quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Syberia, mijn ouders vonden het een geweldig spel, ze gingen er met volle overtuiging doorheen, maar mijn moeder baalde als een stekker toen deel 1 zomaar ineens ophield... en dus moest Syberia deel 2 in huis gehaald worden.
Mijn moeder was het niet eens met de richting van het spel, ook al heeft ze het in no-time uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik deel 2 ook wat minder vond dan deel 1, misschien omdat het eerste deel net iets meer van het mysterie blijft vasthouden. Misschien omdat ik de fout maak om het niet als 1 enkel spel te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
http://www.thenextbig-game.com/index.php?rub=mediasquote:The Next BIG Thing is set in a 1940s-era Hollywood filled with monsters, but MKO Pictures is planning to get out of the horror business, leaving journalists Liz Allaire and Dan Murray to answer such questions as what would happen if the monsters were "now forced to play in kids' movies, romantic comedies or even musicals? And what would happen if, at the end, they decided to rebel?"
Dat ziet er wel grappig uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
De demo van "the next big thing" is nu te downloaden, het verhaal leek me nogal leukdus ik ga hem proberen.
[..]
Beiden zijn steengoede adventures .. heeej... is deeltje 3 er eindelijk!?!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken de runaway reeks niet maar dit ziet er zeker veelbelovend uit
Een bundeltje van alle 3 kost ¤39 misschien toch wel leuk. (alleen heb ik altijd een hekel aan downloads omdat ik het dan sneller kwijtraak)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Beiden zijn steengoede adventures .. heeej... is deeltje 3 er eindelijk!?!?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Kan je beter de retailversie halen, goedkoper en op disc
Ik quote gewoon even zeer onbeleefdquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Even een lijstje gemaakt met alle spellen die in het vorige topic voorbij zijn gekomen dit kan voor ohjaaaaa momenten zorgen:
Monkey Island
-the secret of monkey island
-LeChucks revenge
-The curse of monkey island
-Escape from monkey island
-Tales of monkey island
Leisure suit larry 1 t/m 8
Kings Quest
Space Quest
Indiana Jones
-Last Crusade
-Fate of Atlantis
Loom
Discworld (1,2 & noir)
Simon the Sorcerer
Day of the Tentacle
Full Throttle
Gabriel Knight 1,2 &3
Phantasmagoria
7th Guest
11th hour
Syberia 1&2
Runaway 1&2
Paradise
Sinking Island
Still Life
Barrow Hill
Scratches
Sam and Max nieuwe seizoenen 1+2
Ankh
The Longest Journey 1+2
Keepsake
Grim Fandango
Broken Sword
Overclocked: A history of violence
Gray matter
Zak mckraken and the alien mindbenders
The dig
A tale of two kingdoms
And Then There Were None
Zack & Wicky (voor de Wii, maar toch echt een point n click)
Dream Chronicles 1 & 2
Atlantis
The neverhood
Beneath a steel sky
woodruff and the schnibble of azimuth
Down in the dumps
Al emmo
Still life
Normality
Flight of the amazon queen
post mortum
Police quest
blue force
Willy beamish
Heart of china
Destination: tresure island
Tex Murphy series
The dame was loaded
Zork
Myst
Toonstruck
U.F.O.s
soblonde
curse of enchantia
lure of the temptress
legend of Kyrandia (serie)
Future wars
james bond the stealth afair
Harvester
Dreamweb
Wallace and grommit
sanitarium
Machinarium
Whispered world
The book of unwritten tales
ceville
Dead reef
eymerich
Teen agent
Dark fall:lost souls
Last express
Secret Files : Tunguska
Reah
Misschien maak ik dit lijstje nog wel een keer op aphabet met linkjes voor in de OP als ik meer tijd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder erg tof
[ Bericht 16% gewijzigd door Bosbeetle op 25-04-2011 15:07:35 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Daar hebben gruwelijk veel games (en niet alleen adventures) last van. Het is ontzettend moeilijk om met alle mogelijkheden die een speler heeft, rekening te houden. Geef je de speler te weinig bewegingsruimte, dan lijkt het weer alsof je maar van A naar B hoeft te gaan de hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Sja, Lucasarts heeft het toch voor elkaar gekregen om in die tijd 100% perfect speelbare adventures te maken, en ook bij Simon the sorcerer had ik nooit problemen ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar hebben gruwelijk veel games (en niet alleen adventures) last van. Het is ontzettend moeilijk om met alle mogelijkheden die een speler heeft, rekening te houden. Geef je de speler te weinig bewegingsruimte, dan lijkt het weer alsof je maar van A naar B hoeft te gaan de hele tijd.
Niet echt. Leest Grumpy Gamer maar eens:quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, Lucasarts heeft het toch voor elkaar gekregen om in die tijd 100% perfect speelbare adventures te maken
quote:Maniac Mansion is a game filed with dead ends, backwards puzzles and no-win situations.... Maniac Mansion is a flawed game
hij heeft daar een hele toffe presentatie over gegevenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Niet echt. Leest Grumpy Gamer maar eens:
[..]
Ja ok, die was echt de voorloper zeg maarquote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
[..]
Grumpy Gamer?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
[..]
Grumpy gamer is ron gilbert zelf de maker dus van maniac mansionquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Grumpy Gamer?![]()
![]()
![]()
Zeker ook nooit oude NES- of Atari-spellen gespeeld? Was zeker te moeilijk voor je.
Deja Vu I + IIquote:Op maandag 13 juni 2011 09:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Sorry, daar ontbrak een C-tje, GameBoy Color
Deja Vu I+II, Fish Files, Scooby Doo Classic Capers, New Addams Family Series zo uit mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben nu bezig met flight of the amazon queen
Toevallig. Ik heb gisteren net een 7 jaar oude laptop weer "tot leven gewekt" met behulp van Ubuntu 10. En raad eens wat er onder andere als game te downloaden was?quote:
"press button to not die"...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Jurassic Park is uit, ja, maar ga ik niet spelen vanwege de overmaat aan QuickTime Events. Gruwelijke hekel aan en ben er ook slecht in. Fahrenheit en Heavy Rain daarom ook nooit uitgespeeld.
tnxquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Is ook niet van TellTale.
http://www.infamous-adventures.com/home/index.php?page=sq2
Goblinsquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef NutKees het volgende:
[..]
Nog wat noemenswaardige Sierra aanvullingen (tevens tvp):
-Gobliiins (4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |