Tot zover de eerste avond met dit spel.
Loopt nog niet echt lekker allemaal door de vele disconnects. Inloggen duurt soms erg lang of is zelfs onmogelijk.
Vindt het ook best ingewikkeld

heb even door mijn skill points heengekeken maar weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aanmoet. Ook met al die verschillende opties voor officers, kits, uitrusting etc. De 'tutorial' of de beginmissies zijn aardig maar het merendeel komt via die schermpjes met tekst. Had liever gezien dat dat iets geleidelijker kwam zodat je ook gelijk goede voorbeelden hebt. Vooral die afrondende gesprekjes in earth station werd ik niet veel wijzer van

Vraag me af wat nu het doel is, heb een tweetal quests of missies gepakt en ben terug gegaan naar mijn schip (waarna ik 2 keer disconnecte). Zijn er instances/raids in dit spel? Waar dienen al die verschillende currencies voor (merits enz)? Krijg ik xp (of een soort van punten) voor het voltooien van missies of het killen van mobs? Heb dit laatste namelijk niet gezien maar zag wel dat ik nu 'Ensign 2' ben, betekend dit level 2 of..?
Ik heb iig een tactical char gemaakt en daarbij de groene (meen science) officer gekozen, geen idee of het een goeie combi is, de tijd zal het leren

Hoop dat morgen de eerste bugs verdwijnen, al die disconnects zijn niet erg prettig als het al veel moeite kost om in het spel te komen. Vindt het spel er verder goed uitzien, moet nog even uitvogelen wat de beste settings zijn. Als er voldoende content is om mee te levelen en voor endgame zou het best een nieuwe verslaving kunnen worden. Ik hoop echter dat er niet tot nauwelijks sprake is van grinden, daar beleef ik echt geen plezier aan