Dat gaat niet werken. ProRail zet dan de werkzaamheden bij het verkeerde trajectquote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
DIgitale spoorkaarten is pas een geniaal idee
Ach ja, hier heb ik wel eens leuke ervaringen mee gehad in de zomer, met de trein naar kamp in België. Vooral de terugweg was leuk: ik stapte in Antwerpen in die trein, die op dat moment al helemaal vol zat met studenten, backpackerts en weet ik veel wat nog meer. Hele vloer bezaaid met bagage, alle gangpaden. Gelukkig hoefde ik niet verder dan Roosendaal, en kon ik daar weer die überrelaxte trein van Roosendaal naar Zwolle pakken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef James1988 het volgende:
De Beneluxtrein heeft niet voor niets de bijnaam 'de Gouden Lijn'... kijk maar naar de drukte in die trein op vrijwel ieder moment. Zeker tussen Antwerpen en Roosendaal. Er reizen ook veel studenten mee.
Da's een leuke. Ik had ooit eens een feestje in Bergen op Zoom. De volgende ochtend slaagden we er op de 1 of andere manier in om in de verkeerde trein te stappen. De conducteur liet ons gelukkig met een waarschuwing uitstappen op dit geweldige station. Een desolaat oord, zoals dat zo mooi heet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef davidov2009 het volgende:
3. Kruininge-Yerseke: 2 perrons op de vlakte in the-middle-of-nowhere (Yerseke is 5 km naar het Noorden, Kruiningen is 5km naar het zuiden, en spoor is 'nergens'). Heb er eens 30 min stilgestaan
Dan geef je toch gewoon ipv een folder werk aan het spoor, een folder uit "deze digitale spoorkaarten kloppen dit weekend wel of niet"quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. ProRail zet dan de werkzaamheden bij het verkeerde traject
Nee, je plakt de foutieve werkzaamheden gewoon af met ducktapequote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geef je toch gewoon ipv een folder werk aan het spoor, een folder uit "deze digitale spoorkaarten kloppen dit weekend wel of niet"
Tot begin deze eeuw was het een erg belangrijk station voor de reizigers van/naar Zeeuws-Vlaanderen, aangezien je hier uit moest stappen voor de aanwezige veerboot. Maar toen opende de Westerscheldetunnel, werd de veerdienst afgeschaft en had het station inderdaad al z'n nut verloren..quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
3. Kruininge-Yerseke: 2 perrons op de vlakte in the-middle-of-nowhere (Yerseke is 5 km naar het Noorden, Kruiningen is 5km naar het zuiden, en spoor is 'nergens'). Heb er eens 30 min stilgestaan
Moeilijk he, Aml en Alm uit elkaar houden....quote:Sein+overwegstoring Almelo-Hengelo
Tussen Almelo en Hengelo moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door een sein- en overwegstoring rijden tussen Almere Centrum en Hengelo de treinen met vertraging.
Iddquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Moeilijk he, Aml en Alm uit elkaar houden....
Het is toch eigenlijk maar een wonder dat ieder weekend het grootste deel van de spoorbouwers ook echt IS op de plek waar prorail DENKT dat ze moeten zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, je plakt de foutieve werkzaamheden gewoon af met ducktape
Dus het is wachten op zowel België als mede wanneer de trein na de fabrikant moet om snel te worden afgebouwd? Zou high speed niet eerder failliet zijn dan dat de treinstellen er daadwerkelijk zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef James1988 het volgende:
(...)
Ik verwacht niet dat er tegen 13/12/2010 daadwerkelijk genoeg V250's in vaste dienst rondrijden.
Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef James1988 het volgende:
Het 20e Fyra-stel is niet essentieel voor de basisdienst, alleen voor de dienst Den Haag - Breda - Brussel (waar NMBS niet happig op is). Het hangt in deze af van hoe het toelatingsproces verloopt, hoe snel AnsaldoBreda kán en wíl leveren, en hoe het onderzoek naar de staatssteun uitpakt.
Als dat negatief uitpakt, moet NS of zelf veel geld bijleggen (wat juridisch waarschijnlijk ook weer lastig is), of gaat het bedrijf HSA failliet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me.. me.. me.. Me too
Mij maakt het voor het bedrijf NS Hispeed / HSA weinig uit, er komt wel een ander en ze hebben het er dan zelf naar gemaakt. Aan de andere kant is het wel jammer voor de medewerkers, zij doen hun best om het zo goed mogelijk te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef STTSJT het volgende:
Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemen
Daar gaat het niet omquote:
Daarom hoop ik het niet (voor die medewerkers), maar je hebt inderdaad wel gelijk dat ze het er dan zelf na gemaakt hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mij maakt het voor het bedrijf NS Hispeed / HSA weinig uit, er komt wel een ander en ze hebben het er dan zelf naar gemaakt. Aan de andere kant is het wel jammer voor de medewerkers, zij doen hun best om het zo goed mogelijk te doen.
Kun jij eens ophouden met dit soort wartaal? Past je niet. Je bent een gewaardeerde en reguliere user hier, en je weet zelf echt wel beter dan dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Wanneer gaat ProRail de inzetkosten van hulpdiensten verhalen aan zelfmoordenaars?
WTF dat meen jequote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
mag ik 1 retourtje roosenfaal met korting alstublieft?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ik hoop t niet voor Highspeed, maar denk wel dat ze failliet gaan. Als er al zo weinig reizegers zijn denk ik niet dat er door de komst van de treinen op eens explosief zou toe nemenIk hoop het eigenlijk wel. Hun bod op de HSL was belachelijk hoog, ze hebben hun contractuele zaken belachelijk slecht voor elkaar en de prijs die ze vragen voor de fyra is ook belachelijk hoog. En dan zit je in een normale trein. De thalys biedt tenminste nog wat voor het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Als je als infrabel omroeper een melding vergeet of inkompleet afroept betaal je als omroeper ook een boete/gat er wat van je salaris af.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef James1988 het volgende:
Eens met Dr_Flash. De NMBS doet dat, de kosten van een zelfdoding verhalen op de familie. Dat is heel erg pijnlijk voor die familieleden. De kosten zijn gemiddeld zo'n ¤ 6000, en er wordt verwacht dat men dat betaalt. Als dat niet kan, kan er wel een regeling worden getroffen... of afstand doen van de erfenis. Like wtf.
NS heeft gelukkig een verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |