Ja, want ik, OA, kreeg een Mquote:
Lees de zin..quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha![]()
spierpijn? wat heb je dan gedaan?
Ruilen?quote:
Hey hallow, dat zijn kostbare momenten dat ie niet kan postenquote:
Ik mag pas woensdag weer douchen en al helemaal niet heetquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hete douche nemen, en dan langzaam rekken en strekken.
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Fha het volgende:
helluh
Vannacht de hele nacht alleen maar op mijn rug geslapen en niet bewogen.. ik loop alsof ik 80 benSpierpijn!!!
als je nou een bak voer neerzet kan je tegen bolle aan gaan zittenquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mag pas woensdag weer douchen en al helemaal niet heetDus ik ben nu maar een hittekussen aan het opwarmen om in mijn rug te leggen
dat welquote:
hij is ook al oudquote:[..]
De sint heeft bij mn pa allemaal S-en neergelegd.
De man is volgens mij vergeten hoe we heten
Ook jij leest niet goedquote:
Nee hoor, ik ben er wel blij meequote:
I knowquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef BrandX het volgende:
oh en eM? je ava is out of date voor een jaartje
ik dacht dat je door de spierpijn zo had geslapenquote:
goed ideequote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou een bak voer neerzet kan je tegen bolle aan gaan zitten
Ow, wacht.quote:
idem hierquote:
Jij hebt helemaal geen naam met een M.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hallow, dat zijn kostbare momenten dat ie niet kan posten
welquote:
garpje schatquote:
Ik heb een L gekregen. Jij, Ladylike en ik kunnen er door te ruilen dus wel uitkomenquote:
Mn baas gaat ook over 10 minuutjesquote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
het is allang 4 uur geweest
naar huis
quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel
milf
[..]
garpje schat
jeweetz
Oeh een ruiltrioquote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een L gekregen. Jij, Ladylike en ik kunnen er door te ruilen dus wel uitkomen.
quote:
Dat snap ik dan nog wel, Malcquote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een L gekregen. Jij, Ladylike en ik kunnen er door te ruilen dus wel uitkomen.
je praat als een chineesquote:
wokquote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
het is allang 4 uur geweest
naar huis
Duur man!quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou een bak voer neerzet kan je tegen bolle aan gaan zitten
quote:
quote:
Limburgse falersquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS: In Roermond is Lijn 66 tegen Lijn 75 aangereden, geen doden of gewonden, wel een kapotte buitenspiegel...
*proestquote:
gelukkig las ik dit meteen daarnaquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Duur man!Moet ik elke 2 minuten weer bijvullen
![]()
komkommertijdquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS: In Roermond is Lijn 66 tegen Lijn 75 aangereden, geen doden of gewonden, wel een kapotte buitenspiegel...
Hij heeft stiekem ook nog de whiskey gejatquote:
Oh en dat ben ik ook zeker schuld?quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging dus mijn koffie![]()
De chauffeurs hebben van hun Violia een accordionna gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
Eigenlijk had MPG er 3quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft stiekem ook nog de whiskey gejat
krijg net een update door: het is geen buitenspiegel maar een raampje naast de chauffeur en de chauffeur gaat gewoon rijdenquote:
toch breaking news danquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
krijg net een update door: het is geen buitenspiegel maar een raampje naast de chauffeur en de chauffeur gaat gewoon rijden
quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh en dat ben ik ook zeker schuld?![]()
Nou had ik je iig niet afgeleid
ik hoop dat ie het koud krijgt, had ie maar op moeten lettenquote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch breaking news dan
breaking windows
violvistaquote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch breaking news dan
breaking windows
Niks mis met frisse luchtquote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat ie het koud krijgt, had ie maar op moeten letten
Het zijn allebei prutsbedrijven, laatst gleed een trein gewoon door bij een station, natte blaadjes op de rails, alleen de achterste deuren stonden nog bij het perron, moest de machinist de hele trein door om die deuren open te maken. Walk of shame was dat, overal gegniffel waar ie langs liepquote:
arme machinistquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het zijn allebei prutsbedrijven, laatst gleed een trein gewoon door bij een station, natte blaadjes op de rails, alleen de achterste deuren stonden nog bij het perron, moest de machinist de hele trein door om die deuren open te maken. Walk of shame was dat, overal gegniffel waar ie langs liep
had ie maar op tijd moeten remmen, is echt niet zo dat er alleen daar blaadjes op het spoor liggenquote:
we zijn niet bekend genoegquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef OA het volgende:
Koffie-universiteit voor koffiekenners
Waarom wordt KSC hier nergens genoemd? Ook niet tussen neus en lippen door
Omdat het hier vaker over seks dan over koffie gaatquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef OA het volgende:
Koffie-universiteit voor koffiekenners
Waarom wordt KSC hier nergens genoemd? Ook niet tussen neus en lippen door
LLquote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het hier vaker over seks dan over koffie gaat.
Daar zit wat inquote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het hier vaker over seks dan over koffie gaat.
16.30 hoorquote:
quote:
quote:statistieken
aantal posts: 14000 (gemiddeld 52 per dag)
proficiatquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Klonk het volgende:
ik heb ergens vandaag mijn 60.000 ste post gedaan
Snap ik, vandaar dequote:
MPGquote:
toch niet dat recept van WOK gebruiktquote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
Dag huisgaaners![]()
Eten staat in de ovennu nog 45min wachten
quote:1/2 cup soy sauce
juice of one orange
juice of 1/2 lime
1/4 cup hoisin sauce
1/4 cup ketchup
1/4 cup rice wine vinegar
1/2 cup light brown sugar
1/3 cup beer
1 T. sesame oil
1 t. red chili flakes
4 garlic cloves, halved
1-inch piece of fresh ginger - smashed and cut into small pieces
1 fresh cat
Prepare the sauce by combining all ingredients except the cat in a heavy saucepan. Bring to a slow boil and cook, stirring, until thickened. About 20 minutes. Set aside
Preheat oven to 400 degrees F.
Cut cat into 1 inch slices, season with salt and pepper. Place pork in a single layer on a sheet pan. Line your sheet pan with an Exopat mat and you'll save yourself a lot of clean-up later. Bake cat for 8 minutes.
Strain sauce into a bowl. Using tongs, dip each piece of cat into the sauce and put back onto baking sheet. Return to the oven and bake for another 8 minutes.
Serve with sticky rice!
Welk recept?quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch niet dat recept van WOK gebruikt
zie mijn editquote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Welk recept?
Aardappel met prei, gehakt en kerrie saus prutje
Ik heb alleen de kat in huis en aan zijn adem te ruiken is hij ook niet heul frisquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb alleen de kat in huis en aan zijn adem te ruiken is hij ook niet heul fris
OAquote:
troubles ?quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
Ik word echt niet goed van die studenten ov chipkaart zeg![]()
![]()
![]()
Mjah. Schokkend heh?quote:
als ik dat zo lees op fok over de ov chipkaart niet echtquote:
Mjah ik zie het wel weer gebeuren dat ik NOG een pasfoto in kan gaan sturen zo. Ze hebben er immers pas vier gehadquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat zo lees op fok over de ov chipkaart niet echt
mijn gewone kan ik niet opladen sinds net. Nu dus zwart rijden naar huis. teringding!quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
Ik word echt niet goed van die studenten ov chipkaart zeg![]()
![]()
![]()
Ik heb er gewoon nog steeds geenquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mijn gewone kan ik niet opladen sinds net. Nu dus zwart rijden naar huis. teringding!
handig wel....quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog steeds geenDus dat schiet ook lekker op.
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
De kerstboomverrassing is in goeie aarde gevallen bij Klonkette, stond net te huilen van blijdschap dat er weer een kerstboom staat, en dat wil wat zeggen want ze is normaal zo nuchter als ik weet niet wat
Aahwquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
De kerstboomverrassing is in goeie aarde gevallen bij Klonkette, stond net te huilen van blijdschap dat er weer een kerstboom staat, en dat wil wat zeggen want ze is normaal zo nuchter als ik weet niet wat
Vooral ook doen dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef Klonk het volgende:
Was een geweldig moment ja, eentje om altijd bij je te dragen
super tochquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
genoegquote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
heb ik nog wat gemist vandaag?
Dat valt je nu pas op?quote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Nijns het volgende:
Ik zie ook in de stats dat gf voornamelijk tegen zichzelf praat
nijnsquote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Nijns het volgende:
*dit is het moment waarop Nijns 'hoi' zegt in de KSC en er niemand is*
waar krijg jij de schuld vanquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik zie net in het vorige topic dat ik de schuld krijg..
dan kom ik wel niet meer hier
quote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Nijns het volgende:
Ik zie ook in de stats dat gf voornamelijk tegen zichzelf praat
pownedquote:
wat schuift datquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vat eens samen? Dan ga ik ondertussen eten koken, want ik heb trek.
sletquote:
Nee maar goedquote:
BXquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |