quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Mag ik ook eens kijken hoe het is om vrouw te zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje ongesteld vandaag?
Je moet niet zo zereneus zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat niet leuk vond vroeger. Dat hele fragment.![]()
Jeugdtrauma's
Dat is ook Burn, ja. Maar volgens mij kost dat iets van 3 euro voor een 'shot' van 50mlquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
Je hebt toch ook eentje met die kleine flesjes. Is dat burn?
Op Fok lijkt me dan, anders is er geen logica in je zinquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben herkend door iemand die ik in het echt ken.
Ze lazen alles mee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
Ach ik ben herkend door drie mensen die ik in het echt ken.
Maar het is echt verder op een gegeven moment niet meer boeiend om te lezen wat je post.
Ja en nog twee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lazen alles mee?
Bakraswa zeker.
Ik weet niet wat andere mensen ervan vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en nog twee.
En in het begin gingen ze wat lezen, maar verder leest niemand volgen mij meer.
Maar komop slowchat is lekker boeiend verder.
ik las sliertjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg slapen, denk ik. Zodat ik morgen geen rode stiertjes nodig heb om wakker te blijven.
Waar IHVK nu last van heeft, daar loopt zijn mond nu van over.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik las sliertjes.
Succes morgen enzoowww
rode sliertjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar IHVK nu last van heeft, daar loopt zijn mond nu van over.
en box, ouwe. Ik zal maar niet in jouw voetsporen treden, whehe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik las sliertjes.
Succes morgen enzoowww
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en box, ouwe. Ik zal maar niet in jouw voetsporen treden, whehe.
Pushen is en blijft eht enige dat jij voorlopig met auto's mag doen, whehe.quote:
Kijk hem biggie doen, niet eens afgereden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pushen is en blijft eht enige dat jij voorlopig met auto's mag doen, whehe.
Jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kijk hem biggie doen, niet eens afgereden.
ja sorry man, me laptop lag 2 dagen bij me broer, en mijn torrentleech is gekoppeld aan mijn IP adres dus als ik vanaf hier dingen ga lopen doen met dat die account krijg ik geheid gezeik, ze zijn echt streng, dat zie je nog wel, lees sowieso de faq door voordat je meteen loopt te downen, want er zijn regels en zoals ik zei ze zijn streng, voor je het weet heb je een waarschuwing en effe niet opletten en dan heb je een banquote:
Insa'allahquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jeweetzelluf.
Moge mijn VW Golf naar behoren functioneren, moge wikwakka2 geen enkele fout maken, moge wikwakka2 dat roze papiertje pasje krijgen.
insha'allah zo was het toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Insh'allah, je zegt het weer verkeerd.
Mijn dank is in grote getale aanwezig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef IHVK het volgende:
Wees dankbaar dat je überhaupt mijn steun geniet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag tijdens de les trouwens bijna in West een bontkraagje overreden, hij liep opeens achteruit de weg op.
Volgende keer beter uitkijken, he?
Is dit een verpakte sneer jegens mij?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan die Turken die zichzelf altijd voordoen als de goed geïntegreerde Turk. Weet wel, van die typetjes die altijd zo hun best doen om 'verkaast' over te komen, en het liefst Turken meer afzeiken dat de gemiddelde Nederlander. Zo van, 'Ik kan echt nooit omgaan met Turken, ik ben heel anders dan hun', dus echt van die 'Kijk mij eens modern, vrijdenkend, openminded en balbalba zijn'- Turken, damn, als je vandaag de dag nog steeds denkt dat Turken allemaal hetzelfde zijn en denken, dan ligt dat aan jouw verrotte omgeving, niet aan het Turkse volk.![]()
![]()
Neeee, absoluut niet. Naar geen van jullie. Ik kwam vandaag gewoon zo'n type tegen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dit een verpakte sneer jegens mij?
Oh dan deel ik jouw irritatie. Ik kan me er ook mateloos aan irriteren.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neeee, absoluut niet. Naar geen van jullie. Ik kwam vandaag gewoon zo'n type tegen.
misschien voor mij bedoeld? Ik kan niet goed opschieten met Turken uit mijn omgeving.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan die Turken die zichzelf altijd voordoen als de goed geïntegreerde Turk. Weet wel, van die typetjes die altijd zo hun best doen om 'verkaast' over te komen, en het liefst Turken meer afzeiken dat de gemiddelde Nederlander. Zo van, 'Ik kan echt nooit omgaan met Turken, ik ben heel anders dan hun', dus echt van die 'Kijk mij eens modern, vrijdenkend, openminded en balbalba zijn'- Turken, damn, als je vandaag de dag nog steeds denkt dat Turken allemaal hetzelfde zijn en denken, dan ligt dat aan jouw verrotte omgeving, niet aan het Turkse volk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh dan deel ik jouw irritatie. Ik kan me er ook mateloos aan irriteren.
En niemand houdt van slijmballen, dat hebben ze vaak ook niet door.
Nee, ook niet voor jou (voor niemand uit dit topic zoals ik al eerder zei). Sterker nog, ik word vaak gezien als een verkaaste Turk. Maar ik ben er dan ook helemaal niet trots op. Ik bedoel, ik ben er echt niet trots op dat ik mijn moedertaal niet goed beheers, of dat ik iets anders ben opgevoed dan de 'gemiddelde Turk' - als die bestaat, want zeg nou eens eerlijk, Turken onderling kunnen heel erg van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
misschien voor mij bedoeld? Ik kan niet goed opschieten met Turken uit mijn omgeving.Ook niet met Nederlanders.
Ik denk dat je een onderscheid moet maken hier tussen twee dingen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Idem dito. Wanneer ze samen zijn met andere Turken (die dan toevallig iets lager studeren dan zijzelf) doen ze vaak ook extreem neerbuigend. De hele tijd moeilijke Nederlandse woorden gebruiken waarvan ze weten dat de rest van het groep toch niet weet wat het betekent, zichzelf de hele tijd voordoen als de moderne geïntegreerde Turk door in gesprekken (vaak expres) een hele andere mening te hebben en die dan natuurlijk extreem 'modern' overbrengen. En dan helemaal verbaast reageren wanneer een andere 'conservatieve' Turk (waarvan die geïntegreerde Turk natuurlijk van te voren al weet dat het een conservatieve Turk is) er wat extreem op reageert. Echt waar, je ziet dan gewoon aan hun gezicht hoeveel beter ze zich dan wel niet voelen.
Je bent er niet trots op, maar vind je het leuk om zo genoemd te worden? Ik bedoel, vind je dat ze gelijk hebben? Ik erger me aan beide: verkaasde Turken en Turken die andere Turken verkaasd noemen, met zo'n irritante lach erbijquote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ook niet voor jou (voor niemand uit dit topic zoals ik al eerder zei). Sterker nog, ik word vaak gezien als een verkaaste Turk. Maar ik ben er dan ook helemaal niet trots op. Ik bedoel, ik ben er echt niet trots op dat ik mijn moedertaal niet goed beheers, of dat ik iets anders ben opgevoed dan de 'gemiddelde Turk' - als die bestaat, want zeg nou eens eerlijk, Turken onderling kunnen heel erg van elkaar verschillen.
Cigeri bes para etmeyen ''insanlar''... Gewoon compleet negeren.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Idem dito. Wanneer ze samen zijn met andere Turken (die dan toevallig iets lager studeren dan zijzelf) doen ze vaak ook extreem neerbuigend. De hele tijd moeilijke Nederlandse woorden gebruiken waarvan ze weten dat de rest van het groep toch niet weet wat ze betekenen, zichzelf de hele tijd voordoen als de moderne geïntegreerde Turk door in gesprekken (vaak expres) een hele andere mening te hebben en die dan natuurlijk extreem 'modern' overbrengen. En dan helemaal verbaast reageren wanneer een andere 'conservatieve' Turk (waarvan die geïntegreerde Turk natuurlijk van te voren al weet dat het een conservatieve Turk is) er wat extreem op reageert. Echt waar, je ziet dan gewoon aan hun gezicht hoeveel beter ze zich dan wel niet voelen.
Afiyet olsun.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:46 schreef IHVK het volgende:
Ik ga even eten vriendjes. Hagelslag denk ik.
Doe ik ook, geloof mij maar, ik heb altijd een hele andere mening dat de Turken in mijn omgeving. Zoals ik al zei: ik word vaak aangezien als de verkaaste Turk. Maar er zijn bepaalde soort Turken in Nederland die echt heel graag verkaast over willen komen, ze willen graag uniek, apart zijn dan de rest van de Turken. En dat uiten ze dan op zo'n manier.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat je een onderscheid moet maken hier tussen twee dingen.
Als iemand het doet om te 'showen'. Kijk mij eens slim en beter zijn, dan is het irritant.
Maar aan de andere kant als hij of zij gewoon pertinent (hihi pertinent) oneens is met een mening, dan is een gezichtuitdrukking moeilijk tegen te houden. Maar neerbuigendheid ben ik sowieso geen voorstander van.
Ik ga dan meestal zuchten ofzo.
Zulke Turken kan ik ook absoluut niet trekken en ga er ook absoluut niet mee om, maar ik kom ze weleens tegen, vandaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cigeri bes para etmeyen ''insanlar''... Gewoon compleet negeren.
Dat soort Turken erger ik me ook aan, maar aan de andere kant, ik erger me ook heel erg aan Turken die zo irritant dom zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook, geloof mij maar, ik heb altijd een hele andere mening dat de Turken in mijn omgeving. Zoals ik al zei: ik word vaak aangezien als de verkaaste Turk. Maar er zijn bepaalde soort Turken in Nederland die echt heel graag verkaast over willen komen, ze willen graag uniek, apart zijn dan de rest van de Turken. En dat uiten ze dan op zo'n manier.
Oh ja, nu je het zegt. Turken die opzettelijk een buitenlands accent opzetten en zichzelf gedragen als de domme allochtoon zijn weliswaar nóg erger.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat soort Turken erger ik me ook aan, maar aan de andere kant, ik erger me ook heel erg aan Turken die zo irritant dom zijn.Ik heb het dan niet over school, taalgebruik ofzo, maar dat ze de hele tijd Turks praten en domlacherig gaan doen als er een Nederlander naast je komt zitten.
En je met z'n allen verkaasd gaan noemen als je beter scoort voor Nederlands.
Ik kraak nu veel Turken afquote:Op woensdag 9 december 2009 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt. Turken die opzettelijk een buitenlands accent opzetten en zichzelf gedragen als de domme allochtoon zijn weliswaar nóg erger.
En wat te denken van die Turkse feesten waar alleen maar jongeren op afkomen die niet bepaald vooraan hebben gestaan bij het uitdelen van intelligentie: schijnheilige Turkse meiden en metroseksuele mannen die als aasgieren op jacht zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt. Turken die opzettelijk een buitenlands accent opzetten en zichzelf gedragen als de domme allochtoon zijn weliswaar nóg erger.
Herkenbaar, en dan de Turken die zich (blijkbaar?) erg schuldig voelen over het feit dat ze zelf geen hoofddoek dragen en hun 'zonden' goed praten door 'slechte' meisjes met hoofddoek als voorbeeld te nemen, dus voor wat de gevolgen voor het dragen van een hoofddoek kunnen zijn. Zo van 'Ja, ik draag dan wel geen hoofddoek maar kijk die en die, ze dragen dan wel een hoofddoek maar ze flikken alles. Ik doe dat tenminste niet'.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kraak nu veel Turken af, maar ik erger me ook aan Turkse meisjes met een hoofddoek (nee niet omdat ze een hoofddoek dragen), maar van die meisjes die alleen maar tegen je praten over andere meisjes. "kijk hoe ze loopt, ze heeft niet eens kont!" "wie is mooier gekleed?" "wie sluit zichzelf mooier?" En dit gedrag zie ik vaak terug bij Turkse meisjes met hoofddoek, sorry
![]()
waarom oordeel ik over anderen
HAHAHAHAquote:Op woensdag 9 december 2009 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat te denken van die Turkse feesten waar alleen maar jongeren op afkomen die niet bepaald vooraan hebben gestaan bij het uitdelen van intelligentie: schijnheilige Turkse vrouwen/meisjes en metroseksuele mannen die als aasgieren op jacht zijn.Je ziet er wel eens reclames van op de Turkse televisie, zoiets als Halay Party in Club Havana, met DJ Zi-B-D en Gurup Bitirim, ofzoiets...
Dit lijkt bijna op mijn situatie of bedoel je mij?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan de Turken die zich (blijkbaar?) erg schuldig voelen over het feit dat ze zelf geen hoofddoek dragen en hun 'zonden' goed praten door 'slechte' meisjes met hoofddoek als voorbeeld te nemen, dus voor wat de gevolgen voor het dragen van een hoofddoek kunnen zijn. Zo van 'Ja, ik draag dan wel geen hoofddoek maar kijk die en die, ze dragen dan wel een hoofddoek maar ze flikken alles. Ik doe dat tenminste niet'.Seriously, waarom zijn Turken soms zo dom. hahahahahaha
Oh, dat heb ik nog nooit meegemaakt, tenminste niet met meisjes van mijn leeftijd. Wij (mijn familie) kennen wel een paar conservatieve Suleymanci vrouwen die zich altijd te goed voelen om ons te groeten.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit lijkt bijna op mijn situatie of bedoel je mij?![]()
Ik zou niet zeggen ik doe dat tenminste niet en draag geen hoofddoek, maar wel: stop met jezelf belachelijk maken. Was op een verjaardag met helft Turken, andere helft chinees, egyptenaar/nederlander. De helft Turken droegen allemaal een hoofddoek, op mij na ( kijk mij anders zijn
) en ze keken de hele tijd zo dom naar m'n vriendinnen.
Met z'n allen staren en niets zeggen, ik kan zulke mensen echt niet uitstaan. Gelukkig maakte huisbaas (ook met hoofddoek) er een opmerking over.
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit meegemaakt, tenminste niet met meisjes van mijn leeftijd. Wij (mijn familie) kennen wel een paar conservatieve Suleymanci vrouwen die zich altijd te goed voelen om ons te groeten.
Ik groette ze sowieso niet, mijn moeder tegenwoordig ook niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Van oude vrouwen vind ik het nog vreemder, ik zou verwachten dat ze verstandiger zijn. Had dit al in gepost in het islamtopic, maar er was laatst een Turkse vrouw die een opmerking maakte over m'n zusje. Vraag me nog steeds af hoe ze m'n zusje zoiets kwalijk kan nemen.Als je het zo erg vindt dat je medemoslim iets niet weet, leer het hem/haar dan.
![]()
Groeten jullie die vrouwen nog wel?
Ze zei het tegen m'n moeder over m'n zusje. Dat ze niet naar cami gaat, maar ik ken die vrouw al langer en het komt niet echt "lief" over.. nee dat is niet het juiste woord, het is meer "aaah weet je dat niet eens". Of nee, dat ook niet precies, je moet zelf maar kijken of je een beetje snapt wat ik probeer uit te leggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik groette ze sowieso niet, mijn moeder tegenwoordig ook niet meer.
Wat zei die vrouw over jouw zusje?
Oh, maar op wat voor een manier bracht ze het? Iemand aansporen om naar de moskee te gaan is niet zo erg, en best begrijpelijk voor een ouderwetse Turkse vrouw, maar als ze echt zo neerbuigend deed dan kan ik mij jouw irritatie wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zei het tegen m'n moeder over m'n zusje. Dat ze niet naar cami gaat, maar ik ken die vrouw al langer en het komt niet echt "lief" over.. nee dat is niet het juiste woord, het is meer "aaah weet je dat niet eens". Of nee, dat ook niet precies, je moet zelf maar kijken of je een beetje snapt wat ik probeer uit te leggen.
Neerbuigend! Dat woord zocht ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar op wat voor een manier bracht ze het? Iemand aansporen om naar de moskee te gaan is niet zo erg, en best begrijpelijk voor een ouderwetse Turkse vrouw, maar als ze echt zo neerbuigend deed dan kan ik mij jouw irritatie wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |