abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75428178
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag tijdens de les trouwens bijna in West een bontkraagje overreden, hij liep opeens achteruit de weg op .

Volgende keer beter uitkijken, he ?
pi_75428522
Uiteraard gaf ik een ruk aan het stuur, zodat geen stofje zijn kraag bevuilde.
Cool story, Hansel.
pi_75428564
Als er morgen maar geen bontkragen voor je auto springen.
pi_75428619
Dan weet ik het gevaar hendig sjiek te ontwijken, zodat ik positief beoordeeld word door de examinator. Nu ga ik schlafen, later alligator.
Cool story, Hansel.
pi_75428635
later reptiel.
pi_75431343
Is iedereen al naar bed?
pi_75431354
Ik denk het.
pi_75431372
Hey, een Turk!
pi_75431449
Een Turk die eigenlijk moet slapen, maar geen slaap heeft

pi_75431527
Er zijn ook helemaal geen leuke topics om 0.22
pi_75431591
Ik heb honger.
pi_75431593
Bortecinem leeft.
pi_75431677
Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan die Turken die zichzelf altijd voordoen als de goed geïntegreerde Turk. Weet wel, van die typetjes die altijd zo hun best doen om 'verkaast' over te komen, en het liefst Turken meer afzeiken dat de gemiddelde Nederlander. Zo van, 'Ik kan echt nooit omgaan met Turken, ik ben heel anders dan hun', dus echt van die 'Kijk mij eens modern, vrijdenkend, openminded en balbalba zijn'- Turken, damn, als je vandaag de dag nog steeds denkt dat Turken allemaal hetzelfde zijn en denken, dan ligt dat aan jouw verrotte omgeving, niet aan het Turkse volk.
pi_75431684
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem leeft.
Hebben jullie mij gemist?
pi_75431723
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan die Turken die zichzelf altijd voordoen als de goed geïntegreerde Turk. Weet wel, van die typetjes die altijd zo hun best doen om 'verkaast' over te komen, en het liefst Turken meer afzeiken dat de gemiddelde Nederlander. Zo van, 'Ik kan echt nooit omgaan met Turken, ik ben heel anders dan hun', dus echt van die 'Kijk mij eens modern, vrijdenkend, openminded en balbalba zijn'- Turken, damn, als je vandaag de dag nog steeds denkt dat Turken allemaal hetzelfde zijn en denken, dan ligt dat aan jouw verrotte omgeving, niet aan het Turkse volk.
Is dit een verpakte sneer jegens mij?
pi_75431753
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is dit een verpakte sneer jegens mij?
Neeee, absoluut niet. Naar geen van jullie. Ik kwam vandaag gewoon zo'n type tegen.
pi_75431760
Maar ik ben niet zo dus ik voel me eigenlijk totaal niet aangesproken.

Ik speel juist altijd advocaat van de duivel, zowel bij Turken als autochtonen.
pi_75431771
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Neeee, absoluut niet. Naar geen van jullie. Ik kwam vandaag gewoon zo'n type tegen.
Oh dan deel ik jouw irritatie. Ik kan me er ook mateloos aan irriteren.
En niemand houdt van slijmballen, dat hebben ze vaak ook niet door.
pi_75431856
Aha, jullie hebben ook nog geen slaap.
pi_75431873
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
misschien voor mij bedoeld? Ik kan niet goed opschieten met Turken uit mijn omgeving. Ook niet met Nederlanders.
Ik ben een pure Turk.
pi_75431885
Ik heb wel slaap, maar geen les morgen.
pi_75431970
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh dan deel ik jouw irritatie. Ik kan me er ook mateloos aan irriteren.
En niemand houdt van slijmballen, dat hebben ze vaak ook niet door.

Idem dito. Wanneer ze samen zijn met andere Turken (die dan toevallig iets lager studeren dan zijzelf) doen ze vaak ook extreem neerbuigend. De hele tijd moeilijke Nederlandse woorden gebruiken waarvan ze weten dat de rest van het groep toch niet weet wat ze betekenen, zichzelf de hele tijd voordoen als de moderne geïntegreerde Turk door in gesprekken (vaak expres) een hele andere mening te hebben en die dan natuurlijk extreem 'modern' overbrengen. En dan helemaal verbaast reageren wanneer een andere 'conservatieve' Turk (waarvan die geïntegreerde Turk natuurlijk van te voren al weet dat het een conservatieve Turk is) er wat extreem op reageert. Echt waar, je ziet dan gewoon aan hun gezicht hoeveel beter ze zich dan wel niet voelen.
pi_75432025
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

misschien voor mij bedoeld? Ik kan niet goed opschieten met Turken uit mijn omgeving. Ook niet met Nederlanders.
Nee, ook niet voor jou (voor niemand uit dit topic zoals ik al eerder zei). Sterker nog, ik word vaak gezien als een verkaaste Turk. Maar ik ben er dan ook helemaal niet trots op. Ik bedoel, ik ben er echt niet trots op dat ik mijn moedertaal niet goed beheers, of dat ik iets anders ben opgevoed dan de 'gemiddelde Turk' - als die bestaat, want zeg nou eens eerlijk, Turken onderling kunnen heel erg van elkaar verschillen.
pi_75432027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Idem dito. Wanneer ze samen zijn met andere Turken (die dan toevallig iets lager studeren dan zijzelf) doen ze vaak ook extreem neerbuigend. De hele tijd moeilijke Nederlandse woorden gebruiken waarvan ze weten dat de rest van het groep toch niet weet wat het betekent, zichzelf de hele tijd voordoen als de moderne geïntegreerde Turk door in gesprekken (vaak expres) een hele andere mening te hebben en die dan natuurlijk extreem 'modern' overbrengen. En dan helemaal verbaast reageren wanneer een andere 'conservatieve' Turk (waarvan die geïntegreerde Turk natuurlijk van te voren al weet dat het een conservatieve Turk is) er wat extreem op reageert. Echt waar, je ziet dan gewoon aan hun gezicht hoeveel beter ze zich dan wel niet voelen.
Ik denk dat je een onderscheid moet maken hier tussen twee dingen.

Als iemand het doet om te 'showen'. Kijk mij eens slim en beter zijn, dan is het irritant.

Maar aan de andere kant als hij of zij gewoon pertinent (hihi pertinent) oneens is met een mening, dan is een gezichtuitdrukking moeilijk tegen te houden. Maar neerbuigendheid ben ik sowieso geen voorstander van.

Ik ga dan meestal zuchten ofzo.
pi_75432053
Ik ga even eten vriendjes. Hagelslag denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')