quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef Seven. het volgende:
Whoa, tof! Maar hoezo staat Beverly Crusher vermeld in dat stuk? Geen TNG kenner, maar please zeg mij dat zij geen captain wordt.. Ik ga er over een maandje aan beginnen.
Zie FAQ in de 2e postquote:
Open Beta begint morgen voor mensen die een pre-order hebben en heb mijn OB-key reeds gehad. Moet het hele gebeuren alleen nog wel ergens downloaden.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef JMurc het volgende:
Ben erg benieuwd naar het spel. Heb bij Amazon.co.uk de Gold Ed. besteld! Dus ik mag deze maand al met de beta beginnen als het goed is!
Jammer, net te laat..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Open Beta begint morgen voor mensen die een pre-order hebben en heb mijn OB-key reeds gehad. Moet het hele gebeuren alleen nog wel ergens downloaden.
En dat is morgen? Misschien. Dus daar kun je aan meedoenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer, net te laat..
We are no longer accepting closed beta applications for Star Trek Online. Open beta will start January 12, 2010! See you then!
Dat is Closed Beta. Open Beta start morgen, maar helemaal open is het niet. Is voor mensen die de game hebben gepre-ordered.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer, net te laat..
We are no longer accepting closed beta applications for Star Trek Online. Open beta will start January 12, 2010! See you then!
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:04 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is Closed Beta. Open Beta start morgen, maar helemaal open is het niet. Is voor mensen die de game hebben gepre-ordered.
geen idee, ik denk het wel... zal wel veel gepatched worden bji release n.a.v. de betas...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?
Anders dan dat er nog een lading patches overheen komen. Maar dat blijft gebeuren. Het is gewoon het normale spel. Wat wel belangrijk is, is dat je alles wat je opbouwt tijdens een beta kwijt bent als het spel live gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?
Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.quote:
Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/squote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.
Als ik geluk heb download ie m met 400kb/s, in de praktijk is het meestal tussen de 50 en de 200
Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/s
De gewone of de special edition. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?
Krijg ik dan ook een boxje toegestuurd als de echte release er is ?
(en kan ik direct na het bestellen op steam beginnen met downloaden van de open beta?)
Ok, donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gewone of de special edition. Wat jij wil.
Bij Steam krijg je geen doos/dvd/boekje/wat dan ook. Wel de optie om het voor altijd te kunnen downloaden.
En ja, je kunt nu de open beta downloaden.
Oh, nou mijn download staat toch pas op 60%, voor 5 uur had ik sowieso niet kunnen spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...
Oh coolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...
Federation natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?
je bent de eerste op m'n friendslistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef thingamajig het volgende:
Onthoud wel: dit is nog steeds een Beta. Wellicht nog wat bugs her en der en ook zullen wellicht nog lang niet alle verbeteringen n.a.v. de Closed Beta zijn doorgevoerd...
denk het niet.... ook schijnt er geen onderverdeling te komen in continenten, dus gewoon samen met de Yanks...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?
Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:
- Klingons
- Nausicaans
- Gorn
- Orion...
En die laatste is natuurlijk wel aantrekkelijk, ivm de Orion Slave Girls
[ afbeelding ]
Wat is je ingame name?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef stbabylon het volgende:
Blergh, map not accepting, cause full
De server lijkt al uit z'n voegen te barstenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef GlenSpey het volgende:
Hm net een sudden death. Disconnected.
Niet zo mooi want zat net in mn scheepje om probes te vernietigen, kan de missie wel mooi helemaal opnieuw doen
Achja, hoort erbij zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
De server lijkt al uit z'n voegen te barsten
Kom er niet meer op.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon
Lag had ik tot nog toe weinig last van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Ground training nu gedaan, 1 vastloper, nu in de ruimte vastloper 2. Oh, en op de grond heb ik res op 0,5 moeten zetten om nog een beetje te kunnen bewegen in de lag.
Maar ja, is dan ook beta he
dan is het stbabylon@stbabylonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen "stbabylon" is niet voldoende, hij vraagt om het format character_name@handle.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ben m nu aan het downloaden, alleen de snelheid varieert zo dat ik geen idee heb wanneer ik m binnen heb.
Maar zo te lezen hoef ik het nog niet zo erg te vinden dat ik nog niet ingame kan
Het is een mmorpg, en dat betekent volgens mij automatisch dat er grinden aan te pas komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ik hoop echter dat er niet tot nauwelijks sprake is van grinden, daar beleef ik echt geen plezier aan
In GuildWars en WoW zit geen grinden.... ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Grinden zit vooral bij Koreaanse mmorpg's. Heeft iets met die Aziaten te maken die dat blijkbaar leuk vinden.
Bij Europese/Amerikaanse mmo's komt het over het algemeen minder voor, natuurlijk zal er wel eens een stukje grindwerk zijn, als het maar niet levels lang is
Ja ok, maar als je meer wil (betere gear, betere mounts, betere x, betere y), moet je gaan grinden. Of dat nou pvp, raids/instances of mobs is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef GlenSpey het volgende:
GuildWars nooit echt gespeeld, zou het niet weten.
In WoW kom je alle content door met quests
Zoals ik ooit van 50 naar 60 ging in WoWquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Klopt en instance/raid/pvp-grinden doe ik meestal ook nooit te lang, maar vind t toch weer anders dan wanneer je tijdens het levelen 3 dagen in hetzelfde veldje dezelfde mobs killt, om maar een leveltje hoger te komen. Bij dat soort grinds heb ik altijd het idee dat de makers geen creativiteit meer hadden voor meer content
Beter dan wow vind ik moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef MrDrako het volgende:
zit nog te twijfelen, pre order of niet, was met wow na lvl 17 erop uitgekeken, houd sowieso meer van star trek achtige thema's. dus geen pijl en boogjes en magie, maar technolgie enzo.
iemand die al zegt, ja dit is beter dan wow, vooral als je star trek leuk vind?? (dat sowieso, duh, maar qua game)
Tis een stortvloed van informatie die tutorial, maar het went snelquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef thingamajig het volgende:
Net even 3 kwartier gespeeld... tutorial vind ik wel leuk tot nu toe, maar er komt wel veel op je af. Het besturen van het schip vind ik niet heel natuurlijk aanvoelen, maar ach... De Star Trek-feel zit er wel in iig...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Is er nog een manier om aan een beta key te komen zonder meteen het spel te kopen? Ik had me aangemeld, maar heb geen key ontvangen (niet uitgeloot waarschijnlijk). Andere sites hebben ook geen beta keys meer.
Ik wil het spel niet meteen kopen want ik ben al met Aion bezig en Dragon Age Origins en als dit tegenvalt, vind ik het zonde van het geld.
Voor mij is dit een in betweenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Silv het volgende:
Is t nog een beetje leuk dan? Denk dat ik zelf wacht tot die KOTOR MMORPG.
Na 3 dagen STO begin ik helaas hetzelfde gevoel te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef STING het volgende:
Ik vind STO op het moment helaas tegenvallen. (afgezien van de instabiliteit van de beta)
Ik heb vroeger een aantal jaren EVE gespeeld en op het moment speel ik WoW.
- Veel te lineair. Je kunt bijv. alleen rondlopen op een planeet, als onderdeel van een missie, dus instanced. Dat geeft dus niet bepaald een gevoel van vrijheid.
- Zowel de ground als space battles vind ik erg eentonig en hack 'n slash. Ground deed me erg denken aan ST Elite Force.
- Je kan niet rondlopen in je schip en als je je bridge wil bezoeken, kun je erheen beamen ... Als je vervolgens weer naar je tactical view wil, beam je weer weg van de bridge ...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef thingamajig het volgende:
Ik heb net m'n pre-order gecancelled... dit gaat hem niet worden voor mij...
Inderdaad, het liefst misschien zelf met een optie om het over te slaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef thingamajig het volgende:
En gewoon een rustige tutorial op Starfleet Academy was ook wel mooi geweest trouwens.
ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar weet je toevallig of een pre-order cancelen bij bijvoorbeeld Steam ook nog mogelijk is? Het is dus al betaald enzo dus het zal wel niet, maar veel meer dan wat ik er nu uitgehaald heb ga ik er ook niet meer uithalen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:22 schreef thingamajig het volgende:
[..]
ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...
Daar is het een MMO voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef trancethrust het volgende:
Hoop niet dat het een monthly fee gaat krijgen?
De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef trancethrust het volgende:
Je kan prima een MMO hebben zonder monthly fee. Ik blijf ze echt geen geld toeschuiven om wat servers draaiende te houden (maw, woekerwinst, gezien de bedragen hierboven).
Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?
Neverwinter Nightsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
GW is ook geen mmorpgquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
By design, niet omdat dat technisch niet haalbaar was met het geld dat ze binnenhaalden.quote:
En waarom niet? In PVP en steden is behoorlijk druk bevolkt. Ja Missies en Quest zijn instanced maar dan is het nog wel een mmorpg.quote:
Misschien dat het later nog mogelijk wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrData het volgende:
Denk dat ik een jaartje ofzo wacht totdat er wat patches zijn geweest voordat ik er aan ga beginnen. Zelf nog niet gespeeld maar ik lees overal dat het grondgedeelte bijna een reskin is van COH, wat ook logisch is aangezien de ontwikkelaar het spel in 2 jaar moest afronden. Spacebattles zien er wel tof uit en de alien rassen die je kunt samenstellen zijn ook leuk.
Ander bezwaar van wat ik kon zien aan de filmpje en screenshots zijn de interieurs, de bridges en andere lokaties zijn 3x zo groot qua schaal als de echte sets. Is gedaan omdat je anders niet goed met de camera eromheen kan kijken, maar toch. Texturing is ook vreemd, het ziet er bijna niet uit als de vertrouwde sets. Het leek mij juist zo mooi om lekker op een Galaxy Class schip rond te lopen. Perpetual was veel beter op weg, dit ziet er toch schitterend uit:
[ afbeelding ].
quote:Hey gang,
We're going to be adding the ability to beam down to more planets without a mission. I know you'll soon be able to beam down and explore places like the Andoria, Vulcan, and Risa.
Of course, this isn't a complete list, and we'll be adding to it as time goes on.
Thanks,
Stormshade
Check de topic, swaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de maandelijkse fee eigenlijk?
Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Vandaag een betakey gekregen en ik ben nu aan het installeren, ben benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees, gaat het dus vies tegenvallen.
240 dollar, koopje!quote:
Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.
Al heb ik zelf ook al wel momenten gehad dat ik het niet zag zitten, er is nog niet echt n balance in het spel, en het is nog moeilijk om dingen te solo'en.
Zo heb ik nu op lvl 9 nog wat lagere level dingen open staan die ik nog niet alleen gedaan krijg.
Daar is het een mmo voor en geen console game.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Ja, heb aan de US en EU beta meegedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...
Het mag misschien net als EVE een scifi MMO zijn, maar daar blijft het dan ook bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
Ik verwacht zoiets als EVE online. Iemand anders?
Meedoen met de open beta.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Wat kan je met die key?
ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd, deze stond eigenlijk wel op de to-do-list. Nog maar wat recensies afwachten dan en in februari nog eens kijken.
Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:45 schreef bigbass het volgende:
ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberen
beta loopt tot de 26e
pm verstuurdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?
De client ging inderdaad best snel, de patch daarna iets minder. Heb hem de hele nacht laten doorbrommen, dus straks kan ik aan de slag. Warp one, engage!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef bigbass het volgende:
client staat inmiddels op gamershell, dus daar kan je hem relatief snel vanaf halen.
pm verstuurd, mijn keys zijn opquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef leeell het volgende:
Ik ben nog aan het wachten voor een betà key
iemand eentje over?
Patches zijn rond 400mb, gaat mooi vlot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef DaFrenk het volgende:
Beta key ook binnen![]()
Nu begint het wachten tot de client binnen is en ik zie daarna ook nog patchen.
Edit: hm, nu lees ik de ervaringen en dan is de zin wel erg over. Maar goed, nu wil ik het toch zelf eens proberen ook. Maar dan check ik het morgenavond of in het weekend wel.
ik verwacht er vanmiddag mischien een, die zal ik je toesturenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef Revolution93 het volgende:Ik haat het dus echt dat ik pas op 16 jaunari gehoord heb van deze beta.... Ben sinds dien erg op zoek naar een ongebruikte beta key dus als iemand er eentje overheeft is die bij mij meer dan welkom!
ja zoiets inderdaad, erg jammer van het spelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Ulreazj het volgende:
Ja , space battle nog niet echt tactisch. Ik gooi altijd alles op attack qua power en dan draai ik mn schip wel zodat alle shields er aangaan. Als shields down zijn, ga ik wel weer op defense of normal mode qua stats.
Heb je wel een PM gestuurd maar vroeg me af of die net aan mijn nes voorbij is gegaan... Plx let me know :3?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:25 schreef MrDrako het volgende:
Heb nog een key gekregen... handig, eerst een week helemaal niks, dan 3 in 1 week.
Stuur maar een PM als je de key wilt hebben, eerste die zich meld krijgt em..
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leell had jij nou nog een xtra key gekregen vanmiddag of niet? I want to play so hard..........
volgens mij kun je er 2 maken...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
ja 2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
check je PMquote:
Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef leeell het volgende:
^
Ga naar assignments
zie je rechterkolom een officier sleep hem naar zn positie
(tac,enig,science)
dan op ok
leuke missie, en als je in sector space komt zie je soms ferengi traders, die zijn zo goedkoop ivg met earthdock dat het misg wel een bug isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengi) echter staan daar geen nieuwe kandidaten meer. Maar goed. Nu eerst die ambasador veilig naar z'n klooster brengen.
quote:Jack Emmert:
We know the game got a bit too easy
We're on it internally. Just giving an update.
geen dankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leeell Heel er bedankt dat ik je account mocht gebruiken, als je wil kun je je passn terug veranderen.... heb om middernacht 2 keys gekregen
dat zijn groepsmissiesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
Oef, die exploration mission rechts van de Sirius Sector Block waar je ineens tegenover tientallen Orions ships komt te staan.. die is toch onmogelijk om te halen? Ik ben maar weer weg gewarped. Al lees ik nu in een FAQ dat je 3 rondes moet doorstaan om de missie toch te slagen.. hmm, straks nog maar eens proberen.
Overigens ben ik V'Rul@dafrenk en m'n starship heet de USS Tempest
hmm hoe level jij nu dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hmz, had gehoopt dit weekend nog Luitenant Commander te worden, maar ben pas bij Luitenant 6, hoewel ik al die skillvakjes op 9 heb staan. Wilde net verder gaan maar server is not responding.
Ik heb weer een maandje genomen. Ben tot level 14 gekomen (bijna 15!), maar heb weer de leukste subgame ontdekt... Daytradingquote:
Damn, dat is ontzettend veel voor een level ~14quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een maandje genomen. Ben tot level 14 gekomen (bijna 15!), maar heb weer de leukste subgame ontdekt... Daytrading
Zit alweer op 10G met 20G in bids en 30G in auctions...
Op mijn eigen server heb ik vorig jaar in een maand of 4 zo'n 20k bij elkaar ge-daytrade. (dus iets kopen, evt. disenchanten en weer verkopen)quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Damn, dat is ontzettend veel voor een level ~14
Als je van trading houdt, is misschien EVE Online iets voor je
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij iig niet meerHeb er spijt van dat ik hem pre-ordered hebt. Oh well
Misschien keer ik ook wel weer een tijdje terug naar wow.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een maandje genomen. Ben tot level 14 gekomen (bijna 15!), maar heb weer de leukste subgame ontdekt... Daytrading
Zit alweer op 10G met 20G in bids en 30G in auctions...
tot dat je weer een paar maanden verder benquote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Misschien keer ik ook wel weer een tijdje terug naar wow.
Alhoewel ik er sinds ik ermee gestopt ben zo'n 3 maanden geleden eigelijk geen moment meer naar heb terugverlangd
Zou ik op jou account ff kunnen proberen of 't spel wat voor me is? En eventueel van je overnemen?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat dus.
Na de official launch even de prijs geclaimd van het pre-orderen en naar lvl 12 geleveld.
Op een gegeven moment uitgelogd en sindsdien niet meer ingelogd. Gaat ook niet meer gebeuren denk ik
Achteraf spijt van dat ik mijn pre-order niet heb gecanceled, ik had er de mogelijkheid toe maar wilde t spel nog een tweede kans geven. Tevergeefs.
Vindt het spel saai en eentonig, veel te weinig content en veel te veel van hetzelfde.
Ja hoor, weet alleen niet zeker of de betaling nog geldt, maar ik denk dat deze nog wel een paar dagen mee kan.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Zou ik op jou account ff kunnen proberen of 't spel wat voor me is? En eventueel van je overnemen?
Dit spel is geen maandelijkse fees waardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt me wel vet maar de maandelijkse fees staan me zo tegen.
nou dit spel al helemaal niet. heb het nog 4x gespeeld na de beta en toen had ik er echt GEEN zin meer in.quote:
Vast niet en ze verkopen nu gewoon emotes als Bow, Air Guitar en Dance in hun online shopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Nog nieuws op dit front?
Ze zullen het intussen toch wel hebben verbeterd?
oh. aha.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Vast niet en ze verkopen nu gewoon emotes als Bow, Air Guitar en Dance in hun online shop
Voorbeeldje:quote:
500 cryptic points costs USD $6.25.quote:Emote: Bloodwine
(20 Cryptic Points)
Qapla'! Toast your victories in battle with this emote! Note: Purchase of this emote unlocks it for every character on an account.
Emote: Khan
(20 Cryptic Points)
KHAAAAAAANNNNNN! Scream to the stars like Captain James T. Kirk in the famous scene from Star Trek II: The Wrath of Khan. Note: Purchase of this emote unlocks it for every character on an account.
Warp 9? Transwarp! Moet wel zeggen dat ik dit spel nog nooit heb gespeeld, maar zo te horen is het kut.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef GlenSpey het volgende:
Een paar jaar geleden kocht je een MMO in de winkel en kon je daarna oneindig lang doorspelen.
Toen kwamen de maandelijkse fees waardoor het ineens een dure hobby werd.
En tegenwoordig is je spel na het kopen én betalen van de maandelijkse fees nog niet compleet, want je moet ook al de meest simpele zaken in een online shop bij kopen.
En als dit nou een fantastisch spel was, met een krachtige verhaallijn, top quests en super graphics.
Enkeltje prullenbak met warp 9 voor STOen dat zouden er meer moeten doen, alleen dan komen de ontwikkelaars met dollartekens in de ogen wel tot inkeer.
Volgens mij zit bij de aanschaf meestal een maand gratis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zouden gewoon 3 maanden proefabonnement bij MMORPG's moeten geven. Allicht blijven er meer mensen hangen dan nu, ik zou het best willen proberen en als het bevalt betalen, maar ik ga niet gelijk betalen. Dan weten ze dus zelf al dat er maar weinig mensen door blijven spelen en dat ze moeten pakken wat ze kunnen
Wel een beetje zonde om een MMO te kopen en dan maar een maand kunnen spelen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens mij zit bij de aanschaf meestal een maand gratis.
Al weet ik eerlijk gezegd niet of dat bij STO ook geldt
en dan betalen voor aanvullende packs, omdat je zonder die niet eens kan questen, nee dankje geef mij dan maar een maandelijkse fee voor een goede gamequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zou hem dolgraag willen spelen, alleen heb geen tijd noch een comfortabele computerplek voor een MMO. En dan vind ik het toch zonde om daar maandelijks voor te moeten betalen.
Misschien maken ze hem net zoals LOTRO free to play om meer mensen te trekken. Al is dat eigenlijk wishfull thinking van mij kant
Starfleet Command, Elite Force, Armadaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toch wel jammer natuurlijk..![]()
Het laatste beetje goede/leuke star trek spel is (voor zover ik weet) alweer van jaaaren terug..
Ja, ik ook. Heb hier deel 1 met de uitbreiding (waarin je een free roam modus op Voyager hebt) alsmede deel 2 nog liggen, maar weer een keer installerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Elite force was baas. Nu heb ik zin om hem te spelen.
als voorbereiding op volledige ftp-faalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef GlenSpey het volgende:
Voor een ieder die dit spel nog eens wil spelen/proberen, sinds een week is het gratis en voor niks
Waarschijnlijk wel ja. Desondanks heb ik de download toch nog aangezet, wellicht vermaakt het me weer een dag of 2quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
[..]
als voorbereiding op volledige ftp-faal
Dat is dan ook een nogal groot schipquote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef FUFR het volgende:
Wat meer variatie zou welkom zijn. En sneller draaiende schepen want dit is waardeloos. Een galaxy schip draait amper..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |