De Mos is van de club van Wilders. Hij faalt net zo hard als de rest van de clubleden.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't niet helemaal gezien.
Thnx!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik trek hem weer even van stal voor jou:
[ afbeelding ]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed.... WAUW WAUW WAUW godsamme, te gek hè. *Blik bejaarden*
Ik luister voor Opa Beelenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!
Gaaf !quote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De Hanze Hoge school heeft de mobiel gekaapt, tot serious request.
Dank u.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe Smashing Pumpkins song... A Song for A Son: http://smashingpumpkins.c(...)A-Song-For-A-Son.mp3
gvd dat meen je niet?!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Luis Suarez tekent voorcontract bij Chelsea' - http://www.telegraaf.nl/t(...)CHELSEA__.html?p=5,1
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leg nou eens uit waarom je nog naar Giel luistert... Elke dag klagen, maar stug door blijven luisteren. Ik snap het niet. Je zit in België, knal StuBru aan!
YES!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Luis Suarez tekent voorcontract bij Chelsea' - http://www.telegraaf.nl/t(...)CHELSEA__.html?p=5,1
Blijft een geweldige sitequote:Op woensdag 9 december 2009 09:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog een paar leuke background afbeeldingen voor de maand december
http://www.smashingmagazi(...)endar-december-2009/
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Frank de Boer, wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
Hoor net op het werk dat Frank de Boer bijna rond was met FC Groningen als trainer maar het is afgeketst, zou in het Dagblad van het noorden staan
Jep, stond gister op het internet. Maar ehhhhhh Frank ehhhhhhhh de Boer wil bij Ajax A1 en Oranje blijvenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
Hoor net op het werk dat Frank de Boer bijna rond was met FC Groningen als trainer maar het is afgeketst, zou in het Dagblad van het noorden staan
Na 1000x te hebben gehoord vind ik het niet meer een leuk liedjequote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Van Sara? Ik vind het wel een leuk liedje
volgens mij ook al 80 keer gedraaid in de request, maar boeit nietquote:
Vierde keer iddquote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij ook al 80 keer gedraaid in de request, maar boeit niet
ach ja, vier of tachtig, wat is het verschil ?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vierde keer idd
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=soul+with
HEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen mensen
Antibiotica is goed spulNog steeds niet beter maar het gaat nu de goede kant op.
uit de tijd dat ik nog een klein brugklassertje wasquote:Op woensdag 9 december 2009 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Komt ie!!!! one louder !! Wat een dijk van een plaat is het toch ook
Nicequote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Door jouw post zat ik er al helemaal klaar voor, inclusief luchtgitaar die ik om had.
Mooie periodequote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
uit de tijd dat ik nog een klein brugklassertje was
toen we nog wewl echte winters haddenquote:
ze schijnen nogal eens in het land te zijn, dus je kan het proberenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik naar een concert van moke gaan?
Echt lang geleden dat we echte winters haddenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen we nog wewl echte winters hadden
En goed van Gerard dat hij even reclame maakt voor Everything but the Girl, was best een leuk bandjebedenk mij nu dat wij daar een enorme poster van hadden hangen in het muzieklokaal op school
Waerdse Tempel lijkt me wel leukquote:Op woensdag 9 december 2009 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze schijnen nogal eens in het land te zijn, dus je kan het proberen
Waerdse Tempel woon ik dichtbijquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waerdse Tempel lijkt me wel leuk
in november was ik daar naar YES en De Dijk.
Muh? Wie wat waar?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Heey de now playing status api doet het weer na maanden op twitter
@up_3fm op twitterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |