Denk trouwens dat ik nog steeds niet op bepaalde andere nederlandse fora welkom benquote:Baggeraar. Maar wel een leuke. (Nog) Niet storend.
Waar is trouwens jouw preview-knopje?quote:
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij nietquote:
LLquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
winterlandschap achtergrond op pc gezet hier
alleen mn speculaas vergeten![]()
Maar mn nieuwe bank zit toppie
Ook goed voor mn relatie, heb al jaren niet zo dichtbij JF gezeten
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
whehehe dat zag ik dus ook als eerstequote:
Flesquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
was in het verleden een notoire baggeraaren dat hebben ze gestopt door me modje te maken
Dat kun je instellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
plaatje was vanuit een quick reply, zit ie bij mij niet
Neueueuehquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je instellen.
Ga naar 'opties' -> (Quick)reply en zet de derde optie van onderen op 'ja'.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat zag ik dus ook als eerste![]()
[..]
Fles
[..]
![]()
ben ik blij dat ik niet bagger
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valtquote:
gewoon in 1 keer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
nooit gemist eigenlijk, doe niet aan previewen
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
ik maak ook multi quotesquote:
eindelijk waardering voor onze inzetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
GF baggert niet, hij zorgt er samen met Indah voor dat dit topic nooit stil valt
we gaan niet lelijk doen hequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders hadden ze hem ook mod moeten maken
dan zou ik tong nog inhalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Klonk het volgende:
moet je je voorstellen hoeveel jij zou posten als je niet aan mutli kwootes zou doen
Ik zie jouw gezicht nu voor mequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan niet lelijk doen he
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan niet lelijk doen he
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik tong nog inhalen
staat mijn cam aanquote:
quote:
die gast heeft alleen fokquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort niet
Nee, alleen de spycam daar * wijstquote:
die is niet in te halen al zou hij 2 jaar ziek zijn dan gaat het me nog niet lukkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zie ik niet zo snel gebeuren om eerlijk te zijn, die gast spoort niet
ze hebben twee jaar geleden het leger nog ingeschakeld om hem tegen te houden, maar zelfs heeft niet geholpenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet in te halen al zou hij 2 jaar ziek zijn dan gaat het me nog niet lukken![]()
wat ik ook niet eens zou willen
welke onderbroekquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, alleen de spycam daar * wijst
En trek je onderbroek eens op
kloptquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben twee jaar geleden het leger nog ingeschakeld om hem tegen te houden, maar zelfs heeft niet geholpen
zit je weer zonder tijgerprintstring te computerenquote:
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermtquote:
ik heb geen webcam, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zit je weer zonder tijgerprintstring te computeren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus van Technisch lego een apparaat gebouwd wat me daartegen beschermt
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Nijns is nergens te bekennen... typisch.
terug van vakantie, maar weg van fok volgens eigen zeggen.. iig drastisch minder aanwezigquote:
die kwam niet meer terug zei hijquote:
vroeg me idd al af of die vakantie zo lang duurdequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
terug van vakantie, maar weg van fok volgens eigen zeggen.. iig drastisch minder aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |