die is leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?
[ afbeelding ]
die is ook leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?
[ afbeelding ]
Tof hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
Ik kan jullie een foto natuurlijk niet onthouden, de Klonkboom met als je goed kijkt twee van onze vijf katten erbij
[ afbeelding ]
Ik ken het probleem. Achter de schermen heb ik nóg meer knopjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die macht, al die knopjes, al die verwarring
Nee, die is alleen voor FA's en A's.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?
Die 21e is wel de mooistequote:
goed gezienquote:
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.quote:
Idols?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.
is dat diegene die hij zich zelf heeft gegevenquote:
whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
Er word me net gevraagd door de kleine; Papa heb je een auto?
ik: ja
Ah dan is mama (LL) braaf want ze is met de brommer
Ja, nee, niet idols, maar iets wat er op lijkt. Ik ken allemaal die zwets toch nietquote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat diegene die hij zich zelf heeft gegeven
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?quote:
Odols vond ik al meer wat voor Pheno, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, niet idols, maar iets wat er op lijkt. Ik ken allemaal die zwets toch niet.
dat had je eerst moeten doenquote:
Ehm, post dat eens even hier, wil je: http://forum.fok.nl/topic/1361414quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?.
*edit: O, ik geloof dat ik het nu weet... hopelijk heeft MPG echt nog andere accounts die nog wel bestaan.
Nee, een oplettende lezer weet dat ik dat altijd ná het teruglezen doequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je eerst moeten doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan via die link anders wat profielvelden zien die je anders niet ziet. Wat zou er gebeuren als ik in jouw profiel in de dropdown bij 'accountstatus' 'deleted' kies?.
*edit: O, ik geloof dat ik het nu weet... hopelijk heeft MPG echt nog andere accounts die nog wel bestaan.
Nou ja, en dat heeft hij besloten in Amerika?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gestopt met slowchat. Doet geloof ik alleen nog idols-reeks en treintjestpoic.
Ik heb de BeuhWquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
Er word me net gevraagd door de kleine; Papa heb je een auto?
ik: ja
Ah dan is mama (LL) braaf want ze is met de brommer
eerder al, toen hem gewezen werd op zijn hoge postaantal en het daarbij ontbreken van een levenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, en dat heeft hij besloten in Amerika?
O, gelukkig, je bent er alweer. Valt de schade toch nog meequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, post dat eens even hier, wil je: http://forum.fok.nl/topic/1361414...
Waarom stond ik ineens ingedeeld in de rechtengroep 'banned'quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, gelukkig, je bent er alweer. Valt de schade toch nog mee.
En ik heb geen toegang om dit daar te posten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb jij de sokken bij elkaar gezocht?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerder al, toen hem gewezen werd op zijn hoge postaantal en het daarbij ontbreken van een leven
Omdat het koffietijd was voor je, en je zo niet afgeleid kon worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom stond ik ineens ingedeeld in de rechtengroep 'banned'?
denk het ookquote:
dat zijn ze allemaal ook aan het doenquote:
er staat een hele wasmandquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb jij de sokken bij elkaar gezocht?
Dat is nou jammer, wilde net even 5 miinuten mijn ogen van mijn klus afhouden.quote:
de uitslovers, ze zijn zeker bang dat ze geen kerstpakket krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal ook aan het doen
volgens mij moet je terug naar schoolquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat een hele wasmand
huishoudelijke boodschappen ftw
Whehe. Alsof ik een rondje koffie over zou slaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het koffietijd was voor je, en je zo niet afgeleid kon worden.
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de uitslovers, ze zijn zeker bang dat ze geen kerstpakket krijgen
vol met sokkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat een hele wasmand
huishoudelijke boodschappen ftw
Dat is je moeder schuldquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij moet je terug naar school, ik had een zwarte en een blauwe
jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vol met sokken![]()
dan hebben jullie wel veel sokken
denk het ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mannen die hun schaam haar scheren. #2
en ik maar denken dat wij veel sokken hebbenquote:
't Houdt de gemoederen nogal bezigquote:
met kerst sneeuwt het wrs weer nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja zie het ook deel 1 wil ik niet eens lezen geloof ik zoquote:
Moet jij nou werken, of zit je UI's te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met kerst sneeuwt het wrs weer niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |