Ga je hier nog foto's posten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Laat maar komen die sneeuw![]()
En anders trek ik lekker een lange neus naar jullie!
Tuurlijk. Koos ondersteboven in de sneeuw omdat ik niet kan skienquote:
Wat voor schaatsen? Lage noren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Hukkie het volgende:
Sneeuw![]()
En ijs mag ook weer wmb, ben van plan om weer eens een goed paar schaatsen te gaan kopen.
Nee ijshockey schaatsen, Bauers of Grafs. Op de laatste ijsdag dit jaar moest ik schaatsen lenen van de vader van een goede vriend. Was een leuke dag, maar op 50 jaar oude ijshockeyschaatsen is het toch een beetje behelpen.quote:
Schaatsen blijft geweldig. Vorig jaar direct schaatsen gekocht toen er ijs lag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee ijshockey schaatsen, Bauers of Grafs. Op de laatste ijsdag dit jaar moest ik schaatsen lenen van de vader van een goede vriend. Was een leuke dag, maar op 50 jaar oude ijshockeyschaatsen is het toch een beetje behelpen.
Jep, dat ga ik dus dit jaar doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schaatsen blijft geweldig. Vorig jaar direct schaatsen gekocht toen er ijs lag.
Moet het natuurlijk eerst gaan vriezen, mn beste Hukkie.quote:
Heb ik zo weinig aan op m'n fietsjequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:05 schreef tho_Omas het volgende:
Winterbanden voor de overwinning.
Sinds ik 4 jaar geleden iets te nonchalant afsloeg, ben ik op mijn hoede. Vallen is pijnlijk en het ziet er ronduit dom uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Fietsen in de sneeuw is vragen om moeilijkheden
Het was midden in de nacht, dus niemand die het zag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
Het levert wel vermakelijke beeden op. Althans, voor jou was het natuurlijk stukken minder grappig.
Niet volgens de mededelingen, maar er zijn plots wel een aantal mensen heel stilgevallen. Misschien heeft Yvonne ze vriendelijk de goede kant opgeleid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:54 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is iedereen toch. Zijn er zoveel verbannen?
Wij zijn serieuze mensenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
Vergeleken met andere SC's is het hier wel heel rustig.
Ze strooien hier vrij goed dat scheelt nogal. Maar het blijft linkquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik loop liever dan dat ik fiets als het gesneeuwd heeft.
Wil ik dat weten?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:48 schreef Disana het volgende:
Haalt Flappie de kerst? Hot topic op Twitter, Facebook, Hyves. Met webcam.
http://flappie.nu/
Ik ook, vooral omdat je al weet hoe het eindigt, kan er niet tegenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wil ik dat weten?Ik vind Flappie al zon triest nr
Aiii, en dan te bedenken dat Nederlanders dat eiland hebben gemaakt met onze polderbouwervaring.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat de palmeilanden van Dubai nu ook letterlijk zinken...
vijf millimeter per jaar
Mogguh...quote:Op donderdag 10 december 2009 06:24 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Weer: droog. Nieuws: AZ is uitgespeeld.
Vannacht was het hier droog (stad Groningen) maar nu regent het hard.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:28 schreef du_ke het volgende:
het regende vannacht inderdaad stevig.
Morgenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh...
Nederlandse clubs krijgen er patent op... een goal in blessuretijd incasseren...
Stel kutkneuzen zijn het daar.
Ik was al lichtelijk verbaasdquote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef Disana het volgende:
Frutsel, ik noteerde slechts wat de radio mij vertelde; ik weet niets van voetbal
U kent mij?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was al lichtelijk verbaasd
Nee, maar u bent een vrouw en vrouwen weten doorgaans niets van voetbalquote:
Zo zie je maar, ik heb hier de primeurs.quote:UEFA beslist over EK-2012 in Oekraïne
10 december 2009
UEFA beslist over EK-2012 in Oekraïne
Er is spanning in de Oekraïne. Komt dat EK-voetbal in 2012 er nou wel of niet? De Europese voetbalbond UEFA heeft het kampioenschap toegewezen aan Polen en de Oekraïne. De voorbereidingen in Polen lopen prima, maar in de Oekraïne totaal niet. Dat is voor de UEFA reden om morgen te beslissen of de organisatie door mag gaan of niet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar u bent een vrouw linkse intellectueel en vrouwen linkse intellectuelen weten doorgaans niets van voetbal
Mag ookquote:
Noach. Iets met een regenboog na de zondvloed.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet een artikel schrijven over creationisme versus evolutie vandaag. Nu beweert een collega dat de regenboog het bewijs is van de schepping, omdat god ons de regenboog had beloofd. En ziedaar: regenbogen bestaan.
Weet iemand waar hij het in vredesnaam over heeft?
Haquote:Op donderdag 10 december 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:![]()
Edwin Evers had net wel weer een leuk plaatje
Flappie van het Hek met 'Joepie'
"Het was eerste kerstdag, 1988 en Joepie was op de buis
"Moeder zei dat ik maar niet moest kijken, want daardoor eindigde papa op het fornuis "
LALALA
Huh?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Dit jaar Freek de Jonge? Geen idee.
Ik bedoel Oud en Nieuw, sorryquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Huh?
Nee het was Flappie van het Hek
En op mijn verjaardag sneeuwt het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december![]()
Fijn, sneeuw op zondag!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december
Mijn luidsprekers zitten aan de pc van Ferdo gekoppeldquote:
Hehehe ook een goede keuze. Deed het trouwens goed bij zijn concert, dat nummer.quote:
Bij welk concert van Moby ben jij geweest?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef isogram het volgende:
[..]
Hehehe ook een goede keuze. Deed het trouwens goed bij zijn concert, dat nummer.
Bij verschillende concerten, maar de meest recente was in de Melkweg, in juli dit jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
Bij welk concert van Moby ben jij geweest?
Hij s goed he? Ik vind vooral 'it's raining again' een lekker nummer.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef isogram het volgende:
[..]
Bij verschillende concerten, maar de meest recente was in de Melkweg, in juli dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |