Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
misschien was het nijns welquote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
Nijns, ik zag net op een feestje iemand met een tas met jouw avatar erop!
Puur toeval dat ik net thuiskwamquote:Op zondag 6 december 2009 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
DaNinja heeft weer toegeslagen
goed TT trouwens![]()
ik had hem niet voor niks op scherp gezetquote:
flesquote:
quote:
en nou heb je niks meerquote:
Nee, de naam van mijn ava is de naam van een winkelquote:
Ze hebben een winkel naar je ava genoemd, hoe tof!quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, de naam van mijn ava is de naam van een winkel
Ik ben er weer. Via mijn nieuwe routerquote:
Sorry, ik heb aan het begin van de avond de router ontkoppeldquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
OMG wat een dooie boel hier, schaam je nijns![]()
om het forum te killen
quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef deborahwa2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook van de verkeerde kant
very nice, ik moet me router nog ff zoekenquote:Op zondag 6 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik heb aan het begin van de avond de router ontkoppeld.
Inmiddels is alles weer up-and-running.
ja meestal wel, en de rest ben jij schuldquote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:het is dus allemaal nijns haar schuld?
Ah, wat ben je weer vrolijkquote:Op zondag 6 december 2009 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja meestal wel, en de rest ben jij schuld
Ik heb hier nu een Linksys WRT320N staanquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
very nice, ik moet me router nog ff zoeken, we zijn weer over gestapt (geen wifi
) hopelijk weet ik het ww nog
quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, daarom liep het vorige topic niet
Ouwe Spemmertquote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en vandaag zit ik boven de 50 %
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
OMG wat een dooie boel hier, schaam je nijns![]()
daar ligt het aanquote:Op zondag 6 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik heb aan het begin van de avond de router ontkoppeld.
Inmiddels is alles weer up-and-running.
ik zeg niksquote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
het is dus allemaal nijns haar schuld?
hoe snel gaat die?quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een Linksys WRT320N staan.
[ afbeelding ]
Ja, nu nog wel, maar of dat aan het eind van de dag nog zo isquote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en vandaag zit ik boven de 50 %
ik heb het ook over gisterquote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel, maar of dat aan het eind van de dag nog zo is
Als de brandweer. Gigabit bedraad LAN, 300 Mbit wireless. Morgen ga ik testen op performancequote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
daar ligt het aan
[..]
ik zeg niks![]()
[..]
hoe snel gaat die?
Uh nee, je had het duidelijk over vandaagquote:
klinkt iig goedquote:Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de brandweer. Gigabit bedraad LAN, 300 Mbit wireless. Morgen ga ik testen op performance.
Werkt ook primaquote:
ik had het over de cijfers die vandaag hier door DaMart worden neer gezetquote:Op maandag 7 december 2009 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, je had het duidelijk over vandaag
Uh neequote:Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het over de cijfers die vandaag her door DaMart worden neer gezet
quote:
Je wordt echt oud he, weet nu al niet meer waar je het over hadquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wordt echt oud he, weet nu al niet meer waar je het over had
slaap zequote:
Daar is zelfs dat te kansloos voor, die snappen het toch nietquote:Op maandag 7 december 2009 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
alleen voor de klapjosti's op fok had ik erbij moeten zeggen dat ik het over de cijfers van gister had
quote:Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is zelfs dat te kansloos voor, die snappen het toch niet
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 goldfinger1963
02. 014 indahnesia.com
03. 009 marcb1974
04. 006 Nijns
05. 005 DaMart
06. 005 MPG
07. 005 john-frusciante
08. 003 wel.o.k
09. 003 Dr_Flash
10. 002 cablegunmaster
11. 001 deborahwa2000
Reeks-statistieken!
5.30quote:Op maandag 7 december 2009 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
* DaMart mompelt iets over dat 5:30 toch echt te vroeg is om wakker te worden.
En wie hebben gisteren de meeste laatste bakkies (want nu was echt tijd om te gaan slapen) gedronken?
[..]
indahquote:Op maandag 7 december 2009 06:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Groeten vanuit de kampung, het dorp waar mijn vriendin vandaan komt. En natuurlijk is er internet.
OAquote:
quote:
niet zeuren, ik ben elke dag een kwartier eerder opquote:Op maandag 7 december 2009 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
* DaMart mompelt iets over dat 5:30 toch echt te vroeg is om wakker te worden.
En wie hebben gisteren de meeste laatste bakkies (want nu was echt tijd om te gaan slapen) gedronken?
[..]
ik ben ook vroeg naar mijn bedje gegaanquote:Op maandag 7 december 2009 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wrijft eens in zijn ogen en checked de tijd nog eens
GF
jij jij bent vroeg
quote:Op maandag 7 december 2009 08:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zeuren, ik ben elke dag een kwartier eerder op
Klonkquote:Op maandag 7 december 2009 08:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zeuren, ik ben elke dag een kwartier eerder op
en wat is vroeg bij jou? (wrs nog laat voor mij)quote:Op maandag 7 december 2009 08:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook vroeg naar mijn bedje gegaan
iets na 2 uurquote:Op maandag 7 december 2009 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en wat is vroeg bij jou? (wrs nog laat voor mij)
als het regent werkt je internet nietquote:Op maandag 7 december 2009 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat was een plensbui. Internet werkt weer.
quote:
Het is hier zo afgelegen dat er net GPRS is, en als het regent regent het vaak zo hard, dat het signaal gestoord is. Normaal betekent dat lagere snelheden, hier betekent het 15 minuten geen internet. Dra-ma-tisch...quote:Op maandag 7 december 2009 08:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het regent werkt je internet niet
mijn leefpatroon is helemaal anders dan dat van jouwquote:Op maandag 7 december 2009 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat red ik tegenwoordig in het weekend niet eens meer.
jij woont dan ook in het buitenland.quote:Op maandag 7 december 2009 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn leefpatroon is helemaal anders dan dat van jouw
de buien daar zullen idd wel wat anders zijn dan dat we hier gewend zijnquote:Op maandag 7 december 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier zo afgelegen dat er net GPRS is, en als het regent regent het vaak zo hard, dat het signaal gestoord is. Normaal betekent dat lagere snelheden, hier betekent het 15 minuten geen internet. Dra-ma-tisch...
denk dat het eerder met mijn beroep heeft te makenquote:Op maandag 7 december 2009 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij woont dan ook in het buitenland.
dat is als je om 6:00 opstaat.quote:
dat is een feitquote:Op maandag 7 december 2009 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn leefpatroon is helemaal anders dan dat van jouw
quote:Op maandag 7 december 2009 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij woont dan ook in het buitenland.
6 uur opstaan is voor mietjesquote:Op maandag 7 december 2009 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is als je om 6:00 opstaat.
[..]
dat is een feit
quote:Op maandag 7 december 2009 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al die buitenlanders posten op rare tijden
voor 12 uur gaan slapen ookquote:
Jij gaat slapen op het moment dat ik opstaquote:Op maandag 7 december 2009 08:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor 12 uur gaan slapen ook
meestal welquote:Op maandag 7 december 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jij gaat slapen op het moment dat ik opsta
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 08:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor 12 uur gaan slapen ook
maar je bent iig wel getrouwd met LLquote:
fiets zequote:
quote:Op maandag 7 december 2009 08:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je bent iig wel getrouwd met LL
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fiets ze
en pas op dat ze je fiets daar niet houden
altijd en overal het positieve van inzienquote:
quote:
je hebt een Egyptisch thema?quote:Op maandag 7 december 2009 08:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de verbandtrommel maar eens tevoorschijn halen
quote:
toch niet zoietsquote:Op maandag 7 december 2009 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik scheurde net een teennagel af en dat ging dus niet zo als het eigenlijk gepland was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 december 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch niet zoiets
kan het niet goed zien op je foto maar laten we zo zeggen een pleister is echt wel nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de linker grote teen ontbreekt, misschien dat je het daarom niet zo goed ziet.quote:Op maandag 7 december 2009 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan het niet goed zien op je foto maar laten we zo zeggen een pleister is echt wel nodig
quote:Op maandag 7 december 2009 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de linker grote teen ontbreekt, misschien dat je het daarom niet zo goed ziet.
quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Weer niet op vakantie in spanje
ik ga me dit jaar nog erger misdragen
quote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
Heb net mijn laatste DE blackpad gebruikt, ben nu officieel koffiepadloosdus ik moet zo als eerste maar eens boodschappen gaan doen.
mogguhquote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
Heb net mijn laatste DE blackpad gebruikt, ben nu officieel koffiepadloosdus ik moet zo als eerste maar eens boodschappen gaan doen.
Mietjuhs =quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll anti mietjes medicijn voor mij
![]()
[ afbeelding ]
jahquote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffieloos, heel snel naar de dichtsbijzijnde dealer. [ afbeelding ]
nou idd!quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
the horror, geen koffie in huis
[..]
Mietjuhs =
Nerdjes =
dus wel.o.k =![]()
Mogguh hubbeflubbie
(omg ik kan kut troetelnaampjes verzinnen zeg)
hubbeflubbiequote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
the horror, geen koffie in huis
[..]
Mietjuhs =
Nerdjes =
dus wel.o.k =![]()
Mogguh hubbeflubbie
(omg ik kan kut troetelnaampjes verzinnen zeg)
Sorriequote:
Whehehe ja iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hubbeflubbie![]()
ach het is lief bedoeld van mijn poebeliewoepski
ik heb geen oranje reflectors in mijn wielen en geen mandje achterop, gekke moffen herkennen mijn fiets helemaal niet als een fietsquote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fiets ze
en pas op dat ze je fiets daar niet houden
wat moest je hier nou?quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef BrandX het volgende:
* BrandX geniet na van het Rammsteinconcert gisteravond
Mijn Rammstein heeft twee 'mm-en' die van jou maar eenquote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moest je hier nou?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
Ik lees net dat Ramstein ook naar Pinkpop komt
maar een hele legerbasis die over het publiek heen pist is dan wel weer tofferquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn Rammstein heeft twee 'mm-en' die van jou maar een
dan gaan we met zijn allequote:
Wel vaker, alleen meld ik me niet altijd vroeg hierquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
jij bent er vroeg bij vandaag
Alleen?quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga zometeen de kerstboom opzetten, voor het eerst dat we hier wonen
quote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel vaker, alleen meld ik me niet altijd vroeg hier.
Dat ga ik volgend weekend doen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga zometeen de kerstboom opzetten, voor het eerst dat we hier wonen
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurtquote:
meestal wel ja.. gelukig, want motregen kan hier ook een hele dag aanhoudenquote:Op maandag 7 december 2009 08:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de buien daar zullen idd wel wat anders zijn dan dat we hier gewend zijn
Okay dat verklaar het welquote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurt
* BrandX stuurt positive fibes naar Klonkquote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurt
En je draagt zeker ook geen helmquote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen oranje reflectors in mijn wielen en geen mandje achterop, gekke moffen herkennen mijn fiets helemaal niet als een fiets
Ik zit het nu serieus te overwegenquote:
nee, geen helm nee, en geen gele regenjasquote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En je draagt zeker ook geen helm![]()
...
[..]
Ik zit het nu serieus te overwegen.
succes ermee dan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jazeker: Anti-Zwarte Pieten belagen Zwarte Pietquote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
MPG, iets voor jullie ?: http://www.destentor.nl/r(...)Zwarte-Piet-zijn.ece
Geen probleem, toch bedankt voor het meedenkenquote:
Succesquote:Op maandag 7 december 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
appeltje op, meubels slepen en de kerstboom van zolder halen
Ik duim dat we geen "get well soon" kaartje hoeven te sturenquote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
en dan ga ik nu een poging doen al mijn ledematen te breken, de grote doos met kerstboom over een smal en wankel vlizo trapje naar beneden krijgen
schoon is nooit echt schoonquote:Op maandag 7 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
bweeeh, denk je alles goed schoon te maken kom je altijd nog plekjes tegen die aan je aandacht ontsnapt zijn
breek ze voorzichtigquote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
en dan ga ik nu een poging doen al mijn ledematen te breken, de grote doos met kerstboom over een smal en wankel vlizo trapje naar beneden krijgen
Het is mode om iets anders dan ballen in de boom te hangen, ik zou zeggen: begin een trendquote:Op maandag 7 december 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
dat heeft geholpen, vond wel een dooie muis bij de kerstspullen
ik doe niet aan mode´squote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is mode om iets anders dan ballen in de boom te hangen, ik zou zeggen: begin een trend
Beter dat dan een nest vol met jongen zoals ik vorig jaar aantrof in een lade van een kast. Had toen pa en ma muis al op de lijmplank zitten na een avondje stappenquote:Op maandag 7 december 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
dat heeft geholpen, vond wel een dooie muis bij de kerstspullen
he, getver.quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is mode om iets anders dan ballen in de boom te hangen, ik zou zeggen: begin een trend
eerst boom naar beneden flikkerenquote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
Juist handig, staart als haakjequote:
Dat dacht ik dus ook al, heb het maar niet getyptquote:Op maandag 7 december 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boom naar beneden flikkeren
als je dan een treetje mist val je wat zachter
Dan moet je alleen niet zo'n stuk ijzer van een tak de verkeerde kant op hebben gevouwen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boom naar beneden flikkeren
als je dan een treetje mist val je wat zachter
Zit niet zo te kwartetten met jezelfquote:Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar mijn internet werkt dus nog. Dat is dan wel weer goed.
Ik kan met mijn GPRS alleen maar kwartetten als jullie nalatig zijn hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit niet zo te kwartetten met jezelf
Ik wijd mn nalatigheid aan mn baasquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan met mijn GPRS alleen maar kwartetten als jullie nalatig zijn hoor.
Daar heb ik geen bezwaar tegen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wijd mn nalatigheid aan mn baas
ik zal mijn baas daar maar niet van in kennis brengenquote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bezwaar tegen.
Nooit in het midden pakkenquote:Op maandag 7 december 2009 11:11 schreef Klonk het volgende:
nondeju, had alles in elkaar zitten, pak de boom op om hem op de plek te zetten pak hem ik op de verkeerde plek op, ligt alles weer op de grond
doe maar wat jou het beste lijkt, ik vertrouw blind op jequote:Op maandag 7 december 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal mijn baas daar maar niet van in kennis brengen
Zie het al voor me, klets..alles op de grond.quote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef Klonk het volgende:
dat deed ik dus wel
en kleine zwarte Pien ziet voor het eerst van haar leven een kerstboom, gaat helemaal uit d´r dak nu
quote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef Klonk het volgende:
dat deed ik dus wel
en kleine zwarte Pien ziet voor het eerst van haar leven een kerstboom, gaat helemaal uit d´r dak nu
Wat een vertrouwen zegquote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe maar wat jou het beste lijkt, ik vertrouw blind op je
I knew itquote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef Klonk het volgende:
dat deed ik dus wel
Dit jaar hebben we maar 200 lampjes..quote:
maar 200? Ik heb er nog geen een. Ga wel een plastic boom kopen volgende week overigens. Dat doe ik als de vriendin aan het werk is, dan kan ik de kosten een beetje onder controle houden.quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we maar 200 lampjes..
volgend jaar gaat er nog een serie bij
of 2 van 200
Ligt eraan hoe dik je boom isquote:Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb 120 lampjes, beetje weinig eigenlijk dan
ah, dus ik moet een dunne boom kiezen, minder lampjes nodig = lagere stroomrekening.quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je boom is
we hebben de boom van JF zn broer gekregen, die is nogal gevuld
Die hadden trouwens het hele huis al in kerstsfeer, en wat was het weer mooi
Die jongens maken er altijd wat van
jouw ava is ineens niet meer zichbaarquote:
ava gefikstquote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw ava is ineens niet meer zichbaar
en ik heb mn kerst ava ook maar van stal gehaald
goh, die herken ikquote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw ava is ineens niet meer zichbaar
en ik heb mn kerst ava ook maar van stal gehaald
Die heb jij gemaakt jaquote:
quote:
of je vervangt het lampjequote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb nieuwe lampjes nodig denk ik, stak ze net in het stopcontact, alles deed het, dus ik hang de lampjes in de boom, steek ze nog een keer in het stopcontact om mijn werk te bewonderen en zie ineens een lampje heel fel gaan branden, tot er echt een vlammetje was met wat plastic ruikende rook
kerstverlichtingquote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb nieuwe lampjes nodig denk ik, stak ze net in het stopcontact, alles deed het, dus ik hang de lampjes in de boom, steek ze nog een keer in het stopcontact om mijn werk te bewonderen en zie ineens een lampje heel fel gaan branden, tot er echt een vlammetje was met wat plastic ruikende rook
quote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
kan niet, zijn speciale ingebouwde lampjes enzo...
maar goed zie net dat er op het prijskaartje nog een F teken staat, dus ze zullen best oud zijn
Wij hebben nog en doos kerstballen met op het stickertje "trefcenter". Ik geloof dat die toko sindsdien al 6x een andere naam heeft gekregenquote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
kan niet, zijn speciale ingebouwde lampjes enzo...
maar goed zie net dat er op het prijskaartje nog een F teken staat, dus ze zullen best oud zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb het snoer gelijk doorgeknipt en in de vuilnisbak getikt, nu wachten tot de lokale marskramer open gaat om half 2...
klein dorpje, heb al geluk dat ie vandaag nog open gaat, anders had ik 10 km moeten fietsen voor kerstlampjesquote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, tis maandag
hier gaan de winkels om 13.00u open
quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef BrandX het volgende:
Hoi
ik ga boodschappen doen koffie halen!
Ik had voor 5-12 nog niets over..quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog geld over na 5-12 want wil mn kamer verbouwen maar onbreekt aan geld
quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Klonk het volgende:
ik zat tv te kijken en een of andere vertaalmuts was niet wakker, ze bedoelde tempelcomplex maar ik zweer op het graf van mijn dooie oma dat er tepelcomplex stond
dit is alles wat ik nog hebquote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Klonk het volgende:
ik zat tv te kijken en een of andere vertaalmuts was niet wakker, ze bedoelde tempelcomplex maar ik zweer op het graf van mijn dooie oma dat er tepelcomplex stond
weer 3 uurtjes bedrust/slaap gehad dus wakkerquote:
mot je, relschoppperquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klonk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDD
en daarvoor?quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer 3 uurtjes bedrust/slaap gehad dus wakker
nja ik weet dat GF in etappes slaaptquote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ging ie naar bed op het moment dat ik op stond
quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ging ie naar bed op het moment dat ik op stond
4 uur geslapen en toen 3 uur hier op fok gezetenquote:
en nu ga ik weer fietsenquote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen jij naar duitsland ging fietsen
kerstboom etappe 2quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
en nu ga ik weer fietsen
en dan verder met de kerstboom
klonk KLONK klonk klonkquote:
heb het net teruggelezenquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef Klonk het volgende:
ja, de vorige poging eindigde met een vlammetje en rook
Dan heb je al meer geslapen dan ik heb gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
4 uur geslapen en toen 3 uur hier op fok gezeten
Ga maar werken.quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
zoveel uur geslapen heb ik niet geslapen maar iig wel in bed gelegenquote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heb je al meer geslapen dan ik heb gedaan
Ik ga cup a soup eten
furquote:
goldquote:
verschil moet er zijn hequote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
tjemig, ik ben gewoon hard aan het werk.
amper tijd om te fokken
jij werkenquote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
amper tijd om te fokken
quote:
Exquote:
Hoaxquote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
amper tijd om te fokken
jij bent een nepambtenaarquote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
einde van het jaar, alle echte ambtenaren nemen vrij dus de externe moeten nu al het werk doen.
Nieteens een kusjequote:
meestal welquote:
je bent niet voor niks zijn exquote:
handvat van pan boven een vlam wordt ook heetquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meestal wel
koffie is ook heet als je het over je broek krijgt/gooit
Eigen schuldquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meestal wel
koffie is ook heet als je het over je broek krijgt/gooit
Dat is alleen om de sex spannender te makenquote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent niet voor niks zijn ex
quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
handvat van pan boven een vlam wordt ook heet
had je al gehad .....quote:
veel heterquote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
handvat van pan boven een vlam wordt ook heet
jij leide me afquote:
quote:
jij laat je afleidenquote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veel heter![]()
[..]
jij leide me af
nah lekker weer dan ....quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
ow
k had nog niet naar mn gsm gekeken
Maar heb je sms nu gezien hoorquote:
dat welquote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij laat je afleiden
Maar ik heb wel goede ideeën
Soms slecht uitvoerbaar, maar dat maakt het idee niet minder briljantquote:
Ik heb altijd geld over!quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Je weet mn adres, dus stuur de blanco, getekende cheque maar op.quote:
het gaat om het ideequote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms slecht uitvoerbaar, maar dat maakt het idee niet minder briljant
ik heb je een bankrekeningnummer via pm gestuurdquote:
Die krijg jij al maandelijks. Uiteraard wel met een limiet, maar daar binnen ben je vrij...quote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet mn adres, dus stuur de blanco, getekende cheque maar op.
daar komen de kilo's weerquote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef BrandX het volgende:
koffie gekochtgelijk drie zakken
En een groot portie kibbeling als lunch
Heb je zijn bankrekeningnummer naar hem gestuurd?quote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb je bankrekeningnummer via pm gestuurd![]()
is van de stichting HGFDWDD
whehehequote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je zijn bankrekeningnummer naar hem gestuurd?
dankuwelquote:Op maandag 7 december 2009 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
help goldfinger de winter door (alleen die laatste D ? geen idee)
zeker een belgquote:
feliquote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
JF is nu met zn schoonzusbroer naar de Ikea
Daarna krijg ik mn bank
Ze zijn te goed ingeburgerdquote:
een bank met liggedeeltequote:
gewoon beleefd zijnquote:
schoonzusbroerquote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Daarna krijg ik mn bank
True, true. Waarvoor dankquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Die krijg jij al maandelijks. Uiteraard wel met een limiet, maar daar binnen ben je vrij...
quote:Op maandag 7 december 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze zijn te goed ingeburgerd
hij begint ook al te praten over frigo's enzo
elke bank heeft toch een liggedeeltequote:Op maandag 7 december 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een bank met liggedeelte
en een lederen stoel
de koeken heb je nodig als ondersteuning bij het project kerstboomquote:Op maandag 7 december 2009 14:06 schreef Klonk het volgende:
en weer terug, met 150 lampkes en 2 belgische koffiekoeken
nee, gratis gekregen van mijn lieve schoonoudersquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de koeken heb je nodig als ondersteuning bij het project kerstboom
Homo'squote:
Als je zelf gaat liggen wel, dit is zeg maar een hoekbank zonder hoekbank te zijnquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
erg genoeg wel![]()
[..]
elke bank heeft toch een liggedeelte
idd, zeer legitiemquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de koeken heb je nodig als ondersteuning bij het project kerstboom
Ah, vandaarquote:
Ik snap wat je bedoelt. Hendig relaxt welquote:[..]
Als je zelf gaat liggen wel, dit is zeg maar een hoekbank zonder hoekbank te zijn
ja ik weet, stom uitgelegd maar ik weet anders niet hoe ik het moet uitleggen
1 zitplaats heeft iig genoeg ruimte om met gestrekte benen te kunnen zitten
ik weet denk ik wel wat voor een bank je bedoeltquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Homo's
[..]
Als je zelf gaat liggen wel, dit is zeg maar een hoekbank zonder hoekbank te zijn
dsbbank is in de aanbiedingquote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Daarna krijg ik mn bank
Ja man, heerlijkquote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, vandaar![]()
.
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Hendig relaxt wel.
juistquote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel wat voor een bank je bedoelt![]()
lijkt op een hoekbank maar is niet echt een hoekbank.
heb al een sns bank, maar toch bebanktquote:
Had niet door dat we al zo ver in het topic zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb al een sns bank, maar toch bebankt
die bank ken ik, heb ik ook, kan best hoor, als de een lang is en de andere een stuk korterquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Homo's
[..]
quote:
je vergeet MPGquote:
of een kleinere boomquote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef Klonk het volgende:
lampjes hangen, had mischien toch 200 mee moeten nemen
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |