quote:
Jep, heb nog een half jaar in te halen. Zo gemistquote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, is het vandaag we gaan in tegen alles wat Yasha zegt en doet dag?
Thanx, even rondmailen of er animo isquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
Oh Pietje:
ROCKIN' PARK with headliner PEARL JAM Goffertpark Nijmegen on June 27th. Tickets go on sale next Friday December 18 at 10am.
Het was Ludo Sanders!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Dupje het volgende:
Wat een soap.
Sta ik op tijd op om naar les te gaan, krijg ik een mail met nieuw rooster waar die les niet op staat. Ik klasgenootje smsen, zij zegt dat die les niet doorgaat. Krijg ik mail van een studiegenootje, alleen van een parallelklas dat de les wel gaat, om bijna tegelijkertijd een mail te krijgen van een andere docent dat de les niet door gaat. Ja hallo, wat is het nou?
Blijkt later dat ze er wel was, maar 2 uur eerder, en dat we samen met die parallelklas eigenlijk les zouden moeten hebben. En daar gaat weer een mogelijkheid om te oefenen voor het performance assessment. Lekker dan.
quote:
Een vriendin van me (medetrainer) zei dat ik ze misschien een training communicatie moest gevenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Dat is nogal achterlijk Dupje, kun je ze niet vragen iets aan hun communicatie te doen? Je loopt nu wel (blijkbaar) waardevolle lessen mis..
Is goed. Tot hoe laat is die toko eigenlijk open? Anders moet ik een slaapplek regelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd sander
ik ga vanaf de 17e weer werken dan is mn laatste deadline
k kom wel ff langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |