Mjah ik zie het wel weer gebeuren dat ik NOG een pasfoto in kan gaan sturen zo. Ze hebben er immers pas vier gehadquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat zo lees op fok over de ov chipkaart niet echt
mijn gewone kan ik niet opladen sinds net. Nu dus zwart rijden naar huis. teringding!quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
Ik word echt niet goed van die studenten ov chipkaart zeg![]()
![]()
![]()
Ik heb er gewoon nog steeds geenquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mijn gewone kan ik niet opladen sinds net. Nu dus zwart rijden naar huis. teringding!
handig wel....quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog steeds geenDus dat schiet ook lekker op.
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
De kerstboomverrassing is in goeie aarde gevallen bij Klonkette, stond net te huilen van blijdschap dat er weer een kerstboom staat, en dat wil wat zeggen want ze is normaal zo nuchter als ik weet niet wat
Aahwquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
De kerstboomverrassing is in goeie aarde gevallen bij Klonkette, stond net te huilen van blijdschap dat er weer een kerstboom staat, en dat wil wat zeggen want ze is normaal zo nuchter als ik weet niet wat
Vooral ook doen dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef Klonk het volgende:
Was een geweldig moment ja, eentje om altijd bij je te dragen
super tochquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
genoegquote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
heb ik nog wat gemist vandaag?
Dat valt je nu pas op?quote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Nijns het volgende:
Ik zie ook in de stats dat gf voornamelijk tegen zichzelf praat
nijnsquote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Nijns het volgende:
*dit is het moment waarop Nijns 'hoi' zegt in de KSC en er niemand is*
waar krijg jij de schuld vanquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik zie net in het vorige topic dat ik de schuld krijg..
dan kom ik wel niet meer hier
quote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Nijns het volgende:
Ik zie ook in de stats dat gf voornamelijk tegen zichzelf praat
pownedquote:
wat schuift datquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vat eens samen? Dan ga ik ondertussen eten koken, want ik heb trek.
sletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |