Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
jijquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie maakt um vol? Want we zijn er bijna geloof ik.
got youquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
prima hier.
Te laat wakker, het is al zeven uur geweest
dat is veranderdquote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
die is echt traagquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Op komt, die is nog aan het laden
zal ik de wiki dan maar aanpassen voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Weet je hoe lang het kost hier een topic aan te maken? Ben al 4 minuten bezig nu, en de Wiki OP is er nog altijd niet.. maar wel bijna hoor.
komt het omdat je zo'n trage verbinding hebt ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat zou heel fijn zijn, want dit is echt een drama.
dat meen je nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, je reageert zelfs voordat de pagina is geladen.
dus vandaag kan ik je met gemak verslaan bij een kwartetquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:42 schreef indahnesia.com het volgende:
je quoten lukt ook niet, maar ik heb 10 vensters open en met GPRS-snelheid gaat dat dus niet echt snel.
dacht het welquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, kwartetten moet een makkie zijn voor je.
quote:
quote:[
whehehe je had het ook in de gatenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
@alamndaisra; je spam werkt hier niet. Optyfen dus!
hij verneukt je browser die mongool met zijn spamquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
@alamndaisra; je spam werkt hier niet. Optyfen dus!
pruts0r is het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe je had het ook in de gaten
die dagen is het rustig en met de kerst zijn we speciaal open dus wat extra tijd nodig om alles klaar te maken is wel nodig .quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef indahnesia.com het volgende:
@gf; dicht? Loopt het minder of zijn het de feestdagen?
ik dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:04 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ik heb al wel een TR geplaatst
quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh, nu is het super-super-snel ineens.
welk topic zat die?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ds1.nl ook direct in de ban gedaan.. tyfuszooi.
je wil niet weten hoeveel mensen er zijn die blij zijn dat ze weg kunnen op kerstavondquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
extra opengeeft wel aan hoe gezellig het men thuis met de familie vindt
Hij is al weg, maar ze worden vervelend. Moet maar eens een IP-ban op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ds1.nl is van Daisycon (o.m. kliks.nl) van die spammer daarnet.
Ik ga de rijstvelden in.
haha, mijn held van de dag!quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al weg, maar ze worden vervelend. Moet maar eens een IP-ban op.
bedoel ikquote:
heldquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
merk het meteenquote:
voor mij dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, mijn held van de dag!
geluksvogel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:11 schreef Klonk het volgende:
ik zie dat de regen al weg aan het trekken is, kan ik tenminste weer lekker droog fietsen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 129 goldfinger1963
02. 083 Ladylike
03. 078 Klonk
04. 058 wel.o.k
05. 042 MPG
06. 039 Fha
07. 030 BrandX
08. 026 indahnesia.com
09. 022 OA
10. 015 DaMart
11. 009 _F.U.B.A.R_
12. 008 Nijns
13. 007 marcb1974
14. 006 TJDoornbos
15. 003 FFSletop
16. 002 Miljonair
17. 002 Dionysiou
18. 001 vergelijken
19. 001 Klonkette
Reeks-statistieken!
GF, slaap je ooit wel eens?quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 07:02 uur
01. 040 goldfinger1963
02. 032 indahnesia.com
03. 002 Klonk
04. 001 remlof
05. 001 MPG
06. 001 Muck
07. 001 OA
ja, als ik op sta, gaat GF naar bed volgens mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:52 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe statistiek van Piles is ook wel leuk. Wie hebben er tot nu toe al het meeste gespamd in de KSC vandaag?
[..]
GF, slaap je ooit wel eens?.
dat zier er gezellig uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
Ik kan jullie een foto natuurlijk niet onthouden, de Klonkboom met als je goed kijkt twee van onze vijf katten erbij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
die zag ik gister ook ineensquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:52 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe statistiek van Piles is ook wel leuk. Wie hebben er tot nu toe al het meeste gespamd in de KSC vandaag?
[..]
GF, slaap je ooit wel eens?.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zier er gezellig uit.
en voor die katten heb ik nog wel watik knuffel mijn katten liever als je het niet erg vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
GFquote:
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, hoor je niet te slapen rond deze tijd
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.
dat mag wel, het is nog geen kerst dus je kan ze nog even vetmestenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik knuffel mijn katten liever als je het niet erg vindt
beetje donker de foto maar de boom ziet er wel gezellig uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
Ik kan jullie een foto natuurlijk niet onthouden, de Klonkboom met als je goed kijkt twee van onze vijf katten erbij
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, hoor je niet te slapen rond deze tijd
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat mag wel, het is nog geen kerst dus je kan ze nog even vetmesten
WOKquote:
zal zo rond half 4 zijn geweest dat ik in slaap ben gevallenquote:[..]
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.
quote:
hoeveel knopjes hebben jullie eigenlijk meer dan de normale users?quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die macht, al die knopjes, al die verwarring
en dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ook dan niet, wat andere culturen doen zal me aan mijn anus oxideren maar ik eet geen katten
misschien een beetje oppassen wie ik welk recept geefquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat naast gf zitten om mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel knopjes hebben jullie eigenlijk meer dan de normale users?
Ll vrouwtjequote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
winterlandschap achtergrond op pc gezet hier
alleen mn speculaas vergeten![]()
Maar mn nieuwe bank zit toppie
Ook goed voor mn relatie, heb al jaren niet zo dichtbij JF gezeten
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?
quote:Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Misschien ben je niet ingelogd of heb je geen toegang tot deze functie.
was in het verleden een notoire baggeraarquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
was in het verleden een notoire baggeraaren dat hebben ze gestopt door me modje te maken
Klonkiequote:
Lof of mai laifquote:
quote:
Denk trouwens dat ik nog steeds niet op bepaalde andere nederlandse fora welkom benquote:Baggeraar. Maar wel een leuke. (Nog) Niet storend.
Waar is trouwens jouw preview-knopje?quote:
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij nietquote:
LLquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
winterlandschap achtergrond op pc gezet hier
alleen mn speculaas vergeten![]()
Maar mn nieuwe bank zit toppie
Ook goed voor mn relatie, heb al jaren niet zo dichtbij JF gezeten
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
whehehe dat zag ik dus ook als eerstequote:
Flesquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
was in het verleden een notoire baggeraaren dat hebben ze gestopt door me modje te maken
Dat kun je instellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
Neueueuehquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je instellen.
Ga naar 'opties' -> (Quick)reply en zet de derde optie van onderen op 'ja'.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat zag ik dus ook als eerste![]()
[..]
Fles
[..]
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valtquote:
gewoon in 1 keer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewen
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
ik maak ook multi quotesquote:
eindelijk waardering voor onze inzetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
we gaan niet lelijk doen hequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
dan zou ik tong nog inhalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Klonk het volgende:
moet je je voorstellen hoeveel jij zou posten als je niet aan mutli kwootes zou doen
Ik zie jouw gezicht nu voor mequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan niet lelijk doen he
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan niet lelijk doen he
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik tong nog inhalen
staat mijn cam aanquote:
quote:
die gast heeft alleen fokquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort niet
Nee, alleen de spycam daar * wijstquote:
die is niet in te halen al zou hij 2 jaar ziek zijn dan gaat het me nog niet lukkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort niet
ze hebben twee jaar geleden het leger nog ingeschakeld om hem tegen te houden, maar zelfs heeft niet geholpenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet in te halen al zou hij 2 jaar ziek zijn dan gaat het me nog niet lukken![]()
wat ik ook niet eens zou willen
welke onderbroekquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, alleen de spycam daar * wijst
En trek je onderbroek eens op
kloptquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben twee jaar geleden het leger nog ingeschakeld om hem tegen te houden, maar zelfs heeft niet geholpen
zit je weer zonder tijgerprintstring te computerenquote:
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermtquote:
ik heb geen webcam, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zit je weer zonder tijgerprintstring te computeren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermt
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Nijns is nergens te bekennen... typisch.
terug van vakantie, maar weg van fok volgens eigen zeggen.. iig drastisch minder aanwezigquote:
die kwam niet meer terug zei hijquote:
vroeg me idd al af of die vakantie zo lang duurdequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
terug van vakantie, maar weg van fok volgens eigen zeggen.. iig drastisch minder aanwezig
ah, hij leeft ook nog, gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend nog in het modelspoortopic.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend nog in het modelspoortopic.
Hij wilt gewoon niets meer met ons te maken hebbenquote:
Whehehehe herkenbaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:31 schreef Klonk het volgende:
ik merk net dat ik vanochtend iets raars heb gedaan tijdens het aankleden, het standaard in deze tijd tshirt, coltrui overhemd ergens hangen, zeg maar in een keer aantrekken, maar ik heb het t-shirt niet aan, die hangt er maar een beetje bij, loop als sinds kwart over 5 zo rond
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon niets meer met ons te maken hebben
hij komt wel terug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en we waren nog wel zo lief voor hem
en diegene die beweert van niet hoort hier niet thuisquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij komt wel terug.
dit is tenslotte het leukste subforum
De leukte sc zul je bedoelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij komt wel terug.
dit is tenslotte het leukste subforum
Hij komt wel weer terug hoor, op zijn tijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon niets meer met ons te maken hebben
quote:
misschien wel als Modquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt wel weer terug hoor, op zijn tijdOnkruid vergaat niet jeweett
Ik typ niet met 2 vingers dus maak wel eens snelheidsfoutjesquote:
of de r met de squote:Op dinsdag 8 december 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik typ niet met 2 vingers dus maak wel eens snelheidsfoutjes
ik verwar iig niet de t met de d enzo
de kans dat er een KSC meet zal zijn is idd eerderquote:
Dat vroeg ik laatst ook al, het is gewoon vreemd die vishapper niet met regelmaat te zien.quote:
goeden morgen bengelquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook al, het is gewoon vreemd die vishapper niet met regelmaat te zien.![]()
* Bengeltje wenst iedereen een goedemorgen.
dan moet je eerst betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zijn van die website's die het echt niet snappen![]()
geachte wilt u op onze site adverteren de kosten zijn blablabla.
ga je kijken op de site staat mijn zaak er niet eens bij in de lijst van clubs
op een soort van startpagina-idee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je eerst betalen natuurlijk
quote:
Wat een warm welkom.quote:
Goldi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zijn van die website's die het echt niet snappen![]()
geachte wilt u op onze site adverteren de kosten zijn blablabla.
ga je kijken op de site staat mijn zaak er niet eens bij in de lijst van clubs
bengelquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook al, het is gewoon vreemd die vishapper niet met regelmaat te zien.![]()
* Bengeltje wenst iedereen een goedemorgen.
tuurlijk, daar kom je ook alleen nog maar op als je betaald.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh bengel
[..]
op een soort van startpagina-idee?
oh okayquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, daar kom je ook alleen nog maar op als je betaald.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je eerst betalen natuurlijk
op dat soort van pagina's sta ik al jaren en heb er nooit voor hoeven te betalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, daar kom je ook alleen nog maar op als je betaald.
ok, ik heb geprobeerd om een site bij startpagina te krijgen en dat kon alleen tegen betaling.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op dat soort van pagina's sta ik al jaren en heb er nooit voor hoeven te betalen
de site die ik net noemde is een swingerdating site.
Stuur ze een mailtje dat ze de gezelligste en leukste club vergeten zijn in hun rijtjes te plaatsen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ken er verschillende clubs van en die gaan daar echt niet voor betalen .
en het ging hun ook niet om me in hun lijstje te zetten maar om reclamebanners op hun site van mijn club ongeveer zo als hier bij fok
dat mailtje hebben ze al een tijdje geleden gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stuur ze een mailtje dat ze de gezelligste en leukste club vergeten zijn in hun rijtjes te plaatsen.![]()
Dit kan zomaar niet. Genoeg foto's gezien hoe gezellig het daar kan zijn, o.a. halloween. Tsk. .
LL.![]()
ik ben ook even wezen plassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Pfff wat kunnen sommige collega's zeiken
vertelquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Pfff wat kunnen sommige collega's zeiken
quote:
Fail!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel![]()
[me]pakt popcorn en gaat zitten wachten [/me]
Collegatje verbindt iemand door die vraagd naar de heer S.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel![]()
* pakt popcorn en gaat zitten wachten
quote:
komt me bekend voorquote:[..]
Collegatje verbindt iemand door die vraagd naar de heer S.
Die lul belt mij daarna op en zegt meteen: heb jij iemand van zandstra gehad (ik had toevallig een vrouw aan de lijn gehad)..
ik: ja .. why?
hij: ja die vent wilde iets van betalingen weten, die was voor jou..
ik: vent? ik heb met een vrouw van zandstra gesproken
hij: ja maar die was voor jou
ik: Guido, doe normaal ik heb niemand doorverbonden, mireille is hier vandaag.
hij: oh dus mireille heeft doorverbonden?
ik vraag dat dus, ja, want hij vroeg naar guido zegt ze
guido weer: ja maar hij ging over betalingen
GODVERDOMME GUIDO DAT ZEI IE NIET ERBIJ![]()
inmiddels kreeg mn baas door dat guido mij lastig viel
EN ALS GUIDO DAAR PROBLEMEN MEE HEEFT VERBIND JE HEM MAAR DOOR MET MIJ![]()
toen had guido ineens geen problemen meer
Oh nou ben je vergeten dat je geedit hebt?quote:
koffiequote:
quote:
whehehe ik zit echt niet op te lettenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nou ben je vergeten dat je geedit hebt?
*proestquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
ik kan geen sneeuw maken, dan gaat mijn vuurtje uit..
Fritselquote:
wGFzquote:
FAILquote:zijn erin geslaagd om Microsoft's BitLocker encryptie te omzeilen. De aanval maakt het mogelijk de pincode van de versleutelde schijf te achterhalen, ook al wordt de Trusted Computing Module (TPM) gebruikt, die dit juist zou moeten voorkomen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Alles goed hier?
indahquote:
er zit sneeuw op de lijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver wat is mijn internet weer snel.
Dan geef die Indonesiër in je kelder eens wat te etenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver wat is mijn internet weer snel.
O jee, dat lijkt me wat stug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit sneeuw op de lijn
[ afbeelding ]
Ja, hij vreet niet, weet ik utquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan geef die Indonesiër in je kelder eens wat te eten
vooruitziende blikquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
WOK! Ik zag je plaatje niet. Mijn vriendin zei net dat ik even zo'n sneeuw-ding moest maken, want ze zag die van jou en GF... bij deze dus..![]()
en die van mij negeert ze gewoonquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
WOK! Ik zag je plaatje niet. Mijn vriendin zei net dat ik even zo'n sneeuw-ding moest maken, want ze zag die van jou en GF... bij deze dus..![]()
ja, kennelijkquote:
Ja, ze is erg selectief wat dergelijke zaken betreft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die van mij negeert ze gewoon
Tha bitch
discriminerendquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, kennelijk
[..]
Ja, ze is erg selectief wat dergelijke zaken betreft.
quote:
Dus dan krijg je bijna een normaal weekendquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
zaterdag is veranderd qua activiteit en vanaf 20 december gaan we op de zondag en maandag dicht
quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus dan krijg je bijna een normaal weekend?
Ik moet ze makenquote:
maar dan kan niemand betalen, dus mijn baas mij ook nietquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens wat aan lichaamsbeweging doen
dat is jouw lichaamsbewegingquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
die van ons vallen gewoon opquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die van mij negeert ze gewoon
Tha bitch
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
en dan is het nu tijd om wat te eten of zo.
JFquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
i wish you a merry tuesday, i wish you a merry tuesday and a happy wednesday!![]()
ola iedereen
sterk puntquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dan kan niemand betalen, dus mijn baas mij ook niet
Hey schatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
i wish you a merry tuesday, i wish you a merry tuesday and a happy wednesday!![]()
ola iedereen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
ola iedereen
Maak er dan een kerstboomverbranding van!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
ik kan geen sneeuw maken, dan gaat mijn vuurtje uit..
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er dan een kerstboomverbranding van!
die is leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?
[ afbeelding ]
die is ook leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?
[ afbeelding ]
Tof hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken het probleem. Achter de schermen heb ik nóg meer knopjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, die is alleen voor FA's en A's.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?
Die 21e is wel de mooistequote:
goed gezienquote:
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.quote:
Idols?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.
is dat diegene die hij zich zelf heeft gegevenquote:
whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
Er word me net gevraagd door de kleine; Papa heb je een auto?
ik: ja
Ah dan is mama (LL) braaf want ze is met de brommer
Ja, nee, niet idols, maar iets wat er op lijkt. Ik ken allemaal die zwets toch nietquote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat diegene die hij zich zelf heeft gegeven
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?quote:
Odols vond ik al meer wat voor Pheno, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, niet idols, maar iets wat er op lijkt. Ik ken allemaal die zwets toch niet.
dat had je eerst moeten doenquote:
Ehm, post dat eens even hier, wil je: http://forum.fok.nl/topic/1361414quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?.
*edit: O, ik geloof dat ik het nu weet... hopelijk heeft MPG echt nog andere accounts die nog wel bestaan.
Nee, een oplettende lezer weet dat ik dat altijd ná het teruglezen doequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je eerst moeten doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?.
*edit: O, ik geloof dat ik het nu weet... hopelijk heeft MPG echt nog andere accounts die nog wel bestaan.
Nou ja, en dat heeft hij besloten in Amerika?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.
Ik heb de BeuhWquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
Er word me net gevraagd door de kleine; Papa heb je een auto?
ik: ja
Ah dan is mama (LL) braaf want ze is met de brommer
eerder al, toen hem gewezen werd op zijn hoge postaantal en het daarbij ontbreken van een levenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, en dat heeft hij besloten in Amerika?
O, gelukkig, je bent er alweer. Valt de schade toch nog meequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, post dat eens even hier, wil je: http://forum.fok.nl/topic/1361414...
Waarom stond ik ineens ingedeeld in de rechtengroep 'banned'quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, gelukkig, je bent er alweer. Valt de schade toch nog mee.
En ik heb geen toegang om dit daar te posten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb jij de sokken bij elkaar gezocht?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerder al, toen hem gewezen werd op zijn hoge postaantal en het daarbij ontbreken van een leven
Omdat het koffietijd was voor je, en je zo niet afgeleid kon worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom stond ik ineens ingedeeld in de rechtengroep 'banned'?
denk het ookquote:
dat zijn ze allemaal ook aan het doenquote:
er staat een hele wasmandquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb jij de sokken bij elkaar gezocht?
Dat is nou jammer, wilde net even 5 miinuten mijn ogen van mijn klus afhouden.quote:
de uitslovers, ze zijn zeker bang dat ze geen kerstpakket krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal ook aan het doen
volgens mij moet je terug naar schoolquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat een hele wasmand
huishoudelijke boodschappen ftw
Whehe. Alsof ik een rondje koffie over zou slaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het koffietijd was voor je, en je zo niet afgeleid kon worden.
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de uitslovers, ze zijn zeker bang dat ze geen kerstpakket krijgen
vol met sokkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat een hele wasmand
huishoudelijke boodschappen ftw
Dat is je moeder schuldquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij moet je terug naar school, ik had een zwarte en een blauwe
jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vol met sokken![]()
dan hebben jullie wel veel sokken
denk het ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mannen die hun schaam haar scheren. #2
en ik maar denken dat wij veel sokken hebbenquote:
't Houdt de gemoederen nogal bezigquote:
met kerst sneeuwt het wrs weer nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja zie het ook deel 1 wil ik niet eens lezen geloof ik zoquote:
Moet jij nou werken, of zit je UI's te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met kerst sneeuwt het wrs weer niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |