U kent mij?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was al lichtelijk verbaasd
Nee, maar u bent een vrouw en vrouwen weten doorgaans niets van voetbalquote:
Zo zie je maar, ik heb hier de primeurs.quote:UEFA beslist over EK-2012 in Oekraïne
10 december 2009
UEFA beslist over EK-2012 in Oekraïne
Er is spanning in de Oekraïne. Komt dat EK-voetbal in 2012 er nou wel of niet? De Europese voetbalbond UEFA heeft het kampioenschap toegewezen aan Polen en de Oekraïne. De voorbereidingen in Polen lopen prima, maar in de Oekraïne totaal niet. Dat is voor de UEFA reden om morgen te beslissen of de organisatie door mag gaan of niet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar u bent een vrouw linkse intellectueel en vrouwen linkse intellectuelen weten doorgaans niets van voetbal
Mag ookquote:
Noach. Iets met een regenboog na de zondvloed.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet een artikel schrijven over creationisme versus evolutie vandaag. Nu beweert een collega dat de regenboog het bewijs is van de schepping, omdat god ons de regenboog had beloofd. En ziedaar: regenbogen bestaan.
Weet iemand waar hij het in vredesnaam over heeft?
Haquote:Op donderdag 10 december 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:![]()
Edwin Evers had net wel weer een leuk plaatje
Flappie van het Hek met 'Joepie'
"Het was eerste kerstdag, 1988 en Joepie was op de buis
"Moeder zei dat ik maar niet moest kijken, want daardoor eindigde papa op het fornuis "
LALALA
Huh?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Dit jaar Freek de Jonge? Geen idee.
Ik bedoel Oud en Nieuw, sorryquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Huh?
Nee het was Flappie van het Hek
En op mijn verjaardag sneeuwt het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december![]()
Fijn, sneeuw op zondag!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
check ff de sneeuwverwachting in de 2eweek... vooral op 20 december
Mijn luidsprekers zitten aan de pc van Ferdo gekoppeldquote:
Hehehe ook een goede keuze. Deed het trouwens goed bij zijn concert, dat nummer.quote:
Bij welk concert van Moby ben jij geweest?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef isogram het volgende:
[..]
Hehehe ook een goede keuze. Deed het trouwens goed bij zijn concert, dat nummer.
Bij verschillende concerten, maar de meest recente was in de Melkweg, in juli dit jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
Bij welk concert van Moby ben jij geweest?
Hij s goed he? Ik vind vooral 'it's raining again' een lekker nummer.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef isogram het volgende:
[..]
Bij verschillende concerten, maar de meest recente was in de Melkweg, in juli dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |