer hoor dat ie kan jongeleren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die 'dude' weet toevallig wel hoe 'ie moet jongleren! Dat heeft 'ie zich aangeleerd van televisie!
Hij heeft zijn eigen internetbusiness en is getrouwd met Sue. Samen wonen ze blij en gelukkig in Agoura, Californië (Amerika) en hebben daar vier kindjes op de wereld gejongleerd: Mark, Scott, Vova en Olga.
Barry...
[ afbeelding ]
Nog een foto's voor de fans onder ons
+ Dat is Johan niet...Dat is Mark dus... Is Maegan geen schatje?
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou nou, stoer hoor dat ie kan jongeleren.
Domme kut bejaarde.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mogen ze nu een kerstmuts? En dwarrelende sneeuwvlokjes? Of wordt de afbeelding dan te groot...?
Alvast
[ afbeelding ]
THXquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zomaar ff wat gedaan hoor... als je het niks vind ook goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:17 schreef Cee het volgende:
Mag ik een kerstmutsje op m'n op-z'n-gat-vallende-Constantine?
[ afbeelding ]
Usericonquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Vorig jaar had iemand YUI een kerstmutsje opgezet en sneeuwvlokjes naar beneden laten dwarrelen.Maar ik ben hem kwijt
ook het topic gezocht van vorig jaar maar daar is het plaatje stuk
![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand het overdoen?![]()
Ik wil Boxxy!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Saaaaab het volgende:
Ik kom hier even m'n kerst-avatar showen: APEBEER
Zoiets?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik wil Boxxy!![]()
En wie wil nou mijn Barry een mutsje opzetten?
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef smegmanus het volgende:
Kan er een beetje sneeuw in mijn ava komen?
edit : en misschien wat lichter maken? Je ziet het niet zo duidelijk.
Dankjewelquote:
Ohhh,... heerlijke sneeuwval hier. Kan iemand mijn Chocobo dezelfde setting geven?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Usericon
[ afbeelding ]
of webicon
[ afbeelding ]
1 Chocobo met vlokkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh,... heerlijke sneeuwval hier. Kan iemand mijn Chocobo dezelfde setting geven?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
1 Chocobo met vlokken![]()
[ afbeelding ]
Die hebben Barry gewoon op hun Hyves man.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je mijn Famke ook wat kerstiger pimpen?
Geen .gif maar gewoon stlistaand
En ik heb eigenlijk ook nog een fotosoeper nodig om de hoofden van Famke en Karel op wat rare feest/kroeg-fotos te plakken
Ik ben Famke en KeizerKuzco is Karel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die hebben Barry gewoon op hun Hyves man.![]()
WTF is dat met die Barry?
Eentje dan...quote:
Datquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Geweldige bewerkingen van Famke en Karel
quote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef freecell het volgende:
Hoihoi!
Het sneeuwt hier, het is bijna kerst en ik ben behoorlijk zwanger.
Verder ben ik vrij consistent in mijn blauwe avatar.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
Mag ik een blauwe walvis in de sneeuw!?
HIER is een toffe blauwe walvis.
Die is niet vierkant, maar er kan wel meer sneeuw onder
Kan dit of ben ik te veeleisend?
Als het kan: kan dat poppetje er ook nog af?
en... kan het ook sneeuwen?
quote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef freecell het volgende:
Hoihoi!
Het sneeuwt hier, het is bijna kerst en ik ben behoorlijk zwanger.
Verder ben ik vrij consistent in mijn blauwe avatar.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
Mag ik een blauwe walvis in de sneeuw!?
HIER is een toffe blauwe walvis.
Die is niet vierkant, maar er kan wel meer sneeuw onder
Kan dit of ben ik te veeleisend?
Als het kan: kan dat poppetje er ook nog af?
en... kan het ook sneeuwen?
Zijn we weer tegelijk bezigquote:
Dat linkje naar dat andere walvisplaatje doet het trouwens hier niet.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef PierreTT het volgende:
Zou iemand misschien een kerstmuts op mijn avatar willen photoshoppen?
Hier het origineel, alvast bedankt![]()
http://c2.api.ning.com/fi(...)mcsKNkm/zoidberg.png
geeft niet, deze is goedquote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat linkje naar dat andere walvisplaatje doet het trouwens hier niet.
Ja, dat werkt natuurlijk niet. Zo gaat nooit eens iemand mijn ava's gebruiken als jij er ook mee komt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zijn we weer tegelijk bezig![]()
![]()
Wordt tijd dat we dat samenwonen gaan regelen
Ah, super!quote:
No problemo.quote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, super!![]()
![]()
Alleen nog een héél klein verzoekje, zou er ook nog van die sneeuw bij mogen? Sorry dat ik het niet eerder zei![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef fyah het volgende:
imma let you finish, maar zou het veel werk zijn mijn beertje een kerstmuts op te zetten?
Kan iemand deze nog ff soepen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je mijn Famke ook wat kerstiger pimpen?
Geen .gif maar gewoon stlistaand
En ik heb eigenlijk ook nog een fotosoeper nodig om de hoofden van Famke en Karel op wat rare feest/kroeg-fotos te plakken
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand van die van mij 1 met vuurwerk maken?
edit:
[ afbeelding ]
met vuurwerk en 60x60 alsjeblieft.
En als het kan onder de 10kb
Thanx.!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
Wat hij hierboven zegt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm.. iets met oud en nieuwOliebollen en vuurwerk ofzo
?
Ja jonge. Dah kan ik toch heul'moal niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Kun je mijne ook ver-Oud&Nieuw-en?
Met dat vuurwerk ongeveer en misschien nog wat extra's
[ afbeelding ]
Als je hem via webicons doet moet je je uploadicons ff verwijderen anders zien wij hem nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Mirjam het volgende:
oh, nee, deze, sorry
[ afbeelding ]
kan hij meteen uploadbaar gemaakt worden btw?
Maar dat betekend niet dat ze dat ook doetquote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
Ze heeft een abo, dus dan mag je sowieso meer uploaden
Webicons zijn verwarrend want dan ziet de een het wel en de ander niet, ben blij dat die optie er srtaks uitgaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ze dat ook doet
Ze kan natuurlijk ook zeggen: nee, ik doe het lekker via webicon..
ik wil hem graag uploadbaar ook, dus als iemand zo lief zou willen zijn...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ze dat ook doet
Ze kan natuurlijk ook zeggen: nee, ik doe het lekker via webicon..
Volgens mij gaat het nog wel even duren voordat die nieuwe lay-out komtquote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Webicons zijn verwarrend want dan ziet de een het wel en de ander niet, ben blij dat die optie er srtaks uitgaat.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Paul het volgende:
Als iemand nog op de valreep iets leuks kan met mijnes hou ik me aanbevolen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef trovey het volgende:
De mijne voor Sinterklaas. iets met een muts, staf of als Piet.
Mijn hartelijke dank, hij is perfect.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Na in 2008 deze avatar te hebben gekregen (met dank aan Kleinzusje en Nachtzuster [ afbeelding ] en vervolgens in 2009 de eer mogen hebben om deze krijgen (met dank aan Briggy) [ afbeelding ] vroeg ik me af of ze nog wel te overtreffen zijn
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:44 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil er ook wel eentje! Verras me maar!
quote:Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niet zoveel, dus een paar steekwoorden zouden handig zijn!
met of zonder sneeuw?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
Iets met zonder sneeuw, want dat had ik vorig jaar al.
Ik ben er ook weerquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
Wie wil er wat van de mijne bouwen?
Iets met zonder sneeuw, want dat had ik vorig jaar al.
Animation madskills in da house!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer![]()
Kijken of we ook dit jaar weer regelmatig met hetzelfde bezig zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:44 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil er ook wel eentje! Verras me maar!
Erg duidelijk is de pakjesboot nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand van die ik nu heb eentje maken waar de sint met zn boot vergaat
en met deze iets van kerst:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn ze al binnen dan???
De prijs die ik zelf geregeld had vorig jaar was ook tof én een verrassing tot het eind
Vorige week belde hier een nigeriaan aan die nog een pakketje vond die hij vergeten te bezorgen wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn ze al binnen dan???
De prijs die ik zelf geregeld had vorig jaar was ook tof én een verrassing tot het eind
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Adelante het volgende:
Dagoduck mag niet meer dan 5 avatars aanvragen, dat van vorig jaar kon echt niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Doe maar weer iets leuks: http://forum.fok.nl/usericons/245701/250ql29[1].gif
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil graag een avatar met Type O Negative-groene (gifgroen) sneeuw als dat kan. Een staf waarin onderstaand logo verwerkt is zou ook erg tof zijn!
[ http://www.catacombscds.com/images/type_o_negative/type_negative_13_flag.jpg]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
joehoe,valt er nog wat te maken van mijn avatar voor de feestdagen?![]()
zoja, verander deze ff en dan benik ook weer vd partij dit jaar.
Bijna...quote:
Goed bezig alweer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil graag een avatar met Type O Negative-groene (gifgroen) sneeuw als dat kan. Een staf waarin onderstaand logo verwerkt is zou ook erg tof zijn!
[ http://www.catacombscds.com/images/type_o_negative/type_negative_13_flag.jpg]afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef trovey het volgende:
Kunnen jullie er ook nog eentje voor de Kerst voor mij maken?Geen idee trouwens wat maar mag ook wel met iets bewegends zijn.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bijna...
[..]
Goed bezig alweer!
Ik was vergeten hoe goed je was.
Oh, dat staf had ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben slecht in begrijpend lezen![]()
Ik weet nog steeds niet wat precies de bedoeling is![]()
Khad staf met logo gemaakt, maar je ziet er niets van terug op 60x60![]()
[ afbeelding ]
Ik las het als sneeuw OF een stafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, dat staf had ik overheen gelezen.En er wordt nergens gezegd dat de huidige avatar gebruikt mag worden, dus zou het alleen een staf met logo + gifgroene sneeuw zijn.
Maar nu weet ik het ook niet meer.
Graag gedaanquote:
Dit jaar laten we um een boompje hakken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Na in 2008 deze avatar te hebben gekregen (met dank aan Kleinzusje en Nachtzuster [ afbeelding ] en vervolgens in 2009 de eer mogen hebben om deze krijgen (met dank aan Briggy) [ afbeelding ] vroeg ik me af of ze nog wel te overtreffen zijn
Daar ga ik op stemmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dit jaar laten we um een boompje hakken...
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:33 schreef Miasan het volgende:
Hoi! Wil iemand voor mij een avatar maken met sneeuw, een kerstmuts en die kerel van Postalgold?
Bvd
Hij was iets te snel terug van het hakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef Paul het volgende:
Wie kan er iets sinterklaas/kerst achtigs met mijnes?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij was iets te snel terug van het hakken![]()
[ afbeelding ]
Meer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef blckbb het volgende:
bij mij iets van de ene met een meiter en de andere met een kerstmuts ofzo en dat kerstbomen ofzo?
Mag verpieten ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij op een leuke, toffe manier versinterklazen?
[ afbeelding ]
(aub wel uploadbaar)
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:37 schreef Briggy het volgende:
Khad staf met logo gemaakt, maar je ziet er niets van terug op 60x60![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij op een leuke, toffe manier versinterklazen?
[ afbeelding ]
(aub wel uploadbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |