Jij oude hackertquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Die track waar Veenstra het over had, en dat 'ie zo moeilijk te downloaden was:
http://pdl.stream.aol.com(...)uns_wmg_128_a_dl.flv
We zijn vandaag in het zuiden des landsquote:
Helaas zijn de dingen die hij nu zegt , o zo waar.quote:
Deja vuquote:
Als je in de buurt van de Noordzee woont is de kans groot dat het tegen gaat vallen ja, aangezien het water nog relatief warm is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Sneeuw in NederlandIs het hier zeker weer net als altijd, als de rest van Nederland 40 cm heeft dat ik het dan met 2 cm moet doen...
Go Back To The Zoo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 in de foetushouding schiet en om zijn moeder smeekt...
Geert was weer top.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
Fritsma de PVVlijsttrekker in Den Haag![]()
![]()
.
Ze hebben het ook over volgende week, als de grond maar koud genoeg wordt en blijft , kunnen we onze lol op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
sneeuw.....dat is altijd n lachertje in nl....nog voor het de grond raakt is het al veranderd in drab
Gaat lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Ah, nu is naast de nowplaying-info ook de webcam kaduuk...
Nee, woon in het oosten van Noord-Brabant... Valt hier echt nooit sneeuw..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je in de buurt van de Noordzee woont is de kans groot dat het tegen gaat vallen ja, aangezien het water nog relatief warm is.
Rond februari is de kans op meer sneeuw juist weer groter in het westen, aangezien het zeewater dan nog relatief koud is.
DIE LUCHT!!quote:
Nou dat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik Ben Een Kerstbal door Bert en Ernie!
Even de datum afwachten of 't schiktquote:
Cya !quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt gaan, kan me zo niet op mijn ultrasaaie huiswerk concentreren..
En Pearl Jam![]()
Waar ligt dat? Belgie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even de datum afwachten of 't schikt. Heb ze in 2000 voor 't laatst live gezien. In Geleen... of all places
.
Geeeeeeeeeen idee. Nu gedraaid op 3FM is ook nog steeds kapoet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef Noortje. het volgende:
Wat was dat liedje van die Jamaicaanse/Israelische ofzo?
Kword er ook niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Killers moeten ook weer zonodig een kerstplaat maken. Crap.
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddiequote:
Shitttt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeen idee. Nu gedraaid op 3FM is ook nog steeds kapoet.
Wat veralgemeniseerd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Killers moeten Iedereen moet ook weer zonodig een kerstplaat maken. Crap.
Beatlesquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Ik ga slapen. Morgen Paul McCartney maar ik vergeet het steeds.Adieu trusten.
Sorry !!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Last Christmas kan ik al weinig verdragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddie
Die is ook echt vreselijk inderdaad. Wham!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Last Christmas kan ik al weinig verdragen.
Nu maar hopen dat niemand Mariah Carey draait.
Of Happy Axemas deel I en II... ook altijd leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddie
Geloof dat ik die niet kenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Of Happy Axemas deel I en II... ook altijd leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik noem er een paar:quote:
Die's leukquote:
Net kwamquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Sounds good, ga ik een keer checken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik noem er een paar:
Joe Satriani, Jeff Beck, Steve Vai, Ted Nugent, Steve Lukather, Stu Hamm, Eric Johnson...
Kort samengevat, zo'n beetje alle gitaargoden die een kerstliedje spelen
Paar keer gezien, maar blijft erg goedquote:
Was echt mooi inderdaadquote:
Trustenquote:
Ik heb 't niet helemaal gezienquote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef borisz het volgende:
Ik kijk P&W van gister terug. Gevalletjevoor De Mos.
De Mos is van de club van Wilders. Hij faalt net zo hard als de rest van de clubleden.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't niet helemaal gezien.
Thnx!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik trek hem weer even van stal voor jou:
[ afbeelding ]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed.... WAUW WAUW WAUW godsamme, te gek hè. *Blik bejaarden*
Ik luister voor Opa Beelenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!
Gaaf !quote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De Hanze Hoge school heeft de mobiel gekaapt, tot serious request.
Dank u.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe Smashing Pumpkins song... A Song for A Son: http://smashingpumpkins.c(...)A-Song-For-A-Son.mp3
gvd dat meen je niet?!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Luis Suarez tekent voorcontract bij Chelsea' - http://www.telegraaf.nl/t(...)CHELSEA__.html?p=5,1
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!
YES!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Luis Suarez tekent voorcontract bij Chelsea' - http://www.telegraaf.nl/t(...)CHELSEA__.html?p=5,1
Blijft een geweldige sitequote:Op woensdag 9 december 2009 09:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog een paar leuke background afbeeldingen voor de maand december
http://www.smashingmagazi(...)endar-december-2009/
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Frank de Boer, wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
Hoor net op het werk dat Frank de Boer bijna rond was met FC Groningen als trainer maar het is afgeketst, zou in het Dagblad van het noorden staan
Jep, stond gister op het internet. Maar ehhhhhh Frank ehhhhhhhh de Boer wil bij Ajax A1 en Oranje blijvenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
Hoor net op het werk dat Frank de Boer bijna rond was met FC Groningen als trainer maar het is afgeketst, zou in het Dagblad van het noorden staan
Na 1000x te hebben gehoord vind ik het niet meer een leuk liedjequote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Van Sara? Ik vind het wel een leuk liedje
volgens mij ook al 80 keer gedraaid in de request, maar boeit nietquote:
Vierde keer iddquote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij ook al 80 keer gedraaid in de request, maar boeit niet
ach ja, vier of tachtig, wat is het verschil ?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vierde keer idd
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=soul+with
HEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen mensen
Antibiotica is goed spulNog steeds niet beter maar het gaat nu de goede kant op.
uit de tijd dat ik nog een klein brugklassertje wasquote:Op woensdag 9 december 2009 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Komt ie!!!! one louder !! Wat een dijk van een plaat is het toch ook
Nicequote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Door jouw post zat ik er al helemaal klaar voor, inclusief luchtgitaar die ik om had.
Mooie periodequote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
uit de tijd dat ik nog een klein brugklassertje was
toen we nog wewl echte winters haddenquote:
ze schijnen nogal eens in het land te zijn, dus je kan het proberenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik naar een concert van moke gaan?
Echt lang geleden dat we echte winters haddenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen we nog wewl echte winters hadden
En goed van Gerard dat hij even reclame maakt voor Everything but the Girl, was best een leuk bandjebedenk mij nu dat wij daar een enorme poster van hadden hangen in het muzieklokaal op school
Waerdse Tempel lijkt me wel leukquote:Op woensdag 9 december 2009 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze schijnen nogal eens in het land te zijn, dus je kan het proberen
Waerdse Tempel woon ik dichtbijquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waerdse Tempel lijkt me wel leuk
in november was ik daar naar YES en De Dijk.
Muh? Wie wat waar?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Heey de now playing status api doet het weer na maanden op twitter
@up_3fm op twitterquote:
Moet ik ook weer es bekijken. Heb er ook aardig wat lopen... O.a. Time, National Geographic, Traveller, Quote, Esquire, enz... En Monocle. Zie http://monocle.com Vind ik een van de mooiste tijdschriftenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
Abonnementen VI en Quest eruit gegooid.
Ik moet even op de kosten gaan letten en daardoor maar even vanaf 0 beginnen qua abo's. Als ik even alles op een rijtje heb zie ik wel weer wat ik ga doen qua bladen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ik ook weer es bekijken. Heb er ook aardig wat lopen... O.a. Time, National Geographic, Traveller, Quote, Esquire, enz... En Monocle. Zie http://monocle.com Vind ik een van de mooiste tijdschriften. Moet je bij de plaatselijke tijdschriftenboer maar es doorheen bladeren
.
Die nieuwe is ook niet best. In voor gegil of zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef alors het volgende:
hier mogen ze ook wel even heel rap mee kappen.. Boelitttpruuffff
Heb wel te verstaan 1 abonnement, en dat is de FHMquote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet even op de kosten gaan letten en daardoor maar even vanaf 0 beginnen qua abo's. Als ik even alles op een rijtje heb zie ik wel weer wat ik ga doen qua bladen..
Ja die zijn er , vaak in een veelvoud van 50 verkrijgbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef themauster het volgende:
Even een crosspost met twitter:
Iemand die verstand heeft van kerstverlichting? zijn er ook setjes van 200 lampjes?
en gewoon afkappenquote:
Te gevaarlijk in Mauretaniequote:
Thanx ga ik vanmiddag even kijken, dan ga ik dat vanavond ophangen in de huiskamer, mijn vriendin wil geen schemerlampje aanhebben tijdens deze dagen dus het wordt allemaal kerstverlichtingquote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja die zijn er , vaak in een veelvoud van 50 verkrijgbaar
50-100-150-200-250-300
Ik stem op Amen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
Roel !!!!!11111 http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/335935/
Amen dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op welk nummer heeft Roel gestemd bij de Jewel Canon
Je hebt ze ook met 5 standjes erop qua knipperen, maak haar gekquote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Thanx ga ik vanmiddag even kijken, dan ga ik dat vanavond ophangen in de huiskamer, mijn vriendin wil geen schemerlampje aanhebben tijdens deze dagen dus het wordt allemaal kerstverlichting
Lijkt me geen goed idee met een jong katje die al gek wordt van het glinsteren van aliminiumfoliequote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met 5 standjes erop qua knipperen, maak haar gek
Ook niet verkeerd, maar natuurlijk heul standaardquote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie op 1 staat, maar gok een beetje op Foolish Games
Bij die Canon is de top altijd het geen wat mensen commercieel in hun mik geschoven krijgen , jammer genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie op 1 staat, maar gok een beetje op Foolish Games
Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?quote:
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen wasquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?
Gisteravond zat hij als DJ er gewoon nog.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen was
Maar of het nou als producer of als dj is dat weet ik niet
Was het wel serieus?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen was
Maar of het nou als producer of als dj is dat weet ik niet
Hij zit er nu ook nog als producerquote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond zat hij als DJ er gewoon nog.
Raar beleid heeft zich daar toch tot standaard verheven, dus is het dan nog raarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zit er nu ook nog als producermaar Stenders zat ook te schelden op het rare beleid van de publieke omroepen
1 weekje even doorbijten, dan ben je er vanafquote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef TheArt het volgende:
Aaaaarg, volgende week tentamens, maar ik heb echt last van studie ontwijkend gedrag
Met die instelling ben ik dan net maar weer aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 weekje even doorbijten, dan ben je er vanaf
Kan 'ie uit de OP worden gehaaldquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?
Dunequote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Hij kan weer DOORMIDDEN! Stem, pak je bijl en HAK KEIHARD MEE!
39%
2 Brothers on the 4th floor - Come Take My Hand
23%
Paul Elstak - Rave on
38%
Dune - Million Miles From Home
Vergeet Kirsty niet..... zo sneu dat wij dit nummer altijd rond haar sterfdag, 18 december, zullen horen.quote:
als er in een nummer twee keer achter elkaar 'say it' wordt gezegd denk ik altijd aan E.G. Daily - Say it , say itquote:Op woensdag 9 december 2009 15:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie kan mij helpen... er zit in dit nummer een behoorlijk bekende deun... zit voornamelijk in het begin en in het eind... wie o wie?
quote:Gezellig! De @metmichiel redactie bestaat vandaag alleen maar uit vrouwen! Want @DJKristel presenteert vanavond
Wel leuk nummer... maar nee, ging mij voor namelijk om de melodie.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er in een nummer twee keer achter elkaar 'say it' wordt gezegd denk ik altijd aan E.G. Daily - Say it , say it
Maar verder klinkt het niet als dat nummer....
aha, wist niet dat hij ook gingquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |