Starfleet Command, Elite Force, Armadaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toch wel jammer natuurlijk..![]()
Het laatste beetje goede/leuke star trek spel is (voor zover ik weet) alweer van jaaaren terug..
Ja, ik ook. Heb hier deel 1 met de uitbreiding (waarin je een free roam modus op Voyager hebt) alsmede deel 2 nog liggen, maar weer een keer installerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Elite force was baas. Nu heb ik zin om hem te spelen.
als voorbereiding op volledige ftp-faalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef GlenSpey het volgende:
Voor een ieder die dit spel nog eens wil spelen/proberen, sinds een week is het gratis en voor niks
Waarschijnlijk wel ja. Desondanks heb ik de download toch nog aangezet, wellicht vermaakt het me weer een dag of 2quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
[..]
als voorbereiding op volledige ftp-faal
Dat is dan ook een nogal groot schipquote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef FUFR het volgende:
Wat meer variatie zou welkom zijn. En sneller draaiende schepen want dit is waardeloos. Een galaxy schip draait amper..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |