Ik heb geen idee wat er aan de hand is.. de site die ik hem gaf draait niet eens op mijn computer namelijkquote:
Hahahaquote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is.. de site die ik hem gaf draait niet eens op mijn computer namelijk
Okequote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef James1988 het volgende:
Een Sharepoint-site welke op mijn server draait. Wel van mij dus, maar andere machine. Ik gebruik dat ding om hersenspinsels en documenten te dumpen.
Ik vind het wel lachen. Beter dan helemaal geen trein.quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef KapiteinT het volgende:
Wat dacht je van deze? Alleen een trein in het weekend.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef Socios het volgende:
Een uur geleden ICMm 4205 door Zwolle zien rijden als leeg materieel op sleeptouw genomen door 2 keer een V-IRM. Naar mijn weten de het eerste ICM-stel uit de 4200-serie dat nu gereviseerd rondrijdt.
Ik zag dat er laatst al iemand aan het schilderen was geweest in de spoorbakquote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Maar t is wel mooi geworden. Ben benieuwt hoe lang het nog graffiti vrij blijft (die verdiepte spoorbak heb ik het dan over)
[..]
Was te verwachten...helaasquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:33 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik zag dat er laatst al iemand aan het schilderen was geweest in de spoorbak
Het mooiste station? Amsterdam Centraalquote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Yreal het volgende:
Laten we eens een stemrondje houden?
Zonde, maar niks aan te doenquote:Doek valt voor Orient Express
STRAATSBURG - Na meer dan 125 jaar valt het doek voor de wereldbefaamde Orient Express. De treinverbinding is het slachtoffer geworden van de low-budget luchtvaartmaatschappijen en de hoge snelheidslijnen.
De eerste Oriënt Express reed in 1883 van Parijs - via Straatsburg, Wenen en Boekarest - naar de Zwarte Zeekust.
De trein werd beroemd dankzij Agatha Christie's boek uit 1934: Murder on the Orient Express. De huidige Oriënt-Express was niet meer dan een schim uit het verleden. De trein verbond de laatste jaren Straatsburg met Wenen.
Ik vraag mij af of dr een CTA komt. En zo ja, wat voor een ;oquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:04 schreef thats-me het volgende:
Vandaag weer even richting Nijverdal vertrokken, het doel was om even een filmpje te maken van het stukje Nijverdal -> Nijverdal West..
Toen ik in Nijverdal uitstapte (al weer op de terug weg) en er achter kwam dat er om 12uur nog praktisch geen winkel geopend was maar even naar Nijverdal West gewandeld. De wandeling duurde een kleine 20 minuten, maar hier door was ik wel mooi op tijd voor de passage van de volgende trein.
[ afbeelding ]
Wij zien hier DM'90 3406 en 3419 als trein 7942..
Tevens staat er nu boven bij de parkeerplaats ook al een paal met vertrektijden voor de bus..
[ afbeelding ]
Meer foto's op mijn flickr
Ohja ik heb tijdens dat op en neer reizen van vandaag voor het eerst mijn OV-Chipkaart gebruikt en ik heb er geen problemen mee gehad, ik kon gemakkelijk in en uit checken.. en alles is op de goede manier afgeschreven. Alleen werd ik wel vreemd aan gekeken, door ander reizigers, hun hadden het blijkbaar nog nooit werkend gezien :-P
Is station Hengelo FBK überhaupt wel eens gebruikt eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:27 schreef Hr-Flip het volgende:
[ afbeelding ]
Dames en Heren, we naderen station Hengelo FBK, eindpunt van deze trein.
quote:Bij een treinongeluk in Houthem zijn verschillende treinpassagiers licht gewond geraakt. Rond acht uur dinsdagochtend botste een sneltrein richting Heerlen op een vrachtwagen met betonplaten.
Syntus rijdt daar al. En voor zo ver ik weet, blijven ze daar ook rijden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef Peter het volgende:
Reed syntus daar al of per nieuwe concessie pas?
Mooie plaatjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:37 schreef Socios het volgende:
Zojuist terug van mijn treinreis door Duitsland.![]()
Hierbij de fotoreportage van de reis (Harlingen -) Arnhem - Duisburg Hbf - Berlin Hbf - Hamburg Hbf - Köln Hbf - Arnhem (- Harlingen). Er is gesorteerd op station, hetgeen ook de chronologische volgorde is van de vier bezochte Duitse Bahnhöfe.![]()
En daar is ook alles mee gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |