Helemaal mee eens! Alsof Ludo zich met die puberale geneuzel zou bezig houden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Dat Ludo achter Irene aangaat is zooo niet des Ludo's
Een zachtaardige huisdokter pakken op het feit dat hij zijn eigen zoon eerst hielp, het doet gewoon afbreuk aan het personage Ludo.
Ludo pakte altijd mensen die hem zakelijk in de weg liepen of mensen die bewust zijn familie kwaad deden. Maar dit slaat echt nergens op![]()
Hij zou natuurlijk ook gewoon echt verliefd op d'r kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Alsof Ludo zich met die puberale geneuzel zou bezig houden.
Of beidenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:30 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Charlyvermoord wordt door die enge Arthur. Ronja mag ook
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ludo is echt geniaal met z'n Engels
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef Tirza het volgende:
Wat een slaapverwekkende aflevering. En Sair begint irritant te worden, dat deftige Engels hoort niet in GTST, laat haar snel terug naar Oakdale vertrekken
Ja en dan ook nog Barbara erbijquote:
Die rol moeten ze gewoon recasten en nieuw leven inblazen....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Miam het volgende:
Die zit in een gesticht voor zover ik me dat kan herrineren.
Het is al spannend genoeg als je Ronja 5 seconden met LSD ogen ziet nadat Arthur weer eens hallo heeft gezegd. En natuurlijk dat Sair nu voor Ludo gaat spioneren, dat is enorm spannend zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef alors het volgende:
Dat zou wel een potentiele nieuw soort Dian kunnen zijn, maarja, deze schrijvers denken alleen maar aan koetjes en kalfjes....
Wie is Riet? Die ken ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef alors het volgende:
Net als die Riet, dat was ook zo lekker vaag, die werd onterecht opgesloten in een gesticht. Maar Sjors en Jack hebben dr gewoon daar laten zitten![]()
Dat zou wel een potentiele nieuw soort Dian kunnen zijn, maarja, deze schrijvers denken alleen maar aan koetjes en kalfjes....
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Het is al spannend genoeg als je Ronja 5 seconden met LSD ogen ziet nadat Arthur weer eens hallo heeft gezegd.
Zusje van Jack en Sjorsquote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is Riet? Die ken ik niet.
En aangezien ze nu in een gesticht zit wordt het al gauw KiereWietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zusje van Jack en Sjors
Ze heet trouwens Wiet![]()
[ afbeelding ]
Oja, verdomd, die was ik even vergeten. Was me ook een exemplaar ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zusje van Jack en Sjors
Ze heet trouwens Wiet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En aangezien ze nu in een gesticht zit wordt het al gauw KiereWiet
Ik sluit me hierbij aan, wat een k*twijfquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Joke Bruijs opknopen... dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |