abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75391052
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Yreal het volgende:
Met siemens eurosprinters
En dan mag iedereen in de machine kamer zitten
Lekker comfortabel
Me.. me.. me.. Me too
pi_75391131
Ohja en die wagons die we daar aan hingen, James noemde ze eerder en ik ben lui
  maandag 7 december 2009 @ 22:07:15 #78
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75391135
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef STTSJT het volgende:

[..]

Hehehe :p
En waar gaan we mee rijden? Met het huidige Benelux materieel of gaan we er een Lint er voor in zetten?
Nieuw spul natuurlijk: EuroSprinters (Taurussen) die Viaggio's trekken/duwen. De indeling heb ik al in m'n hoofd zitten. En er zit ook nog een bar in zodat je niet die smerige stationskoffie hoeft te drinken

En tot die tijd leasen we wel wat bij DB ofzo, die hebben toch nog een hoop UIC-X-meuk zoals ICL...
pi_75391184
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef STTSJT het volgende:

[..]

En dan mag iedereen in de machine kamer zitten
Lekker comfortabel



Dat dus

En heette het niet Jeroen Treinen?
pi_75391266
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef James1988 het volgende:

[..]

Nieuw spul natuurlijk: EuroSprinters (Taurussen) die Viaggio's trekken/duwen. De indeling heb ik al in m'n hoofd zitten. En er zit ook nog een bar in zodat je niet die smerige stationskoffie hoeft te drinken

En tot die tijd leasen we wel wat bij DB ofzo, die hebben toch nog een hoop UIC-X-meuk zoals ICL...
Lijkt me geen slecht plan
Als we dan toch bezig zijn, zorg dat er dan wel een dans vloertje bij de bar zit met een goed geluids instalatie
Me.. me.. me.. Me too
pi_75391991
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Ireyon het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
Dat dus

En heette het niet Jeroen Treinen?
Jeroen treinen was dus niet pakkend he, maar die bedoelde ik, DAT zijn nou treinen

Wat zeg jij van deze james?
pi_75392180
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jeroen treinen was dus niet pakkend he, maar die bedoelde ik, DAT zijn nou treinen

Wat zeg jij van deze james?
Dat zijn de Siemens Eurosprinter + rijtuigen waar-tie het al de hele tijd over heeft
  maandag 7 december 2009 @ 22:29:58 #83
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75392188
Zoiets heb ik in gedachten ja. Maar dan in het blauw, en een aantal rijtuigen in dubbeldeksuitvoering zodat er meer mensen inpassen.
pi_75392289
Blauw is zo koud

Maar dan moet daar ook weer een marketing onderzoek aan worden gehangen.. Zucht, misching toch maar eens marketing gaan volgen
pi_75392348


Ik ben voor deze trein
pi_75392354
Is Oranje dan niet een geschikte kleur?
Me.. me.. me.. Me too
pi_75392355
Enige vraag dat me eigelijk rest is, Zou die ene lijn rendabel kunnen zijn?
pi_75392406
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef James1988 het volgende:
Zoiets heb ik in gedachten ja. Maar dan in het blauw, en een aantal rijtuigen in dubbeldeksuitvoering zodat er meer mensen inpassen.
Dat ziet er toch niet uit, een mengsel van enkel- en dubbeldeks rijtuigen? Dan kun je hem beter verlengen tot een bak of 12

Blauw bevalt me wel, maar dan wel in de vorm van een lange rechte streep onder de ramen, waar door de ramen zelf een zwarte streep loopt en de rest een wit/grijze tint heeft.



Zoiets
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef Yreal het volgende:
Enige vraag dat me eigelijk rest is, Zou die ene lijn rendabel kunnen zijn?
Heb je er weleens mee gereisd? Die trein is de afgelopen 50 jaar alleen maar populairder geworden heb ik het idee
  maandag 7 december 2009 @ 22:35:36 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75392436
De Beneluxtrein heeft niet voor niets de bijnaam 'de Gouden Lijn'... kijk maar naar de drukte in die trein op vrijwel ieder moment. Zeker tussen Antwerpen en Roosendaal. Er reizen ook veel studenten mee.

De keuze voor blauw is een persoonlijke, ik vind blauw gewoon mooi. Misschien een leuke combinatie tussen blauw, wit en oranje?

12 bakken is leuk, maar dat niet op alle stations passen ben ik bang. Een combinatie van dubbel- en enkeldeksrijtuigen ziet er misschien grappig uit, maar is wel een manier om meer capaciteit te halen uit 7 a 8 bakken.
pi_75392503
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef Yreal het volgende:
Enige vraag dat me eigelijk rest is, Zou die ene lijn rendabel kunnen zijn?
Anders dien we toch mee met aanbestedingen van andere lijnen? En mocht het niet lukken dan hebben we het buitenland nog. En anders kunnen we bussen in zetten
Me.. me.. me.. Me too
pi_75392534
Kunnen we trouwens niet gewoon die JR500 overkopen? Ze willen er daar toch vanaf?
  maandag 7 december 2009 @ 22:38:09 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75392547
Het TEE-tijdperk laten herleven?
pi_75392602
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef James1988 het volgende:
Het TEE-tijdperk laten herleven?
Die kunnen we inzetten totdat we er uit zin wat voorn materieel er daadwerkelijk op gaat rijden
Me.. me.. me.. Me too
pi_75392609
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
De Beneluxtrein heeft niet voor niets de bijnaam 'de Gouden Lijn'... kijk maar naar de drukte in die trein op vrijwel ieder moment. Zeker tussen Antwerpen en Roosendaal. Er reizen ook veel studenten mee.

De keuze voor blauw is een persoonlijke, ik vind blauw gewoon mooi. Misschien een leuke combinatie tussen blauw, wit en oranje?

12 bakken is leuk, maar dat niet op alle stations passen ben ik bang. Een combinatie van dubbel- en enkeldeksrijtuigen ziet er misschien grappig uit, maar is wel een manier om meer capaciteit te halen uit 7 a 8 bakken.
I know, I know

Maar slechts winst uit een verbinding..? onze constante kosten moeten wel gedekt worden
pi_75392713
Niks mis met een JR500 trouwens
pi_75392781
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef Yreal het volgende:
Niks mis met een JR500 trouwens
Denkt niet dat die daar kan rijden. Voordat je het weet ben je dan antwerpen alweer voorbij
Station antwerpen onee sorry londen
Me.. me.. me.. Me too
  maandag 7 december 2009 @ 22:43:25 #97
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75392785
Uiteraard moeten die gedekt worden. Maar ik denk dat er met een goed aanbod (minstens 1x per uur, in de spits 2x per uur?) en een goed, betaalbaar, betrouwbaar product heel veel reizigers aangetrokken kunnen worden.

Als HSA vervolgens failliet gaat wegens veel te weinig reizigers, krijgen wij alleen maar meer reizigers
  maandag 7 december 2009 @ 22:44:29 #98
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75392829
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef Ireyon het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon die JR500 overkopen? Ze willen er daar toch vanaf?
Zijn we nog luxer als de HSL achtige V250 trein..
Zullen we zeker winst mee halen, alleen mogen we dan wel niet op volle snelheid
Hij is ontworpen voor 320
Of nee, we gaan gewoon over de HSL, vol speed, de V250 voorbij:D
Hij rijd der maar 250 maximaal
pi_75392834
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

I know, I know

Maar slechts winst uit een verbinding..? onze constante kosten moeten wel gedekt worden
Anders doen we er voor de zekerheid een lijntje Vlissingen - Keulen bij
pi_75392879
Ik heb nu in ieder geval voer als ze op school weer eens beginnen te miepen over wat we gaan doen als we klaar zijn op school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')