Ik denk persoonlijk dat ze van Ronja de nieuwe Myriam willen maken. Er is echter één klein dingetje: ze is niet leuk.quote:Kunnen ze Ronja geen normale kleding aandoen?
Ik krijg ineens een falshback scene: in de sauna..quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Apotheose het volgende:
WTF: Sair (of hoe ze ook maar heet) wil Maxime aan Martijn koppelen?????? (net ff de aflevering bekeken).
Het zou echt nergens op slaan als ze dat van plan zijn, Myriam van der Pol begon als een niet al te snuggere griet achter de balie van een koffieshop. Ronja had een entree als een zakenvrouw van de wereld, geheel afgestudeerd en al, ze weten niet waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze van Ronja de nieuwe Myriam willen maken. Er is echter één klein dingetje: ze is niet leuk.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:01 schreef summer29 het volgende:
Daar ben ik niet blij mee!! Was echt super blij dat ze tijdelijk netjes opgeruimd is in gevangenis.
Voor mij part mogen Nina en Maxime ook netjes opgeruimd worden, Nina is echt ongelooflijk verwend bitch, moet haar zin hebben, zo niet dan wordt ze boos en grote bek. En Maxime, zij grrrr echt super valse heks die overal mee bemoeien. Ik irriteer aan gedrag van Irene, haar psychische babbel tegen over haar kinderen/Martijn terwijl ze eigenlijk naar zichzelf moet kijken.
Dit begrijp ik even niet, wie zat tijdelijk netjes opgeruimd in de gevangenis?quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:01 schreef summer29 het volgende:
Daar ben ik niet blij mee!! Was echt super blij dat ze tijdelijk netjes opgeruimd is in gevangenis.
Lorena natuurlijk!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit begrijp ik even niet, wie zat tijdelijk netjes opgeruimd in de gevangenis?
Jij Indiaan zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:01 schreef summer29 het volgende:
Voor mij part mogen Nina en Maxime ook netjes opgeruimd worden, Nina is echt ongelooflijk verwend bitch, moet haar zin hebben, zo niet dan wordt ze boos en grote bek. En Maxime, zij grrrr echt super valse heks die overal mee bemoeien. Ik irriteer aan gedrag van Irene, haar psychische babbel tegen over haar kinderen/Martijn terwijl ze eigenlijk naar zichzelf moet kijken.
Dat was er lastig uit te halen, maar okeequote:Op dinsdag 15 december 2009 07:45 schreef summer29 het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 07:01 schreef summer29 het volgende:
Dit begrijp ik even niet, wie zat tijdelijk netjes opgeruimd in de gevangenis?
Lorena natuurlijk!!
Ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zie nu al aankomen dat Martijn donderdagavond met Irene laat schieten doordat Barbara die bewuste avond (de avond voor de 18e) hem zogenaamd zielig opbeld voor zijn support.
Ik wens het personage Barbara echt alle ellende toe die ze maar kan krijgen
Ik bedoelde alle ellende van de wereld in de zin van 1 laatste aflevering waarin ze het keihard over zich heen krijgt en waarin het pesonage (let wel slechts het personage) een langzame pijnlijke dood sterft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:46 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ik niet.
Want dan moeten we er weer van "meegenieten".
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Ticootje het volgende:
Wat denken jullie, zal Sjors zwanger zijn
Van een neger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Ticootje het volgende:
Binnen een week boven de pot hangenquote:
Die te vaak niet functioneel met ontbloot bovenlijf rondloopt.. Met zn luie oog en bloempotkapsel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
Danny is echt over, over, overbezorgd om Sjorsie.Oeh meiske is misselijk en gelijk de huisarts maar bellen waar ze uiteraard direct nog terecht kunnen! Zo werkt het niet bij mijn huisarts hoor.
![]()
En Sjors doet wel overdreven gespannen zeg. Valt niet op hoor.
Ohja en Danny wordt steeds slapper. Kutpersonage. Wat zeg ik, personage....dat is het nog geeneens. Een etalagepop!
Zou hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Ticootje het volgende:
Ja die Bing he die heeft sterk zaad valt mij nog mee dat Sjors niet binnen 2 dagen boven de wcpot hingquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Binnen een week boven de pot hangen![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die te vaak niet functioneel met ontbloot bovenlijf rondloopt.. Met zn luie oog en bloempotkapsel.
Over een week vieren ze in GTST de 50e verjaardag van Nina.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon van Danny. Nadat ze de condooms hadden weggegooid meteen zwanger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Pffft al dat gelul in Engels steeds, zum kotsen. Hoort gewoon niet in GTST.
Ludo is echt geniaal met z'n Engelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Ik moet echt niks van dat deftige hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ludo is echt geniaal met z'n Engels
Ja maar het past zo goed bij Ludoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet echt niks van dat deftige hebben.
Oh dat vind ik nou juist wel weer een leuke draai aan het geheelquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Wat is precies de toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou juist wel weer een leuke draai aan het geheel
Integendeel, ik graag Indiaans spreken en op paard rijden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Sorrie, zal voortaan op mijn schrijfstijl letten. Maar heb je dan iets tegen indianen?
Keken ze hier maar een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Countess het volgende:
De schrijvers van GTST hebben hier gekeken. Dat kan niet anders want ze laten Danny morgen met poppetjes spelen.
Het niveau daalt met de dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Integendeel, ik graag Indiaans spreken en op paard rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.![]()
Helemaal mee eens! Alsof Ludo zich met die puberale geneuzel zou bezig houden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Dat Ludo achter Irene aangaat is zooo niet des Ludo's
Een zachtaardige huisdokter pakken op het feit dat hij zijn eigen zoon eerst hielp, het doet gewoon afbreuk aan het personage Ludo.
Ludo pakte altijd mensen die hem zakelijk in de weg liepen of mensen die bewust zijn familie kwaad deden. Maar dit slaat echt nergens op![]()
Hij zou natuurlijk ook gewoon echt verliefd op d'r kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Alsof Ludo zich met die puberale geneuzel zou bezig houden.
Of beidenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:30 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Charlyvermoord wordt door die enge Arthur. Ronja mag ook
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ludo is echt geniaal met z'n Engels
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef Tirza het volgende:
Wat een slaapverwekkende aflevering. En Sair begint irritant te worden, dat deftige Engels hoort niet in GTST, laat haar snel terug naar Oakdale vertrekken
Ja en dan ook nog Barbara erbijquote:
Die rol moeten ze gewoon recasten en nieuw leven inblazen....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Miam het volgende:
Die zit in een gesticht voor zover ik me dat kan herrineren.
Het is al spannend genoeg als je Ronja 5 seconden met LSD ogen ziet nadat Arthur weer eens hallo heeft gezegd. En natuurlijk dat Sair nu voor Ludo gaat spioneren, dat is enorm spannend zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef alors het volgende:
Dat zou wel een potentiele nieuw soort Dian kunnen zijn, maarja, deze schrijvers denken alleen maar aan koetjes en kalfjes....
Wie is Riet? Die ken ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef alors het volgende:
Net als die Riet, dat was ook zo lekker vaag, die werd onterecht opgesloten in een gesticht. Maar Sjors en Jack hebben dr gewoon daar laten zitten![]()
Dat zou wel een potentiele nieuw soort Dian kunnen zijn, maarja, deze schrijvers denken alleen maar aan koetjes en kalfjes....
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Het is al spannend genoeg als je Ronja 5 seconden met LSD ogen ziet nadat Arthur weer eens hallo heeft gezegd.
Zusje van Jack en Sjorsquote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is Riet? Die ken ik niet.
En aangezien ze nu in een gesticht zit wordt het al gauw KiereWietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zusje van Jack en Sjors
Ze heet trouwens Wiet![]()
[ afbeelding ]
Oja, verdomd, die was ik even vergeten. Was me ook een exemplaar ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zusje van Jack en Sjors
Ze heet trouwens Wiet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En aangezien ze nu in een gesticht zit wordt het al gauw KiereWiet
Ik sluit me hierbij aan, wat een k*twijfquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Joke Bruijs opknopen... dank u!
Ze kan gewoon totaal niet acteren... ongelofelijk dat ze die telkens ergens voor vragenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan, wat een k*twijf
Beter dan dat Charlie daar stond, dan kun je het net zo goed in de krant zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goh wat toevallig dat Bing dat hoort zeg, dat hadden we niet verwacht.
ja je moet wat als je plotsklaps iets moet verzinnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zit Lucas nou weer voor ingewikkeld verhaal op te hangen.
Onzin ! Christophe Saddat was echt Nick.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die rol moeten ze gewoon recasten en nieuw leven inblazen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ik denk dat hij beter bij Sjors weg kan blijven.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Sk00p het volgende:
HAHA ik moest wel lachten om die poppetjes..
Eindelijk eens een keer lollig acteerwerk van Danny.![]()
Vond de reactie van Noud zowaar zielig voor Lucas
Christophe Haddad was geweldig in die rol maar dat hij opstapte betekent niet dat de rol van Nick al klaar was... die kan nog voor veel plezier zorgen. gewoon recasten en terug laten keren uit die inrichtingquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin ! Christophe Saddat was echt Nick.
Die man kan zo goed acteren dat Nick echt een speciaal personage werd.
Hoewel die Belg als ziczichel nog al gay overkomt op tv was hij als Nick echt geweldig.
Het is jammer dat hij zelf weg wou en dat het zo vreemd ging idd.
Nick is ten onrechte in een gesticht gestopt en vergeten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Lucas en Noud nu alsnog bij elkaar gaan krijgen... misschien een ongeluk waardoor ze samen maanden ergens opgesloten zitten en Noud uiteindelijk wordt bekeerd ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe niet voorspelbaar was dat
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
of lucas pakt dex van zijn zusje afquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Lucas en Noud nu alsnog bij elkaar gaan krijgen... misschien een ongeluk waardoor ze samen maanden ergens opgesloten zitten en Noud uiteindelijk wordt bekeerd ofzo
Hij is over te top. Bah!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
En ik vind die Ferry nog lang niet zo beroerd acteren.... hij zet Lucas geloofwaardig neer
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of lucas pakt dex van zijn zusje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Lucas pakt Jack van z'n moeder af.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of lucas pakt dex van zijn zusje af
Precies, met die rol kunnen ze nog zoveel kanten op. Al zal het wel erg wennen zijn, Cristophe Haddad was briljant als Nick..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christophe Haddad was geweldig in die rol maar dat hij opstapte betekent niet dat de rol van Nick al klaar was... die kan nog voor veel plezier zorgen. gewoon recasten en terug laten keren uit die inrichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |