quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Mag ik ook eens kijken hoe het is om vrouw te zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje ongesteld vandaag?
Je moet niet zo zereneus zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat niet leuk vond vroeger. Dat hele fragment.![]()
Jeugdtrauma's
Dat is ook Burn, ja. Maar volgens mij kost dat iets van 3 euro voor een 'shot' van 50mlquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
Je hebt toch ook eentje met die kleine flesjes. Is dat burn?
Op Fok lijkt me dan, anders is er geen logica in je zinquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben herkend door iemand die ik in het echt ken.
Ze lazen alles mee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
Ach ik ben herkend door drie mensen die ik in het echt ken.
Maar het is echt verder op een gegeven moment niet meer boeiend om te lezen wat je post.
Ja en nog twee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lazen alles mee?
Bakraswa zeker.
Ik weet niet wat andere mensen ervan vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en nog twee.
En in het begin gingen ze wat lezen, maar verder leest niemand volgen mij meer.
Maar komop slowchat is lekker boeiend verder.
ik las sliertjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg slapen, denk ik. Zodat ik morgen geen rode stiertjes nodig heb om wakker te blijven.
Waar IHVK nu last van heeft, daar loopt zijn mond nu van over.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik las sliertjes.
Succes morgen enzoowww
rode sliertjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar IHVK nu last van heeft, daar loopt zijn mond nu van over.
en box, ouwe. Ik zal maar niet in jouw voetsporen treden, whehe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik las sliertjes.
Succes morgen enzoowww
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en box, ouwe. Ik zal maar niet in jouw voetsporen treden, whehe.
Pushen is en blijft eht enige dat jij voorlopig met auto's mag doen, whehe.quote:
Kijk hem biggie doen, niet eens afgereden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pushen is en blijft eht enige dat jij voorlopig met auto's mag doen, whehe.
Jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kijk hem biggie doen, niet eens afgereden.
ja sorry man, me laptop lag 2 dagen bij me broer, en mijn torrentleech is gekoppeld aan mijn IP adres dus als ik vanaf hier dingen ga lopen doen met dat die account krijg ik geheid gezeik, ze zijn echt streng, dat zie je nog wel, lees sowieso de faq door voordat je meteen loopt te downen, want er zijn regels en zoals ik zei ze zijn streng, voor je het weet heb je een waarschuwing en effe niet opletten en dan heb je een banquote:
Insa'allahquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jeweetzelluf.
Moge mijn VW Golf naar behoren functioneren, moge wikwakka2 geen enkele fout maken, moge wikwakka2 dat roze papiertje pasje krijgen.
insha'allah zo was het toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Insh'allah, je zegt het weer verkeerd.
Mijn dank is in grote getale aanwezig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef IHVK het volgende:
Wees dankbaar dat je überhaupt mijn steun geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |