de vrouwen zullen je dankbaar zijn hoor....quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef haggardmerle het volgende:
Hier veder. Heb het wat bijgewerkt en voel me nu gay
Al ben ik er wel geboren en heb ik tot m'n 18e in de buurt gewoond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
is dat ff een teleurstelling
Maar nu is de hamvraag: geschoren?
Hierzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef Roellie80 het volgende:
fags..
wanneer beginnen jullie aan de benen of de bikinilijn?
Je hele oksels weg. Is dat niet een beetje drastisch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er daar zonodig haar moet groeien. Misschien gewoon allemaal eens weglaseren, inclusief oksels....
als?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb minder baardgroei als andere mannenLeve de evolutie !!!
Wat is er zo triest?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hierzo
Gays die hun oksels scheren
Te triest voor woorden
Ik snap trouwens ook niet waarom bij de mens haar blijft doorgroeien. Bij een kat en een hond is het altijd even lang en zit het altijd in model!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er daar zonodig haar moet groeien. Misschien gewoon allemaal eens weglaseren, inclusief oksels....
Nja okay ik moet me even nuanceren.quote:
Bij een schaap daarentegen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef 54cm het volgende:
[..]
Ik snap trouwens ook niet waarom bij de mens haar blijft doorgroeien. Bij een kat en een hond is het altijd even lang en zit het altijd in model!(Ik heb het trouwens niet alleen over schaamhaar btw!)
Wat is precies het verschil tussen je baardgroei bijhouden en je schaamhaargroei bijhouden? Heeft gewoon te maken met persoonlijke verzorging en de voorkeuren die je daarbij hebt. In ieder geval heeft het niets met seksuele voorkeuren te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja okay ik moet me even nuanceren.
Het is triest dat er mannen zijn die dat doen omdat hun vriendin dat vies vindt..
Oftewel het zelfde princiepe
Als iemand dat uit eigen beweging wilt doen, prima!
Al begrijp ik mannen die dat doen niet.. nja ik snap ze wel, maar de mannen die ik ken en dat doen zijn allemaal homo's (en de die zeggen dus dat de hetro's die dat doen nog uit de kast moeten komen)
Omdat homo's het alleen maar doen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen je baardgroei bijhouden en je schaamhaargroei bijhouden? Heeft gewoon te maken met persoonlijke verzorging en de voorkeuren die je daarbij hebt. In ieder geval heeft het niets met seksuele voorkeuren te maken.
Overigens, wat betreft de TT: waarom schrijven mensen tegenwoordig alles los? Echt heel dom. Het is schaamhaar, geen schaam haar.
Okee. Maar hoe weet je dat eigenlijk? Ik zou van mijn vrienden echt niet weten of ze wel of geen schaamhaar hebben. Ik hoef dat ook verre van te weten, bespaar me datquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat homo's het alleen maar doen in mijn omgeving
ja sorrie, maar dan heb ik al snel een beeld van mannen die dat doen
en het is mijn mening, ik verkondig het niet als feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |