abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 december 2009 @ 20:52:21 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75459557
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

DIgitale spoorkaarten is pas een geniaal idee
Dat gaat niet werken. ProRail zet dan de werkzaamheden bij het verkeerde traject
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75459638
Komend weekend weer lekker van Groningen naar A'dam.
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
De Beneluxtrein heeft niet voor niets de bijnaam 'de Gouden Lijn'... kijk maar naar de drukte in die trein op vrijwel ieder moment. Zeker tussen Antwerpen en Roosendaal. Er reizen ook veel studenten mee.
Ach ja, hier heb ik wel eens leuke ervaringen mee gehad in de zomer, met de trein naar kamp in België. Vooral de terugweg was leuk: ik stapte in Antwerpen in die trein, die op dat moment al helemaal vol zat met studenten, backpackerts en weet ik veel wat nog meer. Hele vloer bezaaid met bagage, alle gangpaden. Gelukkig hoefde ik niet verder dan Roosendaal, en kon ik daar weer die überrelaxte trein van Roosendaal naar Zwolle pakken.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef davidov2009 het volgende:
3. Kruininge-Yerseke: 2 perrons op de vlakte in the-middle-of-nowhere (Yerseke is 5 km naar het Noorden, Kruiningen is 5km naar het zuiden, en spoor is 'nergens'). Heb er eens 30 min stilgestaan
Da's een leuke. Ik had ooit eens een feestje in Bergen op Zoom. De volgende ochtend slaagden we er op de 1 of andere manier in om in de verkeerde trein te stappen. De conducteur liet ons gelukkig met een waarschuwing uitstappen op dit geweldige station. Een desolaat oord, zoals dat zo mooi heet.
pi_75459708
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken. ProRail zet dan de werkzaamheden bij het verkeerde traject
Dan geef je toch gewoon ipv een folder werk aan het spoor, een folder uit "deze digitale spoorkaarten kloppen dit weekend wel of niet"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 december 2009 @ 20:58:57 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75459814
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan geef je toch gewoon ipv een folder werk aan het spoor, een folder uit "deze digitale spoorkaarten kloppen dit weekend wel of niet"
Nee, je plakt de foutieve werkzaamheden gewoon af met ducktape
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75461707
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

3. Kruininge-Yerseke: 2 perrons op de vlakte in the-middle-of-nowhere (Yerseke is 5 km naar het Noorden, Kruiningen is 5km naar het zuiden, en spoor is 'nergens'). Heb er eens 30 min stilgestaan
Tot begin deze eeuw was het een erg belangrijk station voor de reizigers van/naar Zeeuws-Vlaanderen, aangezien je hier uit moest stappen voor de aanwezige veerboot. Maar toen opende de Westerscheldetunnel, werd de veerdienst afgeschaft en had het station inderdaad al z'n nut verloren..
  Redactie Sport woensdag 9 december 2009 @ 21:58:39 #256
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75462168
quote:
Sein+overwegstoring Almelo-Hengelo
Tussen Almelo en Hengelo moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door een sein- en overwegstoring rijden tussen Almere Centrum en Hengelo de treinen met vertraging.
Moeilijk he, Aml en Alm uit elkaar houden....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75462227
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef dennistd het volgende:

[..]

Moeilijk he, Aml en Alm uit elkaar houden....
Idd
Als het tussen Almere en Henglo was, dan zou het wel een heel groot stuk zijn
Me.. me.. me.. Me too
pi_75462306
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, je plakt de foutieve werkzaamheden gewoon af met ducktape
Het is toch eigenlijk maar een wonder dat ieder weekend het grootste deel van de spoorbouwers ook echt IS op de plek waar prorail DENKT dat ze moeten zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 december 2009 @ 22:27:07 #259
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75463327
Eindelijk is het traject van de HSL af!
Bekijk deze YouTube-video

Ook nog een klein berichtje over de te bestellen trein door Belgie.


Mijn (lange) reply hierop:

Dat eerste filmpje klopt niet helemaal... "Het nieuwe verplichte Europese beveiligingssysteem wat in eerste instantie niet was besteld". Wtf? Hoezo een beveiligingssysteem niet bestellen? Het is geen optie

Overigens kan ik me goed voorstellen dat ze bij NS Hispeed niks te vieren hebben... de huidige Fyra-dienst loopt volgens mij voor geen meter (65 reizigers in een trein die om 19.00 vertrekt is echt weinig), de treinstellen zijn veel te laat terwijl er al wel betaald moet worden, en er loopt nu ook nog eens een onderzoek wegens mogelijk illegale staatssteun.

Descheemaecker noemde een commerciële startdatum van december 2010, en dat hij versteld zou staan als dat later zou worden. Kennelijk gaat hij ervanuit dat tegen die tijd er genoeg Fyra-stellen zijn geleverd (zeg dat je er 5 nodig hebt om ieder uur Amsterdam - Brussel te kunnen afleggen), wat ik wel enigszins durf te betwijfelen.

Op dit moment lopen de testen met één stel nog, wat rondjes rijdt door Nederland. Vervolgens moet dat stel terug worden gesleept naar Italië, om te worden afgebouwd. Daarna komt dat stel weer naar Nederland, om hier nog wat rondjes te gaan rijden. Dan mag de Nederlandse goedkeuring misschien wel binnen zijn, de Belgische is dat dan nog niet.

Infrabel is niet zo snel met toestemming verlenen... de HLE 18 is nog niet toegelaten (rijdt nog tests), het toelaten van de Traxx'en duurde een hele lange tijd en over toelating van ES64F4's (hoe graag Dispolok dat ook wil) laat ook nog op zich wachten.

Daarnaast is AnsaldoBreda maar een in verhouding klein bedrijf, welke een volle orderportefeuille heeft. De Denen wachten al jaren op hun treinen, in Los Angeles wacht men nog op metro's en inmiddels heeft men ook een partnership met Stadler voor een grote order van GTW's en FLIRTs. AnsaldoBreda kan gewoon niet op tijd leveren, en iedere belofte die ze totnutoe hebben gedaan hebben ze gebroken.

Ik verwacht níet dat er tegen 13/12/2010 daadwerkelijk genoeg V250's in vaste dienst rondrijden.
pi_75463487
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef James1988 het volgende:
(...)

Ik verwacht niet dat er tegen 13/12/2010 daadwerkelijk genoeg V250's in vaste dienst rondrijden.
Dus het is wachten op zowel België als mede wanneer de trein na de fabrikant moet om snel te worden afgebouwd? Zou high speed niet eerder failliet zijn dan dat de treinstellen er daadwerkelijk zijn?
Me.. me.. me.. Me too
  woensdag 9 december 2009 @ 22:31:25 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75463521
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogte hoogspanning Rusland

Iemand?
3000V.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 9 december 2009 @ 22:33:09 #262
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75463583
Het 20e Fyra-stel is niet essentieel voor de basisdienst, alleen voor de dienst Den Haag - Breda - Brussel (waar NMBS niet happig op is). Het hangt in deze af van hoe het toelatingsproces verloopt, hoe snel AnsaldoBreda kán en wíl leveren, en hoe het onderzoek naar de staatssteun uitpakt.

Als dat negatief uitpakt, moet NS of zelf veel geld bijleggen (wat juridisch waarschijnlijk ook weer lastig is), of gaat het bedrijf HSA failliet.
pi_75463910
820 miljoen gulden verkwist omdat die lijn via Breda moest.. da's toch wat meer dan dat er op wikipedia stond..
Als ze dan toch zo graag geld aan de Belgen geven, waarom koopt HSA dan niet even dat 20ste stel voor ze?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:42:32 #264
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75464031
Aanvulling:

6. Ik word blij als 's ochtends mijn trein zonder vertraging in Delft komt.
7. Ik ga voor mijn plezier in de kiosk. Vooral op Sloterdijk en Delft.
pi_75464087
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef James1988 het volgende:
Het 20e Fyra-stel is niet essentieel voor de basisdienst, alleen voor de dienst Den Haag - Breda - Brussel (waar NMBS niet happig op is). Het hangt in deze af van hoe het toelatingsproces verloopt, hoe snel AnsaldoBreda kán en wíl leveren, en hoe het onderzoek naar de staatssteun uitpakt.

Als dat negatief uitpakt, moet NS of zelf veel geld bijleggen (wat juridisch waarschijnlijk ook weer lastig is), of gaat het bedrijf HSA failliet.
Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me.. me.. me.. Me too
  woensdag 9 december 2009 @ 22:47:15 #266
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75464282
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef STTSJT het volgende:
Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemen
Mij maakt het voor het bedrijf NS Hispeed / HSA weinig uit, er komt wel een ander en ze hebben het er dan zelf naar gemaakt. Aan de andere kant is het wel jammer voor de medewerkers, zij doen hun best om het zo goed mogelijk te doen.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:47:22 #267
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75464288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

3000V.
Daar gaat het niet om
Hij wil weten wat de hoogte in Meters is, vanaf het spoor tot de bovenleiding..


Vandaag me reistickets ontvangen van de SSN, waarbij ik de Kerstrit ga rijden
19 December deze route:
6:40 Vertrek uit Zwijndrecht met de Stoptrein naar Rotterdam Centraal. Aankomst is 7:00
7:42 is er vanaf spoor 4 het vertrek van de Stoomtrein met loc 65 018 naar Utrecht Aankomst op Spoor 14B is 8:40.
8:55 Vertrek uit Utrecht, waarbij we naar Ede rijden.
Na een stop waarbij GEEN foto's genomen mogen worden, omdat we op de hoofdbaan staan om water te tanken, rijden we zonder stop door naar Emmerich.
In Emmerich komt loc 38 2267 voor de trein van DGEG.
De vertrektijd uit Emmerich is nog niet exact bekend, eveneens als de aankomsttijden.

Er kan (door de rechthebbenden) ingestapt worden in Utrecht, eveneens uitgestapt worden.
Wat mij verteld is, dat ze bij het instappen van de trein je kaartje direct nodig hebt. " Gereserveerd voor gezelschap " zal op de CTA staan.
pi_75464472
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef James1988 het volgende:

[..]

Mij maakt het voor het bedrijf NS Hispeed / HSA weinig uit, er komt wel een ander en ze hebben het er dan zelf naar gemaakt. Aan de andere kant is het wel jammer voor de medewerkers, zij doen hun best om het zo goed mogelijk te doen.
Daarom hoop ik het niet (voor die medewerkers), maar je hebt inderdaad wel gelijk dat ze het er dan zelf na gemaakt hebben.
Me.. me.. me.. Me too
pi_75465228
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Wanneer gaat ProRail de inzetkosten van hulpdiensten verhalen aan zelfmoordenaars?
Kun jij eens ophouden met dit soort wartaal? Past je niet. Je bent een gewaardeerde en reguliere user hier, en je weet zelf echt wel beter dan dit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 december 2009 @ 23:06:17 #270
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75465261
Eens met Dr_Flash. De NMBS doet dat, de kosten van een zelfdoding verhalen op de familie. Dat is heel erg pijnlijk voor die familieleden. De kosten zijn gemiddeld zo'n ¤ 6000, en er wordt verwacht dat men dat betaalt. Als dat niet kan, kan er wel een regeling worden getroffen... of afstand doen van de erfenis. Like wtf.

NS heeft gelukkig een verzekering.
pi_75465616
mag ik 1 retourtje roosenfaal met korting alstublieft?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_75465706
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
mag ik 1 retourtje roosenfaal met korting alstublieft?
[ afbeelding ]
WTF dat meen je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75466276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef STTSJT het volgende:

[..]

Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het eigenlijk wel. Hun bod op de HSL was belachelijk hoog, ze hebben hun contractuele zaken belachelijk slecht voor elkaar en de prijs die ze vragen voor de fyra is ook belachelijk hoog. En dan zit je in een normale trein. De thalys biedt tenminste nog wat voor het geld.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 december 2009 @ 00:04:29 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75467484
Ik lees net op Somda dat DM'90 3427-3436 en 3443-3447 na conservering terzijde worden gesteld in Amersfoort of op Dijksgracht. Dit alles omdat er voor de nieuwe dienstregeling veel minder stellen nodig zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 10 december 2009 @ 00:19:42 #275
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_75467976
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef James1988 het volgende:
Eens met Dr_Flash. De NMBS doet dat, de kosten van een zelfdoding verhalen op de familie. Dat is heel erg pijnlijk voor die familieleden. De kosten zijn gemiddeld zo'n ¤ 6000, en er wordt verwacht dat men dat betaalt. Als dat niet kan, kan er wel een regeling worden getroffen... of afstand doen van de erfenis. Like wtf.

NS heeft gelukkig een verzekering.
Als je als infrabel omroeper een melding vergeet of inkompleet afroept betaal je als omroeper ook een boete/gat er wat van je salaris af.
pi_75468004
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat DM'90 3427-3436 en 3443-3447 na conservering terzijde worden gesteld in Amersfoort of op Dijksgracht. Dit alles omdat er voor de nieuwe dienstregeling veel minder stellen nodig zijn.
conservering houdt in?

Een conserveringstechniek is een methode of protocol waarmee men probeert een voorwerp langer bewaarbaar te maken in een toestand die de oorspronkelijke toestand van het voorwerp zo dicht mogelijk benadert. Conservering verschilt dus van restauratie daarin dat de eerste geen pogingen doet reeds beschadigde of verdwenen delen of aspecten te vervangen of te repareren.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2009 00:36:07 ]
pi_75468529
die roosenfaal is brilliant

Welke treinserries willen we trouwens gaan rijden? Laten beginnen met brussel en hannover?

Brussel -> Amersfoort - - amsterdam zuid of CS - schiphol en dan verder op de benelux route

Hannover -> schiphol - utrecht - amersfoort en dan de huidige route (hilversum )
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 december 2009 @ 00:46:56 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75468778
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

conservering houdt in?

Een conserveringstechniek is een methode of protocol waarmee men probeert een voorwerp langer bewaarbaar te maken in een toestand die de oorspronkelijke toestand van het voorwerp zo dicht mogelijk benadert. Conservering verschilt dus van restauratie daarin dat de eerste geen pogingen doet reeds beschadigde of verdwenen delen of aspecten te vervangen of te repareren.
Ze tappen de vloeistoffen af, maken bepaalde openingen dicht en dat soort dingen. Dan kun je een stel met een kleine beurt weer snel aan de rol krijgen mocht het nodig zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75469580
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:37 schreef Yreal het volgende:
die roosenfaal is brilliant

Welke treinserries willen we trouwens gaan rijden? Laten beginnen met brussel en hannover?

Brussel -> Amersfoort - - amsterdam zuid of CS - schiphol en dan verder op de benelux route

Hannover -> schiphol - utrecht - amersfoort en dan de huidige route (hilversum )
Als we da toch ergens moeten beginnen, vanuit Groningen naar Enschede (station wel aanpassen zodat we naar Duitsland kunnen) via Duitsland naar Brabant (aka Roosendaal) en vanaf daar verder op de benelux
Me.. me.. me.. Me too
  Moderator donderdag 10 december 2009 @ 06:53:15 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_75471090
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
mag ik 1 retourtje roosenfaal met korting alstublieft?
[ afbeelding ]
tja, de F zit naast de D op het toetsenbord
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 10 december 2009 @ 08:44:28 #281
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75471845
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef greavy het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om
Hij wil weten wat de hoogte in Meters is, vanaf het spoor tot de bovenleiding..
Oh! Bedankt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 10 december 2009 @ 09:59:53 #282
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75473577
quote:
Op donderdag 10 december 2009 06:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

tja, de F zit naast de D op het toetsenbord
Dat wordt iedere keer met de hand ingevoerd? Serieus?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 10 december 2009 @ 10:03:45 #283
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75473669
Nee, dat is een lijst met stations waaruit gekozen wordt. Ik denk dat dit Photoshopped is ;P
  Moderator donderdag 10 december 2009 @ 10:05:08 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_75473702
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat wordt iedere keer met de hand ingevoerd? Serieus?
Geen idee, het zou kunnen als je die typo ziet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_75473762
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef James1988 het volgende:
Nee, dat is een lijst met stations waaruit gekozen wordt. Ik denk dat dit Photoshopped is ;P
Zou kunnen natuurlijk. Al staan er vaker gekke dingen op die displays hoor Ik kies ervoor om te geloven dat dit er echt gestaan heeft
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75473791
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zou kunnen natuurlijk. Al staan er vaker gekke dingen op die displays hoor Ik kies ervoor om te geloven dat dit er echt gestaan heeft
Dat zeg je alleen maar omdat dit een VIRM was!
  donderdag 10 december 2009 @ 10:08:29 #287
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75473801
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zou kunnen natuurlijk. Al staan er vaker gekke dingen op die displays hoor Ik kies ervoor om te geloven dat dit er echt gestaan heeft
Ik heb een keer een IRM naar Nijmegen Luchthaven gezien, aangezien Nijmegen geen luchthaven heeft is het inderdaad sowieso geen statische lijst
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_75473807
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat dit een VIRM was!
Nee hoor

[ Bericht 71% gewijzigd door Dr_Flash op 10-12-2009 10:14:46 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 december 2009 @ 10:12:02 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75473886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik heb een keer een IRM naar Nijmegen Luchthaven gezien, aangezien Nijmegen geen luchthaven heeft is het inderdaad sowieso geen statische lijst
De ICMm heeft nog wel eens kwalen met de displays. Als een trein van Schiphol naar Groningen gaat dan wil er nog wel eens Groningen Airport op staan. En laat dat vliegveld nu net niet aan het spoor liggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 10 december 2009 @ 10:18:55 #290
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75474093
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De ICMm heeft nog wel eens kwalen met de displays. Als een trein van Schiphol naar Groningen gaat dan wil er nog wel eens Groningen Airport op staan. En laat dat vliegveld nu net niet aan het spoor liggen
Klopt, foutje in de software, als de tweede regel niet gebruikt wordt wordt deze ook niet gewist
Geen idee of het inmiddels opgelost is, maar ik neem toch aan van wel
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport donderdag 10 december 2009 @ 10:26:35 #291
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75474327



Hier een filmpje met meer hierover.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75474537
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef dennistd het volgende:
Hier een filmpje met meer hierover.
Vergeet het maar
  donderdag 10 december 2009 @ 10:35:44 #293
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75474608
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Klopt, foutje in de software, als de tweede regel niet gebruikt wordt wordt deze ook niet gewist
Geen idee of het inmiddels opgelost is, maar ik neem toch aan van wel
Inj het geval van Nijmegen was het aan de buitenkant, gewoon Nijmegen en dan een vliegtuigje er direct achter. Wat nou tweede regel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport donderdag 10 december 2009 @ 10:38:44 #294
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75474677
Dat is VIRM he, dit ging over ICMm
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75476392
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]


Hier een filmpje met meer hierover.
Wist niet dat hij een neder;ander was
Me.. me.. me.. Me too
  donderdag 10 december 2009 @ 11:34:25 #296
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75476418
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:38 schreef dennistd het volgende:
Dat is VIRM he, dit ging over ICMm
Vooruit dan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_75476513
Nico Spilt meldt:
quote:
Dit weekend zijn er op spoor 9 van Schiedam bijzondere CTA's te zien.
Idee voor de CTA-liefhebbers hier? (Crientj?)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75476532
Ik kon vanmorgen met de 8,13 vanaf leiden naar amsterdam zowaar zitten

De neuk?
pi_75476645
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nico Spilt meldt:
[..]

Idee voor de CTA-liefhebbers hier? (Crientj?)
Schiedam heeft geen eens een spoor 9
pi_75476935
Wat is er dan zo bijzonder aan die cta's dan?
(kan het nergens vinden )
Me.. me.. me.. Me too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')