Jij oude hackertquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Die track waar Veenstra het over had, en dat 'ie zo moeilijk te downloaden was:
http://pdl.stream.aol.com(...)uns_wmg_128_a_dl.flv
We zijn vandaag in het zuiden des landsquote:
Helaas zijn de dingen die hij nu zegt , o zo waar.quote:
Deja vuquote:
Als je in de buurt van de Noordzee woont is de kans groot dat het tegen gaat vallen ja, aangezien het water nog relatief warm is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Sneeuw in NederlandIs het hier zeker weer net als altijd, als de rest van Nederland 40 cm heeft dat ik het dan met 2 cm moet doen...
Go Back To The Zoo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 in de foetushouding schiet en om zijn moeder smeekt...
Geert was weer top.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
Fritsma de PVVlijsttrekker in Den Haag![]()
![]()
.
Ze hebben het ook over volgende week, als de grond maar koud genoeg wordt en blijft , kunnen we onze lol op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
sneeuw.....dat is altijd n lachertje in nl....nog voor het de grond raakt is het al veranderd in drab
Gaat lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Ah, nu is naast de nowplaying-info ook de webcam kaduuk...
Nee, woon in het oosten van Noord-Brabant... Valt hier echt nooit sneeuw..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je in de buurt van de Noordzee woont is de kans groot dat het tegen gaat vallen ja, aangezien het water nog relatief warm is.
Rond februari is de kans op meer sneeuw juist weer groter in het westen, aangezien het zeewater dan nog relatief koud is.
DIE LUCHT!!quote:
Nou dat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik Ben Een Kerstbal door Bert en Ernie!
Even de datum afwachten of 't schiktquote:
Cya !quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt gaan, kan me zo niet op mijn ultrasaaie huiswerk concentreren..
En Pearl Jam![]()
Waar ligt dat? Belgie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even de datum afwachten of 't schikt. Heb ze in 2000 voor 't laatst live gezien. In Geleen... of all places
.
Geeeeeeeeeen idee. Nu gedraaid op 3FM is ook nog steeds kapoet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef Noortje. het volgende:
Wat was dat liedje van die Jamaicaanse/Israelische ofzo?
Kword er ook niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Killers moeten ook weer zonodig een kerstplaat maken. Crap.
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddiequote:
Shitttt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeen idee. Nu gedraaid op 3FM is ook nog steeds kapoet.
Wat veralgemeniseerd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Killers moeten Iedereen moet ook weer zonodig een kerstplaat maken. Crap.
Beatlesquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Ik ga slapen. Morgen Paul McCartney maar ik vergeet het steeds.Adieu trusten.
Sorry !!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Last Christmas kan ik al weinig verdragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddie
Die is ook echt vreselijk inderdaad. Wham!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Last Christmas kan ik al weinig verdragen.
Nu maar hopen dat niemand Mariah Carey draait.
Of Happy Axemas deel I en II... ook altijd leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso al die crap kerstplaten.. 8 december en je hoort die crap nu al veel te vaak. Uitzondering voor mij is de kerstplaat van Queen. Die hoor ik zelfs graag in de zomer. Freddie
Geloof dat ik die niet kenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Of Happy Axemas deel I en II... ook altijd leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik noem er een paar:quote:
Die's leukquote:
Net kwamquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shitttt.
Sounds good, ga ik een keer checken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik noem er een paar:
Joe Satriani, Jeff Beck, Steve Vai, Ted Nugent, Steve Lukather, Stu Hamm, Eric Johnson...
Kort samengevat, zo'n beetje alle gitaargoden die een kerstliedje spelen
Paar keer gezien, maar blijft erg goedquote:
Was echt mooi inderdaadquote:
Trustenquote:
Ik heb 't niet helemaal gezienquote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef borisz het volgende:
Ik kijk P&W van gister terug. Gevalletjevoor De Mos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |