quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Affirm sir. Al lijkt het sowieso wel een beetje op een keppeltje i.p.v. een kerstmuts.
Zoiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:01 schreef Nieners het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een kerstman onder haar rok vandaan te laten komen (dat ie tevoorschijn komt steeds)?
[ afbeelding ]!
Die eerstequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die eerste.
Kan de kerstman iets langzamer alleen?
Sorry voor de hoeveelheid verzoekjes!
Yay! Superquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Kheb liever dat er gezegd wordt wat er anders moet
dan dat ie ongebruikt blijft omdat ie b.v. te snel of langzaam gaat![]()
En snelheid wijzigen is een fluitje van een cent![]()
[ afbeelding ]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
[..]
Yay! Super.
Ik ga hem meteen gebruiken.
Als je hem als webicoon instelt dan moet je de profielwijzigingen ook nog doorvoeren. Daarvoor moet je nog een keer je wachtwoord invullen en dan kan de boel worden opgeslagen. Heb je dat ook gedaan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.
http://i48.tinypic.com/1zz71xh.jpg
Dit zou toch goed moeten zijn?
Dat zou goed moeten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil hem nu dus als url bij webicon invoeren, dan geeft ie aan dat m'n profiel de verkeerde waarden bevat.
http://i48.tinypic.com/1zz71xh.jpg
Dit zou toch goed moeten zijn?
Als je de originele nog even post kan iemand dat wel even doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik in kerstsfeer?
Edit: ik zal het origineel ff zoeken![]()
quote:
Vond ik in één van de vorige topics. Was je die vergeten of zocht je naar iets anders?quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Vond ik in één van de vorige topics. Was je die vergeten of zocht je naar iets anders?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik in kerstsfeer?
Edit: ik zal het origineel ff zoeken![]()
[ afbeelding ]
Gaaf! Tnx!quote:
Het kerstmutsje gaf de doorslagquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, je had er al een![]()
Hier wat sneeuw erbij dan![]()
[ afbeelding ]
Met shinydiscoballquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Helleu![]()
Nou heb ik op aanvraag een hele toffe avatar van shiznuts gekregen, maar ik doe mee aan de kerstavatar wedstrijd en er moet nog iets bij denk ik, alleen ik weet niet wat! Misschien een kerstklokje of kerstboompje en daarna een rendiertje die uit de lucht komen vallen? Of dat ie zo'n zuurstokje in zn pootje heeft geklemd ofzo?
Of als iemand nog andere ideeen heeft? Shiz maybe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |