Ik heb het nummer van Swarma en Broertie, Swarma is sowieso altijd wakker, en Broertie is er des nachts ook nog wel eens.quote:Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ze zien Nijnja en babybel al aankomen, om 2 uur 's nachts
hij ligt dan op n halve meter hoogte ondertussenquote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef boertie het volgende:
Als het goed is is hij nu zo onderhand geplaatst. Sleutel is vanmorgen opgehaald.
Bij een bijzonder vriendelijke moeder, met goeie koffie!quote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef boertie het volgende:
Als het goed is is hij nu zo onderhand geplaatst. Sleutel is vanmorgen opgehaald.
heuj nu niet mn tactiek doorlullen he, vlegelquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef boertie het volgende:
Google weet toch alles?![]()
Gewoon intikken in google maps: "huidige locatie fok!stok"
* Thijz noteert alweer een handige Fok!Stok-opzoek-tipquote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heuj nu niet mn tactiek doorlullen he, vlegel
Nee hoor, maar ik werd wat opgehouden.quote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef Broertie het volgende:
Is de stok onderweg naar Helsinki, of zo.....![]()
Klein knikje voor de ijverige leerling mag toch ook wel?quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef RonaldV het volgende:
<diepe buiging maakt voor de meester>
Ik laat hem liggen tot zondag. Als hij er dan nog steeds ligt slinger ik hem wel een eind naar het westen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Broertie het volgende:
Maar ik haal hem niet op, met de huidige benzineprijzen icm een auto die harder zuipt dan de baas wacht ik wel even tot 'ie wat meer in de buurt is......
Stiekum editten he?quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Klein knikje voor de ijverige leerling mag toch ook wel?![]()
Dat mag niet, een "Nijnja" is verboden!quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik laat hem liggen tot zondag. Als hij er dan nog steeds ligt slinger ik hem wel een eind naar het westen.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb in Thijz een goede leermeester gehad......
quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik laat hem liggen tot zondag. Als hij er dan nog steeds ligt slinger ik hem wel een eind naar het westen.
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat mag niet, een "Nijnja" is verboden!
Ow, ok. Nou ja: er is vast wel een fokker die binnenkort naar de Zwaluwhoeve gaat, en even een paar honderd meter wil doorlopen naar de FOK!-stok.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat mag niet, een "Nijnja" is verboden!
Da's lekker...... even met alleen een handdoek om je reet die stok ophalen met deze temperaturen....quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ok. Nou ja: er is vast wel een fokker die binnenkort naar de Zwaluwhoeve gaat, en even een paar honderd meter wil doorlopen naar de FOK!-stok.
En dan zegt je moeder dat IK gek ben om die sleutel op te halenquote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef boertie het volgende:
Hmmm Kerstdagen nog niet volgepland + auto rijdt op diesel. Eens kijken of hij er rond die tijd nog ligt.
Pas op, hé! Ons moeke heeft altijd gelijk!!quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan zegt je moeder dat IK gek ben om die sleutel op te halen
Misschien moet je eens kijken op de bataviawerf, daar schijnt nog wel een beetje brandhout te liggen voor op de BBQ tijdens het carbid-schieten met oudjaarsdag....quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef boertie het volgende:
Hmmm Kerstdagen nog niet volgepland + auto rijdt op diesel. Eens kijken of hij er rond die tijd nog ligt.
Och ik ben ook wel zo gek geweest om dat stuk hout uit Buinerveen te halen. was ook 100+km enkele reisquote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan zegt je moeder dat IK gek ben om die sleutel op te halen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Pas op, hé! Ons moeke heeft altijd gelijk!!
Je bent toch niet bezig om je postaantal wat op te krikken?quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken op de bataviawerf, daar schijnt nog wel een beetje brandhout te liggen voor op de BBQ tijdens het carbid-schieten met oudjaarsdag....
mwa, dan moet je nog even... (ik ft nijn a 574km...)quote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef boertie het volgende:
[..]
Och ik ben ook wel zo gek geweest om dat stuk hout uit Buinerveen te halen. was ook 100+km enkele reis
Fanatisme!quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:01 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, dan moet je nog even... (ik ft nijn a 574km...)
nieuwe fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleutel rechts onderin het bord, als je er tegen aan kijkt.
Hier moeten jullie het maar mee doen, want we zijn te lui om betere foto`s te maken
ik had me voorgenomen om op die tekst het volgende te zeggen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:18 schreef Broertie het volgende:
Dat meen je niet!!! Alweer Deventer??
Dat klopt, dat menen we niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:18 schreef Broertie het volgende:
Dat meen je niet!!! Alweer Deventer??
Hij zegt toch niet de stad Deventer? Stok ligt wel degelijk in Deventer, maar dan in de gemeente.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt, dat menen we niet.
LE - ZEN. Wanneer dit je lukt, zal je zien dat er "Frieswijk" staat.
Niet achter lkaar nee. Maar daarom heeft ie ook een tijdje bij de Veluwse randmeren gebivakkeerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef nijnja het volgende:
Oke. Weer een nijnja doen?
Ik lees stiekem nergens een regel dat hij geen 300 keer in dezelfde stad mag liggen
Kan zelfs heel goed lezen..... Daarom lees ik onder Frieswijk ook gem Deventer...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt, dat menen we niet.
LE - ZEN. Wanneer dit je lukt, zal je zien dat er "Frieswijk" staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |