Zal vast weer een medewerker zijn van DrFlash.quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef KapiteinT het volgende:
Ik stap net uit de VIRM die mij van Utrecht naar Amsterdam Zuid had gebracht, staat er iemand op het perron te kotsen! Ik weet niet of ie uit dezelfde trein kwam als ik, maar toevallig was het wel.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef KapiteinT het volgende:
Ik stap net uit de VIRM die mij van Utrecht naar Amsterdam Zuid had gebracht, staat er iemand op het perron te kotsen! Ik weet niet of ie uit dezelfde trein kwam als ik, maar toevallig was het wel.
Kijk gewoon op de vertrekborden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lolwut? ik vind die sporen in de kelder, de boog der over heen en die boog 500 meter verder nou niet echt " overzichtelijk"
nee maar puur op welk spoor is waar he, ik bedoel wat de neuk?quote:
Wat is er mis met Amsterdam Zuid?quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
Een halfuurtje schommelen in een VIRM is al erg, maar als ik er vervolgens op Amsterdam Zuid uit moest, zou ik het ook niet meer binnenhouden hoor
Ik doelde eerder op het glazen structuur van Amsterdam Sloterdijk.quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee maar puur op welk spoor is waar he, ik bedoel wat de neuk?
Brallerige studenten van de VU ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amsterdam Zuid?
Ik zeg Venlo. Maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef dennistd het volgende:
Waar is deze foto gemaakt?
[ afbeelding ]
Indien je er ooit bent geweest, dan had je kunnen weten dat dit niet Venlo was.quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik zeg Venlo. Maar ik weet niet waarom.
klopt bijna helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Blerick 4-sure
Met de stoppert uit Venlo van 17:00 ri Nijmegen
Hoop dat we dan ook een goedkoper tarief kunnen hanteren dan de ns?quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef Yreal het volgende:
We haten nog steeds de v250
Wat gebitch over schommelende virms
en we gaan onze eigen zaak runnen en de benelux trein rijden zodra de ns stopt
Iets bovenop het huidig tarief, maar ver onder de hsl rommelquote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hoop dat we dan ook een goedkoper tarief kunnen hanteren dan de ns?
Hehehe :pquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iets bovenop het huidig tarief, maar ver onder de hsl rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |