*proestquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
ik kan geen sneeuw maken, dan gaat mijn vuurtje uit..
Fritselquote:
wGFzquote:
FAILquote:zijn erin geslaagd om Microsoft's BitLocker encryptie te omzeilen. De aanval maakt het mogelijk de pincode van de versleutelde schijf te achterhalen, ook al wordt de Trusted Computing Module (TPM) gebruikt, die dit juist zou moeten voorkomen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Alles goed hier?
indahquote:
er zit sneeuw op de lijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver wat is mijn internet weer snel.
Dan geef die Indonesiër in je kelder eens wat te etenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver wat is mijn internet weer snel.
O jee, dat lijkt me wat stug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit sneeuw op de lijn
[ afbeelding ]
Ja, hij vreet niet, weet ik utquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan geef die Indonesiër in je kelder eens wat te eten
vooruitziende blikquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
WOK! Ik zag je plaatje niet. Mijn vriendin zei net dat ik even zo'n sneeuw-ding moest maken, want ze zag die van jou en GF... bij deze dus..![]()
en die van mij negeert ze gewoonquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
WOK! Ik zag je plaatje niet. Mijn vriendin zei net dat ik even zo'n sneeuw-ding moest maken, want ze zag die van jou en GF... bij deze dus..![]()
ja, kennelijkquote:
Ja, ze is erg selectief wat dergelijke zaken betreft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die van mij negeert ze gewoon
Tha bitch
discriminerendquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, kennelijk
[..]
Ja, ze is erg selectief wat dergelijke zaken betreft.
quote:
Dus dan krijg je bijna een normaal weekendquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
zaterdag is veranderd qua activiteit en vanaf 20 december gaan we op de zondag en maandag dicht
quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al weg, maar ze worden vervelend. Moet maar eens een IP-ban op.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus dan krijg je bijna een normaal weekend?
Ik moet ze makenquote:
maar dan kan niemand betalen, dus mijn baas mij ook nietquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens wat aan lichaamsbeweging doen
dat is jouw lichaamsbewegingquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
die van ons vallen gewoon opquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die van mij negeert ze gewoon
Tha bitch
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
en dan is het nu tijd om wat te eten of zo.
JFquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
i wish you a merry tuesday, i wish you a merry tuesday and a happy wednesday!![]()
ola iedereen
sterk puntquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dan kan niemand betalen, dus mijn baas mij ook niet
Hey schatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
i wish you a merry tuesday, i wish you a merry tuesday and a happy wednesday!![]()
ola iedereen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
ola iedereen
Maak er dan een kerstboomverbranding van!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
ik kan geen sneeuw maken, dan gaat mijn vuurtje uit..
En waarom gebruik je de avatar niet die ik vorig jaar heb gemaakt voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er dan een kerstboomverbranding van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |