Wij zijn serieuze mensenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
Vergeleken met andere SC's is het hier wel heel rustig.
Ze strooien hier vrij goed dat scheelt nogal. Maar het blijft linkquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik loop liever dan dat ik fiets als het gesneeuwd heeft.
Wil ik dat weten?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:48 schreef Disana het volgende:
Haalt Flappie de kerst? Hot topic op Twitter, Facebook, Hyves. Met webcam.
http://flappie.nu/
Ik ook, vooral omdat je al weet hoe het eindigt, kan er niet tegenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wil ik dat weten?Ik vind Flappie al zon triest nr
Aiii, en dan te bedenken dat Nederlanders dat eiland hebben gemaakt met onze polderbouwervaring.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat de palmeilanden van Dubai nu ook letterlijk zinken...
vijf millimeter per jaar
Mogguh...quote:Op donderdag 10 december 2009 06:24 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Weer: droog. Nieuws: AZ is uitgespeeld.
Vannacht was het hier droog (stad Groningen) maar nu regent het hard.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:28 schreef du_ke het volgende:
het regende vannacht inderdaad stevig.
Morgenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh...
Nederlandse clubs krijgen er patent op... een goal in blessuretijd incasseren...
Stel kutkneuzen zijn het daar.
Ik was al lichtelijk verbaasdquote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef Disana het volgende:
Frutsel, ik noteerde slechts wat de radio mij vertelde; ik weet niets van voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |