Nieuw spul natuurlijk: EuroSprinters (Taurussen) die Viaggio's trekken/duwen. De indeling heb ik al in m'n hoofd zitten. En er zit ook nog een bar in zodat je niet die smerige stationskoffie hoeft te drinkenquote:Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hehehe :p
En waar gaan we mee rijden? Met het huidige Benelux materieel of gaan we er een Lint er voor in zetten?
quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En dan mag iedereen in de machine kamer zitten
Lekker comfortabel
Lijkt me geen slecht planquote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nieuw spul natuurlijk: EuroSprinters (Taurussen) die Viaggio's trekken/duwen. De indeling heb ik al in m'n hoofd zitten. En er zit ook nog een bar in zodat je niet die smerige stationskoffie hoeft te drinken
En tot die tijd leasen we wel wat bij DB ofzo, die hebben toch nog een hoop UIC-X-meuk zoals ICL...
Jeroen treinen was dus niet pakkend he, maar die bedoelde ik, DAT zijn nou treinenquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dat dus
En heette het niet Jeroen Treinen?
Dat zijn de Siemens Eurosprinter + rijtuigen waar-tie het al de hele tijd over heeftquote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jeroen treinen was dus niet pakkend he, maar die bedoelde ik, DAT zijn nou treinen![]()
Wat zeg jij van deze james?
Dat ziet er toch niet uit, een mengsel van enkel- en dubbeldeks rijtuigen? Dan kun je hem beter verlengen tot een bak of 12quote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef James1988 het volgende:
Zoiets heb ik in gedachten ja. Maar dan in het blauw, en een aantal rijtuigen in dubbeldeksuitvoering zodat er meer mensen inpassen.
Heb je er weleens mee gereisd? Die trein is de afgelopen 50 jaar alleen maar populairder geworden heb ik het ideequote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef Yreal het volgende:
Enige vraag dat me eigelijk rest is, Zou die ene lijn rendabel kunnen zijn?
Anders dien we toch mee met aanbestedingen van andere lijnen? En mocht het niet lukken dan hebben we het buitenland nog. En anders kunnen we bussen in zettenquote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef Yreal het volgende:
Enige vraag dat me eigelijk rest is, Zou die ene lijn rendabel kunnen zijn?
Die kunnen we inzetten totdat we er uit zin wat voorn materieel er daadwerkelijk op gaat rijdenquote:
I know, I knowquote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
De Beneluxtrein heeft niet voor niets de bijnaam 'de Gouden Lijn'... kijk maar naar de drukte in die trein op vrijwel ieder moment. Zeker tussen Antwerpen en Roosendaal. Er reizen ook veel studenten mee.
De keuze voor blauw is een persoonlijke, ik vind blauw gewoon mooi. Misschien een leuke combinatie tussen blauw, wit en oranje?
12 bakken is leuk, maar dat niet op alle stations passen ben ik bang. Een combinatie van dubbel- en enkeldeksrijtuigen ziet er misschien grappig uit, maar is wel een manier om meer capaciteit te halen uit 7 a 8 bakken.
Denkt niet dat die daar kan rijden. Voordat je het weet ben je dan antwerpen alweer voorbijquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef Ireyon het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon die JR500 overkopen? Ze willen er daar toch vanaf?
Anders doen we er voor de zekerheid een lijntje Vlissingen - Keulen bijquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
I know, I know
Maar slechts winst uit een verbinding..? onze constante kosten moeten wel gedekt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |