abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76735266
Nu weer aan het patchen

Ik probeer het later nog wel een keer. Op een ochtend, als US net naar bed is
pi_76735523
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Alleen "stbabylon" is niet voldoende, hij vraagt om het format character_name@handle.
pi_76735601
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef STING het volgende:

[..]

Alleen "stbabylon" is niet voldoende, hij vraagt om het format character_name@handle.
dan is het stbabylon@stbabylon
pi_76735674
Bij ground als ik 'even' naar rechts draaide liep ik al tegen een muur.
pi_76735835
Ik snap er niks meer van.
Ik moet active probes vernietigen maar die zijn er gewoon niet
Alle probes zijn bij voorbaat al 'damaged' als ik ze vernietig heeft het geen effect op de missie.

Heb t idee dat er door die ene disconnect een hoop fout is gegaan. Ik kan eigelijk gewoon niets meer nu.

Oja en voor de 4e maal DC
pi_76735923
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

dan is het stbabylon@stbabylon
al geprobeerd
ah, friend request is pending!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:26:06 #83
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_76736225
Ben m nu aan het downloaden, alleen de snelheid varieert zo dat ik geen idee heb wanneer ik m binnen heb.
Maar zo te lezen hoef ik het nog niet zo erg te vinden dat ik nog niet ingame kan
pi_76736590
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ben m nu aan het downloaden, alleen de snelheid varieert zo dat ik geen idee heb wanneer ik m binnen heb.
Maar zo te lezen hoef ik het nog niet zo erg te vinden dat ik nog niet ingame kan

Spel is voor mij op dit moment onspeelbaar geworden.
Las in de zone chat al dat ik waarschijnlijk gewoon opnieuw moet beginnen, omdat er een flinke bug optreedt als je een disconnect krijgt tijdens de space missie (en een disconnect op dit moment is zéér waarschijnlijk )
pi_76736829
Zo, ff wat screenshots gemaakt

dinsdag 12 januari 2010 @ 20:44:43 #86
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_76737175
Vette screens stingie

Maar jij hebt dus n science ship enzo?
pi_76743281
dat is het noob schip, iedereen tot lvl 10 heeft dat schip.

als je volgende rank word ( i.e. 10/11ish) kun je pas een specifiek schip kiezen (tactical, support/science)

+ http://www.massively.com/ is een STO beta key give away - 10.000 max, geen idee hoeveel er nog over zijn
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:55:36 #88
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76744484
denk niet dat het nog gaat lukken vanavond....
batman!
pi_76749671
Tot zover de eerste avond met dit spel.
Loopt nog niet echt lekker allemaal door de vele disconnects. Inloggen duurt soms erg lang of is zelfs onmogelijk.
Vindt het ook best ingewikkeld heb even door mijn skill points heengekeken maar weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aanmoet. Ook met al die verschillende opties voor officers, kits, uitrusting etc. De 'tutorial' of de beginmissies zijn aardig maar het merendeel komt via die schermpjes met tekst. Had liever gezien dat dat iets geleidelijker kwam zodat je ook gelijk goede voorbeelden hebt. Vooral die afrondende gesprekjes in earth station werd ik niet veel wijzer van
Vraag me af wat nu het doel is, heb een tweetal quests of missies gepakt en ben terug gegaan naar mijn schip (waarna ik 2 keer disconnecte). Zijn er instances/raids in dit spel? Waar dienen al die verschillende currencies voor (merits enz)? Krijg ik xp (of een soort van punten) voor het voltooien van missies of het killen van mobs? Heb dit laatste namelijk niet gezien maar zag wel dat ik nu 'Ensign 2' ben, betekend dit level 2 of..?

Ik heb iig een tactical char gemaakt en daarbij de groene (meen science) officer gekozen, geen idee of het een goeie combi is, de tijd zal het leren

Hoop dat morgen de eerste bugs verdwijnen, al die disconnects zijn niet erg prettig als het al veel moeite kost om in het spel te komen. Vindt het spel er verder goed uitzien, moet nog even uitvogelen wat de beste settings zijn. Als er voldoende content is om mee te levelen en voor endgame zou het best een nieuwe verslaving kunnen worden. Ik hoop echter dat er niet tot nauwelijks sprake is van grinden, daar beleef ik echt geen plezier aan
pi_76751023
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 02:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ik hoop echter dat er niet tot nauwelijks sprake is van grinden, daar beleef ik echt geen plezier aan
Het is een mmorpg, en dat betekent volgens mij automatisch dat er grinden aan te pas komt.
pi_76752162
Grinden zit vooral bij Koreaanse mmorpg's. Heeft iets met die Aziaten te maken die dat blijkbaar leuk vinden.
Bij Europese/Amerikaanse mmo's komt het over het algemeen minder voor, natuurlijk zal er wel eens een stukje grindwerk zijn, als het maar niet levels lang is
pi_76752276
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Grinden zit vooral bij Koreaanse mmorpg's. Heeft iets met die Aziaten te maken die dat blijkbaar leuk vinden.
Bij Europese/Amerikaanse mmo's komt het over het algemeen minder voor, natuurlijk zal er wel eens een stukje grindwerk zijn, als het maar niet levels lang is
In GuildWars en WoW zit geen grinden.... ?
pi_76752312
GuildWars nooit echt gespeeld, zou het niet weten.
In WoW kom je alle content door met quests
pi_76752338
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef GlenSpey het volgende:
GuildWars nooit echt gespeeld, zou het niet weten.
In WoW kom je alle content door met quests
Ja ok, maar als je meer wil (betere gear, betere mounts, betere x, betere y), moet je gaan grinden. Of dat nou pvp, raids/instances of mobs is.
pi_76752505
Klopt en instance/raid/pvp-grinden doe ik meestal ook nooit te lang, maar vind t toch weer anders dan wanneer je tijdens het levelen 3 dagen in hetzelfde veldje dezelfde mobs killt, om maar een leveltje hoger te komen. Bij dat soort grinds heb ik altijd het idee dat de makers geen creativiteit meer hadden voor meer content
pi_76752525
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Klopt en instance/raid/pvp-grinden doe ik meestal ook nooit te lang, maar vind t toch weer anders dan wanneer je tijdens het levelen 3 dagen in hetzelfde veldje dezelfde mobs killt, om maar een leveltje hoger te komen. Bij dat soort grinds heb ik altijd het idee dat de makers geen creativiteit meer hadden voor meer content
Zoals ik ooit van 50 naar 60 ging in WoW
pi_76762200
zit nog te twijfelen, pre order of niet, was met wow na lvl 17 erop uitgekeken, houd sowieso meer van star trek achtige thema's. dus geen pijl en boogjes en magie, maar technolgie enzo.
iemand die al zegt, ja dit is beter dan wow, vooral als je star trek leuk vind?? (dat sowieso, duh, maar qua game)
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 14:41:23 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_76762445
Ik had me aangemeld voor de beta, maar helemaal niets meer gehoord Ik ga nog wel even op de site kijken, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76771135
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef MrDrako het volgende:
zit nog te twijfelen, pre order of niet, was met wow na lvl 17 erop uitgekeken, houd sowieso meer van star trek achtige thema's. dus geen pijl en boogjes en magie, maar technolgie enzo.
iemand die al zegt, ja dit is beter dan wow, vooral als je star trek leuk vind?? (dat sowieso, duh, maar qua game)
Beter dan wow vind ik moeilijk te zeggen.
Het spel is heul anders dan wow, niet te vergelijken.
Ikzelf heb wow ruim een jaar met veel plezier gespeeld. Tot nog toe vind ik STO ook leuk maar of t net zon hoogvlieger gaat worden als wow... het hangt ervanaf of het spel lang leuk blijft. Of de quests en de gebieden een beetje divers zijn en wat voor mij heel belangrijk is: weinig grindwerk dus we'll see.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:17:15 #100
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76776762
Net even 3 kwartier gespeeld... tutorial vind ik wel leuk tot nu toe, maar er komt wel veel op je af. Het besturen van het schip vind ik niet heel natuurlijk aanvoelen, maar ach... De Star Trek-feel zit er wel in iig...

Toen ik moest downbeamen naar de Vega Colony bleef het laadscherm wel heel erg lang in beeld, dus ben even gestopt.
batman!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')