SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje moeite doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Laat dat nou net de makkelijkst bereikbare plek zijn.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik scheer met mijn snijtanden.
Stel je niet aan, wat is er mis met haar op je rug hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
Mannen die hun oksel scheren, normale hoeveelheid borsthaar is ook prima maar geen haar op de rug a.u.b.
Ik trim of knip het bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:33 schreef Ringo het volgende:
Je bent toch geen wijf, gvd. Ik vind dat zo erg. Echte mannen hebben zelfs haar op hun tanden.
Vanwaar dit topic Ringo?
Wel, ik werd dus net wakker uit een droom waarin ik vastgebonden werd door een kale blote nicht met een scheermes, die dingen met me van plan was.![]()
Klacht: nachtmerries
Elke vrijgezel moet dan standaard zijn vloer bedekken met dubbelzijdig ducktape en er ieder morgen plat op gaan liggen. En dan wachten tot er iemand langskomt zeker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen...wij hebben meer werk dan jullie en doen dat ook.....
Er is verschil tussen haar en HAAR, mannen die er uit zien alsof ze permanent een bontjas aanhebben....quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wat is er mis met haar op je rug hebben?
Is een ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 02:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Elke vrijgezel moet dan standaard zijn vloer bedekken met dubbelzijdig ducktape en er ieder morgen plat op gaan liggen. En dan wachten tot er iemand langskomt zeker.
Tegen vrouwen zeg ik tenminste eerlijk "hip hor, zo'n lipsnor"quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Er is verschil tussen haar en HAAR, mannen die er uit zien alsof ze permanent een bontjas aanhebben....
Heb ik gelukkig geen last van....blond dus dat is me bespaard, donkerharige vrouwen hebben het een stuk slechterquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen vrouwen zeg ik tenminste eerlijk "hip hor, zo'n lipsnor"
Ben jij blonT?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van....blond dus dat is me bespaard, donkerharige vrouwen hebben het een stuk slechter
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:56 schreef Ringo het volgende:
[..]Met zo'n zeikerig schaartje zeker? Dat is pas
gay.
Nee, niet eens met een zeikerig schaartje..quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:56 schreef Ringo het volgende:
[..]Met zo'n zeikerig schaartje zeker? Dat is pas
gay.
Helemaal, voor zover het er nog isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |