Precies wat ik ook dacht toen ik het hoorde op tv.quote:kruisje mag niet, hoofddoek wel.
heksen doen niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef LXIV het volgende:
Die moslimheks die het hem verbieden wil heeft zelf haar hele neus en beide oren volhangen met zilverwerk!
Een Christelijke buschauffeur draagt al jaren een kruisje aan een ketting. De politiek-correcte busmaatschappij verbiedt dit nu om geen aanstoot te geven. Hoofddoekjes mogen uiteraard wel gedragen worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef JohnDDD het volgende:
Zou iemand aub kunnen samenvatten waar het over gaat? (Woon in Engeland, heb geen Ned. 2 hier)
Ik heb niet het begin vh item gezien maar een bedrijf verbiedt het dragen van een 'sieraad' over werkkleding en daarom mag meneer zijn kruisje niet dragen, terwijl hoofddoekjes wel toegestaan zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef JohnDDD het volgende:
Zou iemand aub kunnen samenvatten waar het over gaat? (Woon in Engeland, heb geen Ned. 2 hier)
Dat was zijn advocate als ik het goed hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef LXIV het volgende:
Die moslimheks die het hem verbieden wil heeft zelf haar hele neus en beide oren volhangen met zilverwerk!
Ik vind dat een hoofddoekje ook mag. Dat mogen mensen toch zelf weten? Wie er aanstoot aan neemt is zelf fout. Hier werkt in de supermarkt ook een keurig meisje met hoofddoekje. Spreekt goed Nederlands, is altijd vriendelijk. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef Vandergeld het volgende:
Te belachelijk voor woorden, een hoofddoekje zou wel mogen en een kruisje niet ? Als een van de twee niet zou mogen is dat het hoofddoekje wel..
Nee, dat was die moslima die daarna kwam. Die heks waar ik het over had was van het vervoersbedrijf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat was zijn advocate als ik het goed heb
Ik dacht politica voor de PvdA?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat was die moslima die daarna kwam. Die heks waar ik het over had was van het vervoersbedrijf.
Oh mijn fout, sorry. Ik schakelde iets later in, dus die heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat was die moslima die daarna kwam. Die heks waar ik het over had was van het vervoersbedrijf.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Van mij mag alles, maar ik ben dan ook een liberaal.
Je mag van mij zelfs met een minaret op je kop naar de supermarkt. Mits je door de deur kan.
Dit is in Nederland?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Christelijke buschauffeur draagt al jaren een kruisje aan een ketting. De politiek-correcte busmaatschappij verbiedt dit nu om geen aanstoot te geven. Hoofddoekjes mogen uiteraard wel gedragen worden.
In Engeland is het geloof ik allemaal nog erger dan in Nederland met dit soort zaken betreft geloof ik. Klopt dat? En wat vind de bevolking daarvan?
Wat dat niet Theo Maassen? (Ik herinner me namelijk die uitspraak en heb nog nooit iets van Hans Teeuwen gezien)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef Pikkebaas het volgende:
Hoofddoekjes hebben ook een functie, naast een religieuze. Dan heb je tenminste iets om je pik aan af te vegen na het pijpen (vrij naar Hans Teeuwen).
mvg,
Maar als je manager wilt worden moet je toch een pak aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
. Van mij mag iedereen er zo uitzien als ze zelf willen. .
Dat dus! Ik vind dat al die bedrijven en overheden echt véél te ver doorschieten in hun politiek correcte gedrag! Ze vergeten helemaal dat dit Nederland is en zij hierheen komen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als wij in ons eigen land al geen kruisen mogen op de mijter van Sinterkaas, geen pieten meer, geen kerstbomen op school en geen kruisjes openlijk mogen dragen, waar gaan we dan naar toe? Dat is toch gewoon terreur naar onze eigen identiteit?
Kunnen we dat dan niet eens doen. Zoveel kunnen er daar niet meer zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
Als wij met een paar miljoen Nederlanders naar Marokko ofzo gaan, gaan ze daar dan ook de hoofddoekjes verbieden, omdat er zoveel Nederlanders zijn die andere gewoonten hebben?!
Het christendom is niet mijn identiteit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..].
Maar als wij in ons eigen land al geen kruisen mogen op de mijter van Sinterkaas, geen pieten meer, geen kerstbomen op school en geen kruisjes openlijk mogen dragen, waar gaan we dan naar toe? Dat is toch gewoon terreur naar onze eigen identiteit?
Hier terug te kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:27 schreef LXIV het volgende:
Nu in netwerk, Nederland 2!
Hij was bij Knevel. Bij P&W is-ie nog nooit geweest, helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef LXIV het volgende:
Wilders was net ook op Netwerk. Hij kreeg daar tenminste de kans om uit te spreken en zijn standpunten toe te lichten. Dat is bij P&W wel anders geweest.
Ze maken zich net zo hard voor deze "gewone man" als voor al die andere gewone mensen die tot voor enkele jaren geleden nog de volksbuurten bewoonden. Helemaal niet dus. Vanuit hun villawijken rondom het Gooi en Amsterdam-Zuid bepalen ze met een pennenstreek dat het hartstikke leuk voor de "gewone man" zou zijn als er voortaan multiculturele buurtbarbeques georganiseerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:11 schreef PhalanX het volgende:
GVB... is nogal laf.
PvdA tang is ook nogal laf... voor een partij die zich zo hard zegt te maken voor de "gewone" man is het nogal tekenend dat ze deze man afvallen in dit conflict... iets zegt me dat de PvdA voorop zou hebben gestaan als het een vrouw met een hoofddoek had betroffen.
In het filmpje is te zien hoe dat mens van de PvdA toch met enige passie en vuur de aanval inzet... en iets zegt me dat ze dat nooit zou hebben gedaan als er een moslima voor haar had gestaan en het geen kruisje was maar een hoofddoek.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze maken zich net zo hard voor deze "gewone man" als voor al die andere gewone mensen die tot voor enkele jaren geleden nog de volksbuurten bewoonden. Helemaal niet dus. Vanuit hun villawijken rondom het Gooi en Amsterdam-Zuid bepalen ze met een pennenstreek dat het hartstikke leuk voor de "gewone man" zou zijn als er voortaan multiculturele buurtbarbeques georganiseerd kunnen worden.
Je moet jezelf niet zo ophitsen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef LXIV het volgende:
Als ik het zo lees is het juist verre van politiek correctquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus! Ik vind dat al die bedrijven en overheden echt véél te ver doorschieten in hun politiek correcte gedrag! Ze vergeten helemaal dat dit Nederland is en zij hierheen komen!
Als wij met een paar miljoen Nederlanders naar Marokko ofzo gaan, gaan ze daar dan ook de hoofddoekjes verbieden, omdat er zoveel Nederlanders zijn die andere gewoonten hebben?!
Die discussies worden opgerakeld doordat mensen steeds weer iets proberen te verbieden. Lieten ze die man met zijn kruisje met rust was er ook geen topic geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort discussies ben ik na 9 jaar wel zat.²
inkoppertje: dan ga je toch lekker wegquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort discussies ben ik na 9 jaar wel zat.²
En dit was echt in Nederland?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Christelijke buschauffeur draagt al jaren een kruisje aan een ketting. De politiek-correcte busmaatschappij verbiedt dit nu om geen aanstoot te geven. Hoofddoekjes mogen uiteraard wel gedragen worden.
In Engeland is het geloof ik allemaal nog erger dan in Nederland met dit soort zaken betreft geloof ik. Klopt dat? En wat vind de bevolking daarvan?
Och, dat valt best mee daar:quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef LXIV het volgende:
In Engeland is het geloof ik allemaal nog erger dan in Nederland met dit soort zaken betreft geloof ik.
Veel erger dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef freako het volgende:
[..]
Och, dat valt best mee daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:33 schreef Meki het volgende:
Kerktorens mag wel, Minaretten mag niet
Vele users stonden er achter, en hetzelfde users kunnen vandaag niet slapen omdat ze ook gediscrimineerd worden door de GVB.quote:
We leven hier niet in een islamitisch land.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Vele users stonden er achter, en hetzelfde users kunnen vandaag niet slapen omdat ze ook gediscrimineerd worden door de GVB.
2 maten meten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |