Ze kan gewoon totaal niet acteren... ongelofelijk dat ze die telkens ergens voor vragenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan, wat een k*twijf
Beter dan dat Charlie daar stond, dan kun je het net zo goed in de krant zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goh wat toevallig dat Bing dat hoort zeg, dat hadden we niet verwacht.
ja je moet wat als je plotsklaps iets moet verzinnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zit Lucas nou weer voor ingewikkeld verhaal op te hangen.
Onzin ! Christophe Saddat was echt Nick.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die rol moeten ze gewoon recasten en nieuw leven inblazen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ik denk dat hij beter bij Sjors weg kan blijven.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Sk00p het volgende:
HAHA ik moest wel lachten om die poppetjes..
Eindelijk eens een keer lollig acteerwerk van Danny.![]()
Vond de reactie van Noud zowaar zielig voor Lucas
Christophe Haddad was geweldig in die rol maar dat hij opstapte betekent niet dat de rol van Nick al klaar was... die kan nog voor veel plezier zorgen. gewoon recasten en terug laten keren uit die inrichtingquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin ! Christophe Saddat was echt Nick.
Die man kan zo goed acteren dat Nick echt een speciaal personage werd.
Hoewel die Belg als ziczichel nog al gay overkomt op tv was hij als Nick echt geweldig.
Het is jammer dat hij zelf weg wou en dat het zo vreemd ging idd.
Nick is ten onrechte in een gesticht gestopt en vergeten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Lucas en Noud nu alsnog bij elkaar gaan krijgen... misschien een ongeluk waardoor ze samen maanden ergens opgesloten zitten en Noud uiteindelijk wordt bekeerd ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe niet voorspelbaar was dat
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
of lucas pakt dex van zijn zusje afquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Lucas en Noud nu alsnog bij elkaar gaan krijgen... misschien een ongeluk waardoor ze samen maanden ergens opgesloten zitten en Noud uiteindelijk wordt bekeerd ofzo
Hij is over te top. Bah!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
En ik vind die Ferry nog lang niet zo beroerd acteren.... hij zet Lucas geloofwaardig neer
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of lucas pakt dex van zijn zusje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Lucas pakt Jack van z'n moeder af.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of lucas pakt dex van zijn zusje af
Precies, met die rol kunnen ze nog zoveel kanten op. Al zal het wel erg wennen zijn, Cristophe Haddad was briljant als Nick..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christophe Haddad was geweldig in die rol maar dat hij opstapte betekent niet dat de rol van Nick al klaar was... die kan nog voor veel plezier zorgen. gewoon recasten en terug laten keren uit die inrichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |