Zou je jezelf even willen afvragen of de kopbak van een VIRM-4 op die van een oudere VIRM past?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
Gisteren nog op Heerlen-Maastricht gedaan, en mij nog afgevraagd of er zonder problemen een kopbak van een D-GTW op een E-GTW gezet kan worden... en een dag later ligt er één in de prak
Dat gaat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zou je jezelf even willen afvragen of de kopbak van een VIRM-4 op die van een oudere VIRM past?
Die heeft flink wat schadequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Rommeltje in Limburg: Klik
[..]
[ afbeelding ]
Nou issie sjtuk
Dat is geen probleem. Alleen je zit met de verschillende revisiedata van de bakken, dus dat moet je niet te lang willen hebben. Het is ook de reden waarom alle in het verleden uitgewisselde VIRM bakken weer wat in de juiste series zijn teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zou je jezelf even willen afvragen of de kopbak van een VIRM-4 op die van een oudere VIRM past?
en zeker niet de laatste..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef Jeroen_L het volgende:
Oei, de eerste Veolia GTW die kapot is cq. betrokken is bij een aanrijding.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef caspervc het volgende:
Verkeerd gerangeerd (op een middenspoor zonder perron, ze dachten dat de trein leeg was),
Daar past maar één reactie bij:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef caspervc het volgende:
Verkeerd gerangeerd (op een middenspoor zonder perron, ze dachten dat de trein leeg was), eerst weer stuk richting Den Haag gegaan, en daarna weer terug naar Utrecht...
Ik ben weleens in zo een gebouwtje geweest. Wel lachen om te zien hoe op de schermen alle treintjes te volgen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:Heb je nog even naar dat prorailgebouwtje gezwaaid?
Het wordt nog wat enger.... het is ook nog eens hetzelfde stel als waar ik gister in zatquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
Gisteren nog op Heerlen-Maastricht gedaan, en mij nog afgevraagd of er zonder problemen een kopbak van een D-GTW op een E-GTW gezet kan worden... en een dag later ligt er één in de prak
Volgens mij is het alleen gebruikt tijdens de FBK games, en verder niet opnieuw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En daar is ook alles mee gezegd
Heeft iemand nog foto's van het station toe het nog gebruikt werdt?
Fles had je mijn HAFAS bericht nog gehad?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heb je nog even naar dat prorailgebouwtje gezwaaid?
En SLeT daarvoor in de plaats zetten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Yreal het volgende:
krijg ik net een blaadjes van een meneer met een badge, NS-Marketing
Op dat blaadjes stond suggesties, en internetheld dat ik ben, heb ik ingevuld DD-AR slopen
Dat weet ik niet, maar mijn ervaring op andere fora(somda, opeenshadikhet en voormalig christrains) en youtube is dat de meesten ICMm toejuichen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Yreal het volgende:
Zijn er hier mensen die niet van die rooie banken houden?
Met beide punten eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef IntercityAPT het volgende:
En SLeT daarvoor in de plaats zetten?Waardeloze digitale meuk is dat.
Ook een mooie suggestie zou zijn: het onmiddellijk halteren van de ICM-modernisering.
Te snel, ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef IntercityAPT het volgende:
Dat weet ik niet, maar mijn ervaring op andere fora(somda, opeenshadikhet en voormalig christrains) en youtube is dat de meesten ICMm toejuichen.
Of maak ik te snel vooroordelen?
Toevallig de overstap Vanaf amsterdam zuid op schiphol richting leiden? die is zo debielquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb die enquête ook mogen invullen, ben benieuwd hoe serieus ze hem nemen..
Welke reis legt u op dit moment af?
Rsd - Ehv via Ut - Amf - Rtd
Wil u een cijfer geven voor de prijs/kwaliteit verhouding van reizen met de trein?
Mits ICM(m) of ICRm -> 10. Anders -> 3. VIRM -> 1.
M'n suggesties waren wel wat serieuzer;
- Intercity's niet in waardeloze kutdorpen laten stoppen.
- Fatsoenlijke materieelinzet op tijden dat het nodig is (hint; VIRM-IV tijdens de spits in de 1900 is niet voldoende).
- Kortere overstaptijden (dagelijks tweemaal 14 minuten is werkelijk waar achterlijk veel).
Verder verkies ik ook ICMm boven ICM, ik hou wel van een modern en strak uiterlijk + heerlijk zachte (stoffen) stoelen
Ik vind die nieuwe stoelen ook wel lekker zitten hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Ireyon het volgende:
Verder verkies ik ook ICMm boven ICM, ik hou wel van een modern en strak uiterlijk + heerlijk zachte (stoffen) stoelen
Die is volgens de reisplanner 4 minuten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toevallig de overstap Vanaf amsterdam zuid op schiphol richting leiden? die is zo debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |