Grumpy Gamer?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Niet echt. Leest Grumpy Gamer maar eens:
[..]
Grumpy gamer is ron gilbert zelf de maker dus van maniac mansionquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Grumpy Gamer?![]()
![]()
![]()
Zeker ook nooit oude NES- of Atari-spellen gespeeld? Was zeker te moeilijk voor je.
Deja Vu I + IIquote:Op maandag 13 juni 2011 09:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Sorry, daar ontbrak een C-tje, GameBoy Color
Deja Vu I+II, Fish Files, Scooby Doo Classic Capers, New Addams Family Series zo uit mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben nu bezig met flight of the amazon queen
Toevallig. Ik heb gisteren net een 7 jaar oude laptop weer "tot leven gewekt" met behulp van Ubuntu 10. En raad eens wat er onder andere als game te downloaden was?quote:
"press button to not die"...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Jurassic Park is uit, ja, maar ga ik niet spelen vanwege de overmaat aan QuickTime Events. Gruwelijke hekel aan en ben er ook slecht in. Fahrenheit en Heavy Rain daarom ook nooit uitgespeeld.
tnxquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Is ook niet van TellTale.
http://www.infamous-adventures.com/home/index.php?page=sq2
Goblinsquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef NutKees het volgende:
[..]
Nog wat noemenswaardige Sierra aanvullingen (tevens tvp):
-Gobliiins (4)
ScummVM is helden software.... (en er is tegenwoordig ook, residual voor grim fandango)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef The_Substitute het volgende:
Ik kwam er deze week pas achter dat Runaway 3 al langer dan een jaar uit is.
Btw, dit zijn de P&C's/adventures die ik gespeeld heb:
* Grim Fandango
* Runaway-serie
* Syberia
* Post Mortem
* Fahrenheit
Heb laatst de Sam & Max-pack gekocht via Steam en 'The Next Big Thing' ga ik ook maar eens checken. Maar is er nog wat dat jullie me kunnen aanraden? Zo ja, graag titels die speelbaar zijn op hedendaagse hardware. Day of the Tentacle en Full Throttle bijvoorbeeld, zou ik graag willen spelen, maar volgens mij is dat niet meer mogelijk.
Ik heb een zwak voor die oude adventures met van die 'slechte' filmpjes zoals in gabriel knight "the beast within" en phantasmagoria enzo... Die zijn alleen altijd zo lastig te spelen op nieuwe hardware. En zelf in dosbox moet je dan al videokaarten gaan emuleren enzo...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gabriel knight, het eerste deel. Leuk spel, heerlijke sfeer, spannend verhaal. Ouderwets leuk vermaak, deed me denken aan spellen zoals Laura Bow and the dagger of amun ra.. Jeugdsentiment!
quote:
Lastig ik heb wat weinig tijd, maar ik zag dat adverturegames.com een top 100 allertijde had gemaakt met veel onbekend spul er tussen, daar vind je vast iets!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef NutKees het volgende:
Back to the Future en Space Quest 2 remake uitgespeeld. Heeft er nog iemand -underdog- tips? Ik ben weer zo'n beetje door m'n backlog heen...
Ik zag hem wel in de winkel liggen. Maar de twijfel was te sterk om hem te kopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:21 schreef L3viathan het volgende:
Heeft iemand toevallig Grey Matter gespeeld?
Ben benieuwd of dat nog iets is..
Ja ik had precies hetzelfde.. uit reviews kan ik niet echt opmaken of het nou wat is..quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag hem wel in de winkel liggen. Maar de twijfel was te sterk om hem te kopen.
Ik las vaak: "Als je van de adventures bent, is het iets voor jou" maar dat is niet echt duidelijk nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ja ik had precies hetzelfde.. uit reviews kan ik niet echt opmaken of het nou wat is..
Kijk. Hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Gray Matter is niet te vergelijken met Gabriel Knight nee. Ik vond het verhaal interessant en de personages geloofwaardig. De graphics zijn okay, de animaties slecht (bijvoorbeeld oppakken van voorwerpen met als dieptepunt een konijn). Een aantal puzzels zijn erg leuk uitgewerkt. Geen hoogvlieger maar een zeven/zeveneneenhalf krijgt hij wel van mij. Leuk als je niks anders hebt en je hem voor een leuk prijsje in de budgetbak ziet liggen (volgens budgetgaming is hij wel onder de 20 euro verkrijgbaar inmiddels). Ik moet wel zeggen dat ik ook een demo gespeeld heb op de Xbox 360 en daar was de besturing waardeloos, dus als je hem koopt ga dan voor de pc-versie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Gray Matter is niet te vergelijken met Gabriel Knight nee. Ik vond het verhaal interessant en de personages geloofwaardig. De graphics zijn okay, de animaties slecht (bijvoorbeeld oppakken van voorwerpen met als dieptepunt een konijn). Een aantal puzzels zijn erg leuk uitgewerkt. Geen hoogvlieger maar een zeven/zeveneneenhalf krijgt hij wel van mij. Leuk als je niks anders hebt en je hem voor een leuk prijsje in de budgetbak ziet liggen (volgens budgetgaming is hij wel onder de 20 euro verkrijgbaar inmiddels). Ik moet wel zeggen dat ik ook een demo gespeeld heb op de Xbox 360 en daar was de besturing waardeloos, dus als je hem koopt ga dan voor de pc-versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |