Ja, ga nou maar weer op zoek naar chicks die je harige lul willen zuigen he.quote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Precies alsof ze hun vriendin verwaarlozen![]()
[..]
* Opa Spreekt: allemaal de schuld van deze mietjesmaatschappij. Ze zouden verplichte legerdienst terug moeten invoeren, ook voor vrouwen.
[..]
Proficiat.
[ afbeelding ]
Voor jou scheer ik hem met plezierquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, ga nou maar weer op zoek naar chicks die je harige lul willen zuigen he.
Dat wou ik horenquote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Voor jou scheer ik hem met plezier
quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Bosjebloemen het volgende:
zelfs niet als hij tot in mn strot zit,
maar suusje-v .. jij wilt dus gladde mannen met handtasjes ofzoquote:
Ja!quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar suusje-v .. jij wilt dus gladde mannen
Nee..quote:met handtasjes ofzo![]()
Er zijn ook genoeg homo's die niet scheren en nog VEEEEEL meer hetero's die wel scheren en niet eens één homotrekje hebben.quote:ik ken het wel van die mannen die alles scheren, het zijn bijna travo's joh. Laat de hetero's lekker hetero blijven (niks tegen homo's hoor, begrijp wel waarom hun de benen/schaamhaar scheren enzo)
Natúúrlijk ben je meteen homo als je je scheert.quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar suusje-v .. jij wilt dus gladde mannen met handtasjes ofzo, ik ken het wel van die mannen die alles scheren, het zijn bijna travo's joh. Laat de hetero's lekker hetero blijven (niks tegen homo's hoor, begrijp wel waarom hun de benen/schaamhaar scheren enzo)
Ja, en als je niet van mannen met een kokosbos houdt hou je gelijk van gladde mannen met handtasjes!!!1!einz.quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Natúúrlijk ben je meteen homo als je je scheert.
BIJ WIJZE VAN.quote:
reken maar.quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja. Je vriend zal wel blij met je zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen die hun schaamhaar scheren
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Nee man, een meisje moet echt 100% kaal van onderen zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er gaat niks boven een goed harige pruim.
Kaal is alweer over het hoogtepunt heen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee man, een meisje moet echt 100% kaal van onderen zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Schaamhaar is zoooooo 1975
Bowa die zichzelf pijpt op een zaterdagmiddag terwijl hij huilt omdat zijn balzak raar ruiktquote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten die hun hele schaamhaar wegscheren zodat alles kaal is, gaaay.!!!!!!!
Dit was het lolligste wat je kon bedenken?quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bowa die zichzelf pijpt op een zaterdagmiddag terwijl hij huilt omdat zijn balzak raar ruikt
Ik moest keihard lachen anders. Tenminste iemand die moest lachen in tegenstelling tot jouw armzalige opmerking.quote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit was het lolligste wat je kon bedenken?
Sad.
Aha. Mooizo.quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen anders. Tenminste iemand die moest lachen in tegenstelling tot jouw armzalige opmerking.
Oeh, de concluderende ik-sta-erboven-en-heb-geen-zin-meer-in-de-discussie opmerking. Nice one, bowa.quote:
daar zeg je het zelfquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee man, een meisje moet echt 100% kaal van onderen zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Schaamhaar is zoooooo 1975
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zeg je het zelf
Meisjes ja.. van een jaar of 7...
vrouwen behoren een netjes bijgehouden streepje oid te hebben.
(nja mijn mening)
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Opkloter het volgende:
lijkt mij zo eng bij meisjes met een flubberkut, die scheren gewoon de hele schaamlip eraf
quote:een kut met haar maakt mij echt niet uit om te beffen, gewoon ff doorzetten
Ach, drie weesgegroetjes en alles is weer vergeven volgens meneer pastoor.quote:
wat zijn we toch een slettenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Opkloter het volgende:
lijkt mij zo eng bij meisjes met een flubberkut, die scheren gewoon de hele schaamlip eraf
ik vindt trouwens wel dat de vrouwen wel een beetje stoer doen in dit forum, lijkt wel alsof ze elke dag iemand anders pijpen en dat ze het alleen doen wanneer het geschoren is, ik geloof er geen zak van.
een kut met haar maakt mij echt niet uit om te beffen, gewoon ff doorzetten
ej slang, jij zit mij echt altijd af te zeikenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bowa die zichzelf pijpt op een zaterdagmiddag terwijl hij huilt omdat zijn balzak raar ruikt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Opkloter het volgende:
ik vindt trouwens wel dat de vrouwen wel een beetje stoer doen in dit forum, lijkt wel alsof ze elke dag iemand anders pijpen en dat ze het alleen doen wanneer het geschoren is, ik geloof er geen zak van.
een kut met haar maakt mij echt niet uit om te beffen, gewoon ff doorzetten
Alfaquote:
Amsterdamquote:
Ik woon in Groningenquote:
Ohquote:
Ik zeik je niet afquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ej slang, jij zit mij echt altijd af te zeiken![]()
hoe oud ben je eigenlijk, want als je ouder bent heb je makkelijk praten
*proestquote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
jij scheert jezelf dus niet, of heb je een lijntjequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zeik je niet afEn over mijn leeftijd hoeven we het niet te hebben toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |