Steek je nek maar in het zand, als we niets doen dan blijft er geen Nederland meer over. Dan wordt het een grote brei. een brei van niets.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
gekker is dat jij van 1 boom een zware aanslag op de Nederlandse identiteit maakt
net zoals de kwestie van 1 kruis op 1 mijter
jij voorspelt al het einde van Nederland als we nú niks doen...
Met zoveel enge hysterie is het wel nodig te gaan liegen in je bewijsvoering
(mijter is al verboden, zwarte piet is al een taboe)
get a life !
Tijdens de Jodenvervolging liepen er in de ghetto's ook allerlei Joden rond die beweerden dat het in die kampen allemaal niet zo erg kon zijn. Dat waren allemaal hysterische geruchten. En we mochten de Duitsers vooral niet boos maken, en complete lnamenijsten inleveren als ze daar om vroegen. Wild en onbezonnen gedrag zou uiteindelijk in ons nadeel zijn. Het zou allemaal wel overwaaien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
gekker is dat jij van 1 boom een zware aanslag op de Nederlandse identiteit maakt
net zoals de kwestie van 1 kruis op 1 mijter
jij voorspelt al het einde van Nederland als we nú niks doen...
Met zoveel enge hysterie is het wel nodig te gaan liegen in je bewijsvoering
(mijter is al verboden, zwarte piet is al een taboe)
get a life !
Het zal te triest voor woorden zijn als je het bovenaf op moest leggen. Maar veelzeggend hoe gemakkelijk onze tradities worden weggeflikkerd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is idd doorgeslagen, aan de andere kant vind ik het nou niet echt nodig om overal kerstbomen en of -mannen neer te zetten, als je dan echt aan de traditie vast wil houden kan je beter iedere school verplichten om een kerststal neer te zetten ofzo, dan heeft het ook nog een opvoedende waarde.
lees jij wel goed?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Gewoon een gebaar om alles wat met een traditioneel (Christelijk) feest stukje bij beetje om zeep te helpen. Guess: D66 in RvB van de hogeschool.
Ze zoeken de provocatie gewoon op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
"Gewoon een ander thema" dat vind ik uitverkoop van de Kerst. Want waarom moet dat dan precies in de kerstijd gebeuren? Laat ze dat andere thema maar lekker in januari ofzo doen.
Ik gaf aan dat die ene grote boom, notabene de grootste in de entree van het gebouw. Symbolischer kan het haast niet. De bedoeling is natuurlijk dat volgend jaar het hele gebouw van de kerstboom wordt ontdaan. Want daar is het om te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
lees jij wel goed?
accepteer je wel de feiten... of verwerp je die direct omdat het niet past in je hysterie ?
overal in die school staan er kerstbomen... iedere bestuurder op dat stukje school is vrij wel of niet een kerstboom te plaatsen..
IK vind het cultuur verraad. De twee laatste zinnen zijn uiteraard voor jouw rekening.quote:en je snapt toch wel dat niet-christelijke mensen toch de vrijheid hebben om niet mee te doen aan christelijke tradities ...
jij interpreteert dat als een soort cultuurverraad ... Je denkt eng.. je bent eng...
Jij begint met nazivergelijkingen:quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tijdens de Jodenvervolging liepen er in de ghetto's ook allerlei Joden rond die beweerden dat het in die kampen allemaal niet zo erg kon zijn. Dat waren allemaal hysterische geruchten. En we mochten de Duitsers vooral niet boos maken, en complete lnamenijsten inleveren als ze daar om vroegen. Wild en onbezonnen gedrag zou uiteindelijk in ons nadeel zijn. Het zou allemaal wel overwaaien.
Zo'n Jood ben jij ook.
Het verbieden of zwartmaken of wegmoffelen van de Christelijke elementen vind ik meer op monocultuur lijken. Het is de Weg-Met-Ons-ideologie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij begint met nazivergelijkingen:
ik ben de jood en jij bent de hedendaagse monoculturalist.. je voorganger waren nazi's en die hebben er een grote puinhoop van gemaakt..
True.quote:wakker worden uit die psychose.: .... 1 mijter in Amsterdam van een stichtingsbestuur, 1 boom van een schoolbestuur...
het einde van Nederland is je eigen obsessie....
Inderdaad, wat laf allemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Wie kan zich relateren aan slingers en lampjes? Is dat zo enorm internationaal en divers.
de rechten van de niet-kerstboomoptuigers zijn altijd vastgelegd in de grondwet ... en belangrijker nog... in de ethiek van deze cultuur ..quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
IK vind het cultuur verraad. De twee laatste zinnen zijn uiteraard voor jouw rekening.
Wat heeft traditie te maken met een kerstboom of een onsterfelijke witbaard, mensen beslissen zelf of ze die tradities in eer willen houden, dat dit soort dingen gebeuren komt voornamelijk omdat deze tradities zo uitgebuit worden dat het niet meer interresant is omdat het toch alleen maar om het 'krijgen' gaat. Als er dan op een school bij wijze van lolligheid een paar keer geprobeerd word om een kerstboom te vernielen oid, kan ik best begrijpen dat men dat niet meer aanwilt.(ik suggereer overigens maar wat, maar de meeste 'tradities' zijn allang niet meer op de plek waar ze horen te zijn)quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zal te triest voor woorden zijn als je het bovenaf op moest leggen. Maar veelzeggend hoe gemakkelijk onze tradities worden weggeflikkerd.
Kijk. Zo begint het. Eerst komt er een idiote eis, zoals geen Sinterklaas of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:10 schreef Bluesdude het volgende:
ps.. ik zet geen kerstboom op dit jaar..
die weg-met-ons-ideologie is jouw fantasie.. Die bestaat NIET !quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verbieden of zwartmaken of wegmoffelen van de Christelijke elementen vind ik meer op monocultuur lijken. Het is de Weg-Met-Ons-ideologie.
Ik wil geen kerstboom opzetten... ben ik nu een monoculturalist?quote:Mensen die geen kerstboom willen hebben, geen zwarte pieten, van wie de Paasvakantie geen Paasvakantie meer mag heten, geen kruisjes gedragen mogen worden maar hoofddoekjes wel, dát zijn de monoculturalisten.
Tijdens de Jodenvervolging liepen er in Duitsland ook mensen rond die riepen dat Hitler heus niet de joden zou afslachten. Dat ging immers een tikkeltje te ver. Hij wilde de joden alleen maar aanpakken en uit Duitsland verwijderen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tijdens de Jodenvervolging liepen er in de ghetto's ook allerlei Joden rond die beweerden dat het in die kampen allemaal niet zo erg kon zijn. Dat waren allemaal hysterische geruchten. En we mochten de Duitsers vooral niet boos maken, en complete lnamenijsten inleveren als ze daar om vroegen. Wild en onbezonnen gedrag zou uiteindelijk in ons nadeel zijn. Het zou allemaal wel overwaaien.
Zo'n Jood ben jij ook.
Mijn oma droeg ook altijd een hoofddoekje. Dat was vroeger heel normaal voor Nederlandse vrouwen. Dan werden je haren niet nat bij het fietsen. En om wat voor reden iemand ook een hoofddoekje draagt: ik vind het prima. Die hele hetze tegen die hoofddoekjes heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
die weg-met-ons-ideologie is jouw fantasie.. Die bestaat NIET !
Niet bij dat schoolbestuur, niet bij dat sinterklaasbestuur
Het zwartmaken of wegmoffelen van christelijke elementen is normale traditie in deze samenleving..
dat noemen we vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, vrijheid te streven naar geluk...
Andersom zwartmaken en wegmoffelen is net zo traditioneel ( christenen tov niet-christelijke eklementen)
[..]
Ik wil geen kerstboom opzetten... ben ik nu een monoculturalist?
En kruisjes draag ik ook niet.
Dat klopt. Maar geloof jij dan werkelijk dat Wilders de Marokkanen de gaskamers in zou sturen als hij de kans kreeg? (die zich sowieso nooit zal voordoen, maar goed). Ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens de Jodenvervolging liepen er in Duitsland ook mensen rond die riepen dat Hitler heus niet de joden zou afslachten. Dat ging immers een tikkeltje te ver. Hij wilde de joden alleen maar aanpakken en uit Duitsland verwijderen.
Zo'n Duitser ben jij ook.
Ik geloof dat evenmin. Je mag er immers vanuit gaan dat we wel een stukje wijzer zijn geworden sinds WOII. Maar dat betekent niet dat Wilders niet mag worden aangepakt wegens zijn holle anti-islamretoriek.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar geloof jij dan werkelijk dat Wilders de Marokkanen de gaskamers in zou sturen als hij de kans kreeg? (die zich sowieso nooit zal voordoen, maar goed). Ik geloof dat niet.
Wie stelt die eis dan ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef LXIV het volgende:
Kijk. Zo begint het. Eerst komt er een idiote eis, zoals geen Sinterklaas of iets dergelijks.
Die ophef is altijd zo als mensen paniekzaaien.. Niet meer doen danquote:Er volgt een hoop ophef en felle debatten.
kerstman is net zo oubollig..quote:Dan gaat het "weldenkende" deel van de natie er ook niet meer aan meedoen. Niet dat ze Sinterklaas nu echt willen verbieden, maar het is gewoon minder bon ton om om er aan deel te nemen. Er komt iets anders hips, zoals de kerstman.
Als mensen suikerfeest willen vieren dan doen ze dat toch... groot gelijk.quote:Dus vieren we suikerfeest ipv Kerst.
Als mensen suikerfeest willen vieren dan doen ze dat toch... groot gelijk.quote:Dan volgt de gewone massa. Goedwillende mensen die gewoon geen gezeur willen.
is een andere kwestie.. dat is idd slecht voor je...daarom MOEST ik met roken stoppen... acute situatie voor mijquote:roken
je ziet spoken... je bent zelf het paniekspookquote:Tot slot wordt het gewoon verboden. Of verplicht in een ander jasje gegoten.
en dus ... kun je ook zeggen dat mensen zelf kiezen voor die veranderingen.. ieder zijn eigen keuzequote:Dit soort mentaliteits/cultuurveranderingen gaat nooit abrupt. Het gaat met zulke kleine schokjes dat 99% het niet eens merkt.
Zo zal het gaan, en zo gaat het al.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk. Zo begint het. Eerst komt er een idiote eis, zoals geen Sinterklaas of iets dergelijks.
Er volgt een hoop ophef en felle debatten.
Dan gaat het "weldenkende" deel van de natie er ook niet meer aan meedoen. Niet dat ze Sinterklaas nu echt willen verbieden, maar het is gewoon minder bon ton om om er aan deel te nemen. Er komt iets anders hips, zoals de kerstman.
Dan gaan openbare instellingen het ook niet meer doen. Natuurlijk, iedereen mag nog vieren wat hij wil. Maar als openbare instelling moet je rekening houden met iedereen (alsof dat kan). Dus vieren we suikerfeest ipv Kerst.
Dan volgt de gewone massa. Goedwillende mensen die gewoon geen gezeur willen. Net zoals het bijvoorbeeld met het roken is gegaan. Vroeger kon je op je kantoor nog gewoon de hele dag naar hartelust paffen, wat zeg ik, in de klas zelfs!, en nu vind iedereen dat asociaal. Zo gaat het straks ook. Alleen het plebs doet nog Sinterklaas, want die weten toch niet beter.
Tot slot wordt het gewoon verboden. Of verplicht in een ander jasje gegoten.
Dit soort mentaliteits/cultuurveranderingen gaat nooit abrupt. Het gaat met zulke kleine schokjes dat 99% het niet eens merkt.
Je vergelijking met roken slaat de plank mis. Noem eens een culturele activiteit die door staatsinterventie is verboden? Ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er volgt een hoop ophef en felle debatten.
Dan gaat het "weldenkende" deel van de natie er ook niet meer aan meedoen. Niet dat ze Sinterklaas nu echt willen verbieden, maar het is gewoon minder bon ton om om er aan deel te nemen. Er komt iets anders hips, zoals de kerstman.
Dan gaan openbare instellingen het ook niet meer doen. Natuurlijk, iedereen mag nog vieren wat hij wil. Maar als openbare instelling moet je rekening houden met iedereen (alsof dat kan). Dus vieren we suikerfeest ipv Kerst.
Dan volgt de gewone massa. Goedwillende mensen die gewoon geen gezeur willen. Net zoals het bijvoorbeeld met het roken is gegaan. Vroeger kon je op je kantoor nog gewoon de hele dag naar hartelust paffen, wat zeg ik, in de klas zelfs!, en nu vind iedereen dat asociaal. Zo gaat het straks ook. Alleen het plebs doet nog Sinterklaas, want die weten toch niet beter.
Tot slot wordt het gewoon verboden. Of verplicht in een ander jasje gegoten.
Dit soort mentaliteits/cultuurveranderingen gaat nooit abrupt. Het gaat met zulke kleine schokjes dat 99% het niet eens merkt.
Waarom moeten tradities kunstmatig van bovenaf worden opgelegd? Waarom moeten die dingen uberhaupt kunstmatig in het systeem worden verankerd door de overheid? Alsof cultuur iets statisch is dat voor ons wordt bepaald. Mogen mensen gewoon zelf weten wat ze wel en niet vieren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zal te triest voor woorden zijn als je het bovenaf op moest leggen. Maar veelzeggend hoe gemakkelijk onze tradities worden weggeflikkerd.
Exact en de wil om het in stand te houden kan gestimuleerd worden door de mensen die de tradities een warm hart toedragen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tradities moet men in stand willen houden, wilt men dat niet heeft het geen enkele reden om ze af te dwingen en als men dat wel wilt komt er genoeg verzet om deze te herhalen.
Hoe je het wendt of keert: er is ook een grote rol voor de bovenlaag. En een deel daarvan zegt: weg met al die traditionele nonsens. Dit is er de zoveelste uitwas van.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom moeten tradities kunstmatig van bovenaf worden opgelegd? Waarom moeten die dingen uberhaupt kunstmatig in het systeem worden verankerd door de overheid? Alsof cultuur iets statisch is dat voor ons wordt bepaald. Mogen mensen gewoon zelf weten wat ze wel en niet vieren?
Cultuur is juist iets dynamisch dan van onderaf komt en daar wordt ook de behoefte gekweekt. En bij tradities blijft die behoefte voor lange tijd onder steeds nieuwe groepen mensen bestaan. Maar niets garandeert dat dat niet eindig is. Het vergt onderhoud. Je moet niet gaan verwachten dat de overheid het allemaal voor je in stand houd.
Prima zaak. Maar dat doe je indirect dus doordat het traditie is. Zonder zulke tradities zit je vroeg of laat helemaal niet meer bij elkaar.quote:Ik vind kerstmis een prachtig feest en wil van harte dat het blijft bestaan. En daar draag ik ook aan bij door het te vieren met familie en mee te doen met festiviteiten. Gewoon omdat ik het leuk vind.
Maar dan moet je dus niet tegengewerkt worden door mensen die daar iets achterhaalds en idioots in zien.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Exact en de wil om het in stand te houden kan gestimuleerd worden door de mensen die de tradities een warm hart toedragen.
het christelijke kararkter van kerstmis bestaat al jaren niet meer voor mensen die om een of andere reden even snel willen consumeren voordat de uitverkoop begint.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Het gaat juist om het omgekeerde: juist het tradtionele, deels christelijke karakter ervan maakt dat het nu in de ban wordt gedaan volgens dit nieuwsbericht. En ja, da's toch wel kwalijk.
De hogeschool vindt het beter voor de ambiance in de hele aula om geen kerstboom daar te plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef sneakypete het volgende:
van.
Natuurlijk stipt EG hier op zich geen halszaak aan, het gaat maar om één boompje. maar het is wel het zoveelste symptoom van iets groters. EG vraagt zich af of 'onze tradities' niet door de politiek-correcte gehaktmolen gehaald worden. Ik ben het toch deels met 'm eens, ondanks dat dit nu niet direct het meest schrijnende voorbeeld ervan is.
Een boom is toch hardstikke heidens ?quote:. Het gaat juist om het omgekeerde: juist het tradtionele, deels christelijke karakter ervan maakt dat het nu in de ban wordt gedaan volgens dit nieuwsbericht. En ja, da's toch wel kwalijk.
Dat heet vrijheid van meningsuiting en wees blij dat die pluriformiteit er is ... dat is meer zinvol Nederlandse cultuur dan de kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 00:46 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus niet tegengewerkt worden door mensen die daar iets achterhaalds en idioots in zien.
Of moet kerstmis ook maar iets worden voor enkel achter de voordeur?
Ach het kan wel een stootje hebben hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 00:46 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus niet tegengewerkt worden door mensen die daar iets achterhaalds en idioots in zien.
Of moet kerstmis ook maar iets worden voor enkel achter de voordeur?
Je bedoelt het stukje waarin je je beklaagt over het feit dat de vakantie die, zolang ik mij kan herinneren, Koninginnevakantie heette, nu Meivakantie heet? De vakantie rond Koninginnedag en 4/5 mei heeft nooit Paasvakantie geheten. Dat zou ook ronduit belachelijk zijn, aangezien Pasen over het algemeen niet in mei valt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hetzelfde met de Paasvakantie. Die wordt hier nu de Meivakantie genoemd! Ook "gewoon een ander thema"? Nee, op slinkse wijze, stap voor stap, maar stiekem toch sneller als je denkt de oorspronkelijke Nederlandse identiteit om zeep helpen.
Meivakantie: daar meen ik ook al eens over geklaagd te hebben. ff zoeken. Meivakantie
Ik was mijn tijd weer vooruit.
Er staan talloze kerstbomen in die school. Wat ouwehoer je nou?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook laf om je cultuur en afkomst te verloochenen. Capituleren is sowieso laf.
Ja, groot nieuws: de nazi's verboden kerstbomen natuurlijk....quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n Jood ben jij ook.
Lees mijn post nou eens.Ik zei nl. dat het begint met die ene grote boom in de entree. Als voorbeeld eruit voor iets "neutraal". Het blijft dus niet bij die ene boom, de rest volgt nl vanzelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staan talloze kerstbomen in die school. Wat ouwehoer je nou?
Nee, hoor, daar begint het helemaal niet mee, wij hadden twee jaar geleden ook geen kerstboom, omdat we toen op vakantie gingen....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lees mijn post nou eens.Ik zei nl. dat het begint met die ene grote boom in de entree. Als voorbeeld eruit voor iets "neutraal". Het blijft dus niet bij die ene boom, de rest volgt nl vanzelf.
Omdat we op vakantie gingen....De school is echter wel duidelijk over het argument. En daar gaat het om.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, daar begint het helemaal niet mee, wij hadden twee jaar geleden ook geen kerstboom, omdat we toen op vakantie gingen....
Jij koppelt sinterklaas aan kerstbomen (die er wel zijn op die school) aan een gvbmedewerker die geen kruisje mag dragen aan een grote theorie over de uitverkoop van onze cultuur dus?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
En Ryan, het wordt allemaal nog veel erger. Een medewerker van GVB mag zijn kruisje niet meer dragen maar de moslima's wel een hoofddoek
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)kruisje__.html?p=2,1
Wat ik wil zeggen is dat er tal van redenen mogelijk zijn om een kerstboom niet te plaatsen (terwijl er op die school juist talloze kerstbomen staan).quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat we op vakantie gingen....De school is echter wel duidelijk over het argument. En daar gaat het om.
Exact. Zie wat er gebeurt. En Den Haag vind het vreemd dat mensen en masse naar Geert Wilders hollen. Vind je dat gek?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij koppelt sinterklaas aan kerstbomen (die er wel zijn op die school) aan een gvbmedewerker die geen kruisje mag dragen aan een grote theorie over de uitverkoop van onze cultuur dus?
De directie was klip en klaar over de reden van het niet plaatsen van de boom in de entree. Niks mistigs an.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat er tal van redenen mogelijk zijn om een kerstboom niet te plaatsen (terwijl er op die school juist talloze kerstbomen staan).
Het gaat eigenlijk niets eens meer om de kerstboom. Er is iets veel ergers aan de hand.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef BasEnAad het volgende:
Dat kerst een andere vorm krijgt is misschien niet zo erg.
Maar de manier waarop is echt om te huilen.
Enige flaw in die theorie: er staan talloze kerstbomen in die school.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De directie was klip en klaar over de reden van het niet plaatsen van de boom in de entree. Niks mistigs an.
Je gaar voorbij aan mijn punt dat na die ene boom de anderen snel zullen omvallen. Let maar op de komende jaren.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Enige flaw in die theorie: er staan talloze kerstbomen in die school.
Zeg dat wel. Die weg-met-ons-houding van velen, multicultureel geldt alleen voor andere culturen, onze is blijkbaar ondergeschikt.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk niets eens meer om de kerstboom. Er is iets veel ergers aan de hand.
Ik ga niet wauwelen in de trant van dat cultuur dynamisch is, dat men vrijheid van handelen kent in ons land, dat bedrijven regels (binnen het betamelijke) zelf mogen bepalen of dat de Telegraaf alleen tendentieuze berichten plaatst, die na enig onderzoek slechts de halve waarheid blijken weer te geven, maar laat jou dat zelf een keer bedenken. Maar ook dat is het antwoord niet natuurlijk, want sinterklaas is niet in de uitverkoop gezet, kerstmis ook niet en dat gvb verhaal zal ook wel net iets anders c.q. genuanceerder liggen dan de Telegraaf doet voorkomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Exact. Zie wat er gebeurt. En Den Haag vind het vreemd dat mensen en masse naar Geert Wilders hollen. Vind je dat gek?
je ziet spoken je maakt spoken... je bent zelf het spook....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je gaar voorbij aan mijn punt dat na die ene boom de anderen snel zullen omvallen. Let maar op de komende jaren.
De strategie van de directie is uiterst (s)links.
Zegt het bestuur zelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef Bluesdude het volgende:
je suggereert zonder bewijs dat het schoolbestuur verkeerde motieven heeft
Nee, die theorie houdt alleen stand als jij volgend jaar kunt bewijzen dat er minder dan wel geen kerstbomen geplaatst worden in die school.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je gaar voorbij aan mijn punt dat na die ene boom de anderen snel zullen omvallen. Let maar op de komende jaren.
De strategie van de directie is uiterst (s)links.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |