abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76777482
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef thingamajig het volgende:
Net even 3 kwartier gespeeld... tutorial vind ik wel leuk tot nu toe, maar er komt wel veel op je af. Het besturen van het schip vind ik niet heel natuurlijk aanvoelen, maar ach... De Star Trek-feel zit er wel in iig...
Tis een stortvloed van informatie die tutorial, maar het went snel

Heb nu net weer een van de patrol missies gedaan, met instance groups.
Die missies zijn nog best pittig ben verscheidene keren vernietigd.
Bijna lvl 5
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 20:42:57 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_76777938
Is er nog een manier om aan een beta key te komen zonder meteen het spel te kopen? Ik had me aangemeld, maar heb geen key ontvangen (niet uitgeloot waarschijnlijk). Andere sites hebben ook geen beta keys meer.

Ik wil het spel niet meteen kopen want ik ben al met Aion bezig en Dragon Age Origins en als dit tegenvalt, vind ik het zonde van het geld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76778118
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76778362
quote:
EVE heeft z'n eigen topic
pi_76788940
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Is er nog een manier om aan een beta key te komen zonder meteen het spel te kopen? Ik had me aangemeld, maar heb geen key ontvangen (niet uitgeloot waarschijnlijk). Andere sites hebben ook geen beta keys meer.

Ik wil het spel niet meteen kopen want ik ben al met Aion bezig en Dragon Age Origins en als dit tegenvalt, vind ik het zonde van het geld.

Gisteren werd er geroepen dat er enkele honderdduizenden spelers tegelijk online waren.
Een gratis beta zal dus erg lastig worden denk ik. Ikzelf heb m gewoon gekocht
pi_76789029
Is t nog een beetje leuk dan? Denk dat ik zelf wacht tot die KOTOR MMORPG.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:59:55 #107
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76789290
ik ben er nog niet zo door gegrepen als WoW destijds...

Het lijkt wel heel erg op een haastklus en de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven... vermakelijk is het wel, ground combat vind ik bijvoorbeeld wel cool... niet zo turn-based als in WoW...
batman!
pi_76795240
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Silv het volgende:
Is t nog een beetje leuk dan? Denk dat ik zelf wacht tot die KOTOR MMORPG.
Voor mij is dit een in between
(maar roepen dat je liever SW (mmorpg) hebt dan ST (mmorpg) in een ST topic... niet slim )
pi_76796020
Dit lijkt me echt niets.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76796422
quote:

Is dat Star Trek online? Vet man, ik gooi 'm gelijk in de pre-order.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76797546
eenkorte blik naar de naam van het filmpje zegt genoeg.. Nee geen STO, maar Eve
pi_76799117
Ik vind STO op het moment helaas tegenvallen. (afgezien van de instabiliteit van de beta)
Ik heb vroeger een aantal jaren EVE gespeeld en op het moment speel ik WoW.

- Veel te lineair. Je kunt bijv. alleen rondlopen op een planeet, als onderdeel van een missie, dus instanced. Dat geeft dus niet bepaald een gevoel van vrijheid.
- Zowel de ground als space battles vind ik erg eentonig en hack 'n slash. Ground deed me erg denken aan ST Elite Force.
- Je kan niet rondlopen in je schip en als je je bridge wil bezoeken, kun je erheen beamen ... Als je vervolgens weer naar je tactical view wil, beam je weer weg van de bridge ...
pi_76814721
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef STING het volgende:
Ik vind STO op het moment helaas tegenvallen. (afgezien van de instabiliteit van de beta)
Ik heb vroeger een aantal jaren EVE gespeeld en op het moment speel ik WoW.

- Veel te lineair. Je kunt bijv. alleen rondlopen op een planeet, als onderdeel van een missie, dus instanced. Dat geeft dus niet bepaald een gevoel van vrijheid.
- Zowel de ground als space battles vind ik erg eentonig en hack 'n slash. Ground deed me erg denken aan ST Elite Force.
- Je kan niet rondlopen in je schip en als je je bridge wil bezoeken, kun je erheen beamen ... Als je vervolgens weer naar je tactical view wil, beam je weer weg van de bridge ...
Na 3 dagen STO begin ik helaas hetzelfde gevoel te krijgen.
Het is het allemaal net niet. Ben nu lvl 6 en nu al begint de verveling toe te slaan bij de meeste missies (lees: alle) is het ook erg veel rondvliegen en lopen. Sector space vind ik erg vervelend omdat je er toch elke keer een paar minuten doelloos aan het rondvliegen bent om bij het volgende gebied uit te komen.
Klingons vond ik enorm tegenvallen, je wordt op een onduidelijke starbase getrapt en je ziet je weg maar te vinden. Na de tutorial (het vechten in de ring), maar even op mijn bird of prey gestapt en de pvp queue opgezocht, pvp lijstje is enorm en nergens vindt men een goed uitleg erover.

Ground combat erg eentonig en simpel. Hoewel de graphics er op de grond prima uitzien is het ook hier veel rondlopen, afentoe een groepje mobs neerschieten en verder lopen. Erg spannend/uitdagend is het niet. Graphics bij gear veranderen volgens mij ook niet tot nauwelijks, zoals bij wow/aion constant het geval is.

Space combat daarentegen is vrij moeilijk. Ook in instance groups gebeurt het vaak dat de vijanden zich op 1 schip concentreren. Zodra je shield neergaan word je ge-1-shot. Moeilijk maakt helaas niet automatisch boeiend: tis niet veel meer dan je scheepje roteren om de torpedo's te kunnen lanceren.

Gaat m dus niet worden ben ik bang, hoop het geduld nog op te kunnen brengen om lvl 11 te halen, zodat ik een groter starship krijg. Wellicht veranderd er daarmee een hoop maar ik reken er niet op.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:44:26 #114
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76828532
Ik heb net m'n pre-order gecancelled... dit gaat hem niet worden voor mij...

Erg jammer, want het Star Trek universum biedt gewoon een fantastische basis voor de beste MMORPG ooit... helaas hebben ze bij Cryptic bij lange na niet eruit gehaald wat erin had kunnen zitten.

Mijn grootste bezwaar is nog wel dat alle planeten gewoon instances zijn. Je kan dus niet lekker rondlopen, de boel verkennen en genieten van de omgeving op het moment dat je daar zin in hebt, zoals bij WoW. Je bent eigenlijk maar wat aan het rondvliegen in een grote zwarte ruimte... het doet wat dat betreft allemaal veel te scripted en lineair aan...

Daarnaast is er nog wel veel meer om over te klagen. De graphics doen gedateerd aan. Zelfs de originele WoW had betere graphics en dat spel is al jaren oud. Het economie-systeem is echt belachelijk en voelt niet goed.

Het vliegen met je starship blijft onnatuurlijk aanvoelen. 't Lijkt onzettend traag te gaan en onzettend veel van de functies die je hebt lijken zinloos...

Ground-combat vond ik trouwens wel prima! Maar goed, daarmee red dit spel het niet imho...

Helaas
batman!
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:47:22 #115
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76828698
Het zou echt veel gaver zijn geweest als je niet gelijk je eigen schip zou hebben, maar echt onderdeel zou zijn van een crew, met je eigen quarters die je naar je eigen smaak kan inrichten. Rondlopen op het schip was denk ik een hele grote wens van heel veel spelers die gewoon genegeerd is en dat is heel jammer.

En gewoon een rustige tutorial op Starfleet Academy was ook wel mooi geweest trouwens.
batman!
pi_76830169
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef thingamajig het volgende:
Ik heb net m'n pre-order gecancelled... dit gaat hem niet worden voor mij...

Het zal wel niet, maar weet je toevallig of een pre-order cancelen bij bijvoorbeeld Steam ook nog mogelijk is? Het is dus al betaald enzo dus het zal wel niet, maar veel meer dan wat ik er nu uitgehaald heb ga ik er ook niet meer uithalen
pi_76830232
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef thingamajig het volgende:
En gewoon een rustige tutorial op Starfleet Academy was ook wel mooi geweest trouwens.
Inderdaad, het liefst misschien zelf met een optie om het over te slaan.
Dus dat je wel een goede tutorial hebt op de academy, maar dit niet met elke alt weer opnieuw hoeft te doen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 07:22:44 #118
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76838273
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het zal wel niet, maar weet je toevallig of een pre-order cancelen bij bijvoorbeeld Steam ook nog mogelijk is? Het is dus al betaald enzo dus het zal wel niet, maar veel meer dan wat ik er nu uitgehaald heb ga ik er ook niet meer uithalen
ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...
batman!
pi_76845899
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 07:22 schreef thingamajig het volgende:

[..]

ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...

Question

I bought a game with my credit card through Steam and either don't like it or don't want it anymore. Can I get a refund?

Answer
As with most software products, we will not offer refunds for purchases made online as outlined in the software license - please review Section 4 of the Steam Subscriber Agreement for more information.

We can make an exception for pre-ordered games if the request is received prior to the release date.

Zou wel mooi zijn, nu even op zoek naar een email adres van steam
hoop alleen dat het ook mogelijk is als er zonder creditcard is betaald, mijn paypal is namelijk direct gelinkt aan mijn bank dus das niet echt een creditcard

[ Bericht 11% gewijzigd door GlenSpey op 15-01-2010 12:31:48 ]
pi_76849259
REGULAR SUBSCRIPTION OPTIONS

At launch, we will also offer a host of other subscription options, detailed below.
EUR
1-Month Recurring 12.99
3-Month Recurring 35.97
6-Month Recurring 65.94

PAYMENT OPTIONS

At launch, we will accept the following payment options:
Europe

* MasterCard
* Visa
* American Express
* Carte Bleue Visa/MasterCard
* PayPal
pi_76849373
Hoop niet dat het een monthly fee gaat krijgen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76849403
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef trancethrust het volgende:
Hoop niet dat het een monthly fee gaat krijgen?
Daar is het een MMO voor
pi_76849404
Lol, ja dus. Geen STO voor mij.
pi_76849473
Je kan prima een MMO hebben zonder monthly fee. Ik blijf ze echt geen geld toeschuiven om wat servers draaiende te houden (maw, woekerwinst, gezien de bedragen hierboven).
pi_76849620
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef trancethrust het volgende:
Je kan prima een MMO hebben zonder monthly fee. Ik blijf ze echt geen geld toeschuiven om wat servers draaiende te houden (maw, woekerwinst, gezien de bedragen hierboven).
De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')