Red Bull.quote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zoek iets om tot 00.30 scherp te blijven. Wat kan ik nemen?
KOFFIEquote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zoek iets om tot 00.30 scherp te blijven. Wat kan ik nemen?
ik lust geen koffiequote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef siddha het volgende:
[..]
KOFFIE
maar als je echt een kick wil hebben moet je bij koffiedik cola inschenken en dan moet je alleen de schuim wat ontstaat tot je nemen![]()
laatste dagen weinig Turken gezien maar ik was zelf ook druk
Wel een beetje erg generaliserend, vind je niet?quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef siddha het volgende:
Ik ben geschokthoe ze met kinderen in Italie omgaan
kijk en huiver (wel op eigen risico)
ik geef de italianen niet de schuld, ik zie dat zo iets in Italie is gebeurt maar kon bv ook in Afghanistan gebeurenquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel een beetje erg generaliserend, vind je niet?
Pfff, ik krijg de nijgingen om die vrouw te gaan wurgen! (en dan te bedenken dat ik mezelf meestal wel kan beheersen)quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef siddha het volgende:
Ik ben geschokthoe ze met kinderen in Italie omgaan
kijk en huiver (wel op eigen risico)
ik heb vrij!quote:Op maandag 7 december 2009 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Tot 3 uur 's ochtends fokken als je school hebt.
Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hele week vrij (behalve morgen)
Tentamens.
Internet, mensen uit je klas, TI helpdeskquote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
KAN IEMAND ME HELPEN MET M'N REKENMACHINE?
internet.. ik kan geen knopje vindenquote:Op maandag 7 december 2009 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Internet, mensen uit je klas, TI helpdesk
Morgen toets?quote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
internet.. ik kan geen knopje vinden
mensen uit m'n klas, 1 online, die weet t niet
quote:Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan niet met TI omgaan, jij ook niet dus
Eigenlijk is het een suspensie, want er zitten van die deeltjes in.quote:
ik vat hem wel, denk ik, want het is te simpelquote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een suspensie, want er zitten van die deeltjes in.![]()
![]()
!111!!
Zonder basale scheikunde vat je hem niet
Ga Pharmacie studerenquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vat hem wel, denk ik, want het is te simpel![]()
suspensie is met van die stukjes erin en ik zeg wat een "oplossing".. maar het is dus een suspensie en geen oplossing![]()
Nee, daar heb je geen scheikunde voor nodig.
Dat zeg je niet alleen door dit antwoord he...quote:
Sarcasmequote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zeg je niet alleen door dit antwoord he...Stel dit voor aan iedere eeh 2e (?) en ze begrijpen je opmerking. Lijkt me verder wel een interessante opleiding, maar e&m he..
Jij hebt lekker veel om uit te kiezen. Echt, waarom heb ik ooit e&m gekozen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sarcasme
Mwah, teveel scheikunde voor mij, wel beter dan Scheikunde zelf, je kan er iets mee worden
Er zijn fucking veel banen met jouw profiel hoor. Naja, iig soorten, weet niet of er ook vraag isquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt lekker veel om uit te kiezen. Echt, waarom heb ik ooit e&m gekozen.
hehehehquote:Op maandag 7 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn fucking veel banen met jouw profiel hoor. Naja, iig soorten, weet niet of er ook vraag is
Welnee, aan goede mensen nooit gebrekquote:Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heheheh
dus ik kan beter stoppen
Je zegt net dat je niet weet of er wel vraag is, dus minder baankansen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, aan goede mensen nooit gebrek![]()
En je zal het niet leuk vinden om te horen, maar omdat je én vrouw én Turkse ben heb je een streepje voor, omdat bedrijven een bepaald aantal vrouwen en mensen van niet-Nederlandse komaf in dienst moeten nemen
die reactiequote:
Jullie zitten nog bij H3?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ben je bij hetzelfde hoofdstuk?![]()
Toets was simpel.
pwndquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Slayage verstuurt zijn invite maar niet.
Rijexamen morgen ga ik keihard falen.
Kut.
Wat ging er fout dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn rijles net ging echt abominabel slecht, WTF, niet normaal gewoon.
Weer 230 pleuro's verspild als ik het morgen niet goed doe.
Jij zit in de vijfde en ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jullie zitten nog bij H3?
Daar had ik 8,3 voor(wij deden H3 en 8 in een, trouwens)
Tsja, ik gaf één keer een kerel die een korte bocht had geen voorrang, inparkeren ging slecht, ik keek te weinigquote:
Dan gaan het examen ook goed denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik gaf één keer een kerel die een korte bocht had geen voorrang, inparkeren ging slecht, ik keek te weinig. en de vorige tig lessen gingen super.
ik denk dat het feit dat er straks een examinator meerijdt niet echt gaat helpenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan gaan het examen ook goed denk ik.
Adrenaline maakt je scherper man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat er straks een examinator meerijdt niet echt gaat helpen.
Ohjaquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zit in de vijfde en ik niet.![]()
Krijg je ook een eindtoets over het boek?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet ik van tevoren maar wat rode stieren opdrinken.
11:40.
Waarom vinden Turken Burn zo lekkerquote:
Je geeft zelf al het antwoord, en burn is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom vinden Turken Burn zo lekker? Ik ken er een paar die altijd mijn Burn wilden opdrinken als ze mij er met een zagen lopen, omdat 'ze dat in Turkije ook altijd drinken' WTF mang
. Mijn brand! MIJNE!
Ze zouden praktijkexamens gewoon af moeten schaffen, of het op de Egyptische manier moeten doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begrijp je helemaal ik doe ook zo voor ik moet afrijden.
Of de Amerikaans, of de Turkse.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zouden praktijkexamens gewoon af moeten schaffen, of het op de Egyptische manier moeten doen.
Ik ook niet, maar als ik echt moe ben wil zo'n ding wel eens helpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
Red Bull is overpriced.
Maar goed, ik drink sowieso geen 'energie'zooi.
Wie de grootste auto heeft, die wint. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef IHVK het volgende:
Is ook goed voor de verkeersveiligheid, kijk maar naar Turkije.
Ja, je hebt er ook Red Bull (veelst te duurquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
In Turkije drinken ze toch vast ook wel Red Bull of Turkse energiezooi? En Burn is trouwens helemaal niet zo super, er zit zelfs maar 60mg caffeïne in.
Is het 'stoer' om Burn te drinken danquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, je hebt er ook Red Bull (veelst te duur) en verder kan ik even geen Turkse energiemerken verzinnen, maarja het gaat sowieso niet om de caffeine (merk ik toch nooit wat van
)
Eh, bij ons op school is het juist stoer om golden power te drinkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het 'stoer' om Burn te drinken dan?
Golden Shower van de Aldi, whehequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh, bij ons op school is het juist stoer om golden power te drinkenmaar nee ik vind burn echt de lekkerste energy
alhoewel die gele Monster ook wel
is
I know, ze kopen hele kratten tegelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Golden Shower van de Aldi, whehe.
Je houdt zeker ook niet van Koffie a la Turk? Verloedering van de turkse cultuur, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
I know, ze kopen hele kratten tegelijk![]()
Trouwens ik drink niet elke dag energy ofzo hoorlijkt nu misschien zo
gem. 2 per week
verder vind ik alleen koffie verkeerd te zuipen
Nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook niet van Koffie a la Turk? Verloedering van de turkse cultuur, ik zeg het je!
Dat hoeft nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google maar eens op golder shower.
Je bent wel een beetje ongesteld vandaag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Herkend worden door mensen die je in het echt kent. Ja YK, ik heb het tegen jou
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |