Idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Pffft al dat gelul in Engels steeds, zum kotsen. Hoort gewoon niet in GTST.
Ludo is echt geniaal met z'n Engelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Ik moet echt niks van dat deftige hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ludo is echt geniaal met z'n Engels
Ja maar het past zo goed bij Ludoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet echt niks van dat deftige hebben.
Oh dat vind ik nou juist wel weer een leuke draai aan het geheelquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef pleeborstel het volgende:
Wat is precies de toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou juist wel weer een leuke draai aan het geheel
Integendeel, ik graag Indiaans spreken en op paard rijden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Sorrie, zal voortaan op mijn schrijfstijl letten. Maar heb je dan iets tegen indianen?
Keken ze hier maar een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Countess het volgende:
De schrijvers van GTST hebben hier gekeken. Dat kan niet anders want ze laten Danny morgen met poppetjes spelen.
Het niveau daalt met de dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Integendeel, ik graag Indiaans spreken en op paard rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |