Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?quote:
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen wasquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?
Gisteravond zat hij als DJ er gewoon nog.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen was
Maar of het nou als producer of als dj is dat weet ik niet
Was het wel serieus?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stond een vacature in de krant ofzo die precies leek op de functie van Robbert-Jan,Dus RJ ging maar eens vragen en toen bleek dat hij ontslagen was
Maar of het nou als producer of als dj is dat weet ik niet
Hij zit er nu ook nog als producerquote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond zat hij als DJ er gewoon nog.
Raar beleid heeft zich daar toch tot standaard verheven, dus is het dan nog raarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zit er nu ook nog als producermaar Stenders zat ook te schelden op het rare beleid van de publieke omroepen
1 weekje even doorbijten, dan ben je er vanafquote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef TheArt het volgende:
Aaaaarg, volgende week tentamens, maar ik heb echt last van studie ontwijkend gedrag
Met die instelling ben ik dan net maar weer aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 weekje even doorbijten, dan ben je er vanaf
Kan 'ie uit de OP worden gehaaldquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Huh? Ik luister niet, en bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor, maar wat is hier het verhaal achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |