Dat is geen probleem. Alleen je zit met de verschillende revisiedata van de bakken, dus dat moet je niet te lang willen hebben. Het is ook de reden waarom alle in het verleden uitgewisselde VIRM bakken weer wat in de juiste series zijn teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zou je jezelf even willen afvragen of de kopbak van een VIRM-4 op die van een oudere VIRM past?
en zeker niet de laatste..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef Jeroen_L het volgende:
Oei, de eerste Veolia GTW die kapot is cq. betrokken is bij een aanrijding.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef caspervc het volgende:
Verkeerd gerangeerd (op een middenspoor zonder perron, ze dachten dat de trein leeg was),
Daar past maar één reactie bij:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef caspervc het volgende:
Verkeerd gerangeerd (op een middenspoor zonder perron, ze dachten dat de trein leeg was), eerst weer stuk richting Den Haag gegaan, en daarna weer terug naar Utrecht...
Ik ben weleens in zo een gebouwtje geweest. Wel lachen om te zien hoe op de schermen alle treintjes te volgen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:Heb je nog even naar dat prorailgebouwtje gezwaaid?
Het wordt nog wat enger.... het is ook nog eens hetzelfde stel als waar ik gister in zatquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
Gisteren nog op Heerlen-Maastricht gedaan, en mij nog afgevraagd of er zonder problemen een kopbak van een D-GTW op een E-GTW gezet kan worden... en een dag later ligt er één in de prak
Volgens mij is het alleen gebruikt tijdens de FBK games, en verder niet opnieuw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En daar is ook alles mee gezegd
Heeft iemand nog foto's van het station toe het nog gebruikt werdt?
Fles had je mijn HAFAS bericht nog gehad?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heb je nog even naar dat prorailgebouwtje gezwaaid?
En SLeT daarvoor in de plaats zetten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Yreal het volgende:
krijg ik net een blaadjes van een meneer met een badge, NS-Marketing
Op dat blaadjes stond suggesties, en internetheld dat ik ben, heb ik ingevuld DD-AR slopen
Dat weet ik niet, maar mijn ervaring op andere fora(somda, opeenshadikhet en voormalig christrains) en youtube is dat de meesten ICMm toejuichen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Yreal het volgende:
Zijn er hier mensen die niet van die rooie banken houden?
Met beide punten eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef IntercityAPT het volgende:
En SLeT daarvoor in de plaats zetten?Waardeloze digitale meuk is dat.
Ook een mooie suggestie zou zijn: het onmiddellijk halteren van de ICM-modernisering.
Te snel, ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef IntercityAPT het volgende:
Dat weet ik niet, maar mijn ervaring op andere fora(somda, opeenshadikhet en voormalig christrains) en youtube is dat de meesten ICMm toejuichen.
Of maak ik te snel vooroordelen?
Toevallig de overstap Vanaf amsterdam zuid op schiphol richting leiden? die is zo debielquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb die enquête ook mogen invullen, ben benieuwd hoe serieus ze hem nemen..
Welke reis legt u op dit moment af?
Rsd - Ehv via Ut - Amf - Rtd
Wil u een cijfer geven voor de prijs/kwaliteit verhouding van reizen met de trein?
Mits ICM(m) of ICRm -> 10. Anders -> 3. VIRM -> 1.
M'n suggesties waren wel wat serieuzer;
- Intercity's niet in waardeloze kutdorpen laten stoppen.
- Fatsoenlijke materieelinzet op tijden dat het nodig is (hint; VIRM-IV tijdens de spits in de 1900 is niet voldoende).
- Kortere overstaptijden (dagelijks tweemaal 14 minuten is werkelijk waar achterlijk veel).
Verder verkies ik ook ICMm boven ICM, ik hou wel van een modern en strak uiterlijk + heerlijk zachte (stoffen) stoelen
Ik vind die nieuwe stoelen ook wel lekker zitten hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Ireyon het volgende:
Verder verkies ik ook ICMm boven ICM, ik hou wel van een modern en strak uiterlijk + heerlijk zachte (stoffen) stoelen
Die is volgens de reisplanner 4 minuten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toevallig de overstap Vanaf amsterdam zuid op schiphol richting leiden? die is zo debiel
Die stoptreinen gaan niet verder dan Hoofddorp, vandaar. Mogen ze wel doortrekken naar Leiden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toevallig de overstap Vanaf amsterdam zuid op schiphol richting leiden? die is zo debiel
ICM vind ik wel goed, je kan daar lekker op zo'n bank onderuit hangen te slapen op die lange ritten (Rotterdam-Leeuwarden bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef KapiteinT het volgende:
Ik juch het toe.![]()
ICM is leuk, ICMm is leuker.![]()
ICM vind ik ook het lekkerst zitten, maar op die nieuwe stoelen kan ik in principe ook wel slapen. Dat gaat helaas niet altijd op: gisteren op R'dam C heerlijk in slaap gevallen, totdat de HC binnen kwam marcheren en die kutairco aandeedquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:49 schreef greavy het volgende:
[..]
ICM vind ik wel goed, je kan daar lekker op zo'n bank onderuit hangen te slapen op die lange ritten (Rotterdam-Leeuwarden bijvoorbeeld)
De nieuwe zittingen zitten weer zo anders.. Zo recht
Tevens jammer dat die mooie doorloopkoppen er niet meer zijn..
[ afbeelding ]
Beton he, dat deukt nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Cerbie het volgende:
Die trein was er slechter aan toe dan de vrachtwagen
Ga alvast maar je conditie trainenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Yaku het volgende:
Hey, kan iemand mij misschien informeren mbt de studenten OV-Chipkaart en reizen naar het buitenland?
Vanaf 01/01/10 schijnt het zo te zijn dat we alleen nog maar met de chipkaart kunnen reizen. Dat is allemaal leuk en aardig, maar hoe zit dat als ik straks met de benelux naar Antwerpen moet?
Ik heb een studenten week OV en ik koop meestal een kaartje Roosendaal (GR) - Antwerpen (en vise versa). Als ik straks tussen Rotterdam en Roosendaal moet reizen, moet ik dan inchecken in Rotterdam en zodra ik in Roosendaal aankom, snel het perron op rennen om uit te checken enzv...? Volgens mij is dat niet eens mogelijk.
Help?
Studenten wel, in 2010 krijg je namelijk geen papieren OV meer maar heb je alleen je chipkaart.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef James1988 het volgende:
Fuck dat in- en uitchecken, bij NS ben je dat de komende jaren sowieso nog helemaal niet verplicht.
quote:Reizen met de Studenten OV-chipkaart is heel eenvoudig.
Het studentenreisproduct dat op de kaart staat is geldig
zolang je recht hebt op studiefinanciering. Zorg ook voor
het reizen tijdens je kortingsperiode voor voldoende saldo
op de kaart. Het moment van inchecken bepaalt of je je hele
reis vrij of met korting maakt.
http://www.studentenreisbewijs.nl/veelgestelde-vragenquote:Als je overstapt naar een ander vervoermiddel, bijvoorbeeld van de metro naar de bus, moet je bij de metro uitchecken en bij de bus weer inchecken. Stap je over van de metro naar de trein, dan check je uit bij de metro. Bij de trein hoef je in 2010 voorlopig nog niet in- en uit te checken. In de kortingsuren koop je voor de trein een papieren kortingskaartje.
Oh? Handig als men in Zuid/Nederland met de bus moet, waar de komende 10 jaar nog geen OV/chipkaart gebruikt kan wordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Studenten wel, in 2010 krijg je namelijk geen papieren OV meer maar heb je alleen je chipkaart.
Wie durft?quote:Geachte mevrouw Huizinga, geachte heer Eurlings,
Namens een groep reizigers wil ik u bij deze mededelen dat wij géén interesse hebben in de OV-chipkaart als enige geldig vervoerbewijs in de trein. Graag wil ik u langs deze weg verzoeken om de invoering van de OV-chipkaart bij NS te laten staken en de reeds gedane investeringen terug te laten draaien.
Al het metaal van de poortjes zal vast en zeker een leuk prijsje opbrengen per kilo.
Hoogachtend,
<reiziger>
Hmm denk niet dat ze er zoveel op uit zouden doen. Je zou eerder een standaart mail terug krijgen met bedankt voor je mail bladie bladie bla. pas als handtekeningen gaat overdragen heb je waarschijnlijk iets meer kansquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:57 schreef James1988 het volgende:
T.Huizinga@tweedekamer.nl
C.Eurlings@tweedekamer.nl
[..]
Wie durft?
Wie zou het niet durven? 't Is wel erg soft geschreven hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:57 schreef James1988 het volgende:
T.Huizinga@tweedekamer.nl
C.Eurlings@tweedekamer.nl
[..]
Wie durft?
quote:Hoi Tineke en Camiel,
Namens een overgrote meerderheid van het aantal reizigers dat regelmatig van het Openbaar Vervoer gebruik maakt, deel ik jullie graag mede dat die OV-Chipkaart een ongelofelijk kutsysteem is. Het zal in de huidige opzet met de enorme hoeveelheid gebreken nooit gaan werken, echter weerhoudt dat jullie er helaas niet van om je kansloze kutkaart aan ons op te dringen. Graag zien we jullie dan ook zo snel mogelijk oprotten, incompetente kneusjes die jullie zijn.
Groetjes,
<>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |